KAKO RADI HIBRIDNO VOZILO?

E-Tech full hybrid - rad hibrida - Renault
Način rada E-Tech full hybrid tehnologije
E-Tech full hybrid vozila ne treba puniti na električnoj mreži te je ekološki i novčano isplativa opcija vožnje te pruža užitak i jednostavnost u svakodnevnoj vožnji. 

NAŠI HIBRIDNI POGONI

Naši hibridi imaju serijsko-paralelnu arhitekturu, što znači da mogu raditi na 100% električni, hibridni (električni + termički motor) ili termički pogon.

Pogoni E-Tech hibrida sastoje se od dvaju električnih motora i jednog termičkog motora.

Inovativna tehnologija vozila (pametni mjenjač, sustav upravljanja energijom, regenerativno kočenje) omogućuje naizmjeničnu aktivaciju i kombiniranje različitih pogona, čime se poboljšavaju performanse vozila i smanjuje potrošnja.

Pogonski sklopovi E-Tech odlikuju se izvanrednim ubrzanjem, dinamičnim odzivom, manjim emisijama CO2 i manjom potrošnjom goriva.

RAZLIČITE VRSTE POGONA

Hibridni pogon sastoji se od dvaju glavnih motora koji naizmjenično ili zajednički pokreću kotače. Saznajte više o različitim vrstama pogona:
100% ELEKTRIČNI POGON
Prilikom pokretanja vozila automatski se aktivira 100% električni pogon te ne dolazi do potrošnje goriva. Nakon tihog kretanja s mjesta, u ovom je načinu rada (ovisno o stilu vožnje i modelu*) moguće voziti do pet minuta pri brzinama do 130 km/h. 

*Austral E-Tech full hybrid 200
HIBRIDNI POGON
Ovaj način rada podrazumijeva istovremenu upotrebu dvaju izvora energije u vožnji.
Primjerice, benzinski motor pomaže električnom motoru kako bi se očuvale performanse i postigla dinamičnost. Dva motora rade u kombinaciji kako bi se povećala snaga vozila, što se naziva paralelno-hibridnim načinom rada.
U slučaju niskog kapaciteta baterije, dva motora mogu raditi istovremeno, pri čemu kotače pokreće samo električni motor. U tom konkretnom slučaju, sustav elektroničkog upravljanja aktivira termički motor kako bi smanjio ukupnu potrošnju i napunio bateriju. Drugim riječima, vozilo radi u serijsko-hibridnom načinu rada.     
TERMIČKI POGON
Kada kotače pokreće samo termički pogon, vozilo se kreće optimalnom brzinom kojom puni bateriju. Ukupna potrošnja vozila time je smanjena, a dodatna energija pohranjuje se u bateriji za potrebe 100% električne vožnje.     
NAIZMJENIČNA AKTIVACIJA POGONA

Odabir pogona možete prilagoditi na dva načina: 
  • Automatski, uz pomoć elektroničkog sustava upravljanja: taj sustav analizira stanje napunjenosti baterije, potrebu za ubrzanjem i vrstu ceste te u skladu s tim odabire prikladan pogon koji pomaže osigurati optimalne performanse.
  • Ručno, putem instrumentne ploče (vrijedi samo za plug-in hibride), pri odabiru 100% električnog načina rada.  


UPRAVLJANJE PUNJENJEM

E-Tech full hybrid - battery  - Renault
Baterija full hybrid vozila
Puni se isključivo prikupljanjem kinetičke energije u vožnji. To znači da full hybrid vozila nije potrebno puniti na električnoj mreži, budući da imaju sustav koji prikuplja energiju nastalu kočenjem ili usporavanjem. Takav način punjenja dostatan je da se baterija u potpunosti napuni.     

VAŠA PITANJA O RADU HIBRIDA

KAKO VOZILO NAIZMJENIČNO AKTIVIRA RAZLIČITE POGONE?
Vozilo uz pomoć elektroničkog sustava automatski prebacuje između električnog, hibridnog i termičkog pogona. Kako bi pružio najbolju ravnotežu performansi i potrošnje, u obzir uzima sljedeće:
  • snagu pritiska papučice gasa (odnosno zahtjev za ubrzanjem)
  • vrstu ceste kojom vozite
  • razinu napunjenosti baterije.               
Prilikom kretanja s mjesta, ujednačenih vožnji i normalnog ubrzanja, hibridno vozilo uglavnom upotrebljava električni motor. Snažnijim pritiskom papučice gasa, primjerice kada je vozilu potrebna veća snaga kako bi svladao određeni teren (strmi uspon i sl.) ili kada baterija nije dovoljno napunjena, vozilo će aktivirati termički motor. Ovisno o potrebi, termički će motor isporučivati dodatnu snagu električnom motoru (hibridni pogon) ili će raditi samostalno (termički pogon).
MOŽE LI HIBRIDNO VOZILO RADITI BEZ BENZINA?
Ne, takvo što nije moguće.
Čak i ako je baterija ispražnjena, hibridni pogon nastavlja raditi zahvaljujući termičkom motoru. Međutim, obratno nije moguće: hibridni i električni pogon upotrebljavaju se naizmjenično uz termički, no ne mogu ga u potpunosti zamijeniti. Ako hibridno vozilo ostane bez benzina, ostali načini rada nakratko će ga zamijeniti prije nego što se u potpunosti zaustavi.
KOLIKO TRAJE BATERIJA HIBRIDNOG VOZILA?
Budući da radi i na termički pogon, hibridno vozilo ne upotrebljava pogonsku bateriju u svakom trenutku. Trošenje baterije stoga je postupno te ne uzrokuje dovoljan gubitak kapaciteta koji bi onemogućio rad vozila.
Štoviše, ako vozilo štitite od ekstremnih temperatura, a posebno od hladnoće, baterija može trajati do kraja životnog vijeka vozila.
Baterije Renault hibridnih vozila pokrivene su jamstvom do osam godina odnosno 160.000 km.

otkrijte

Megane Conquest E-Tech Renault
Ponuda vozila opremljenih E-Tech pogonskim sklopovima
Otkrijte svu ponudu električnih i hibridnih vozila.
Renault Megane E-Tech 100% electric
Više o E-Tech tehnologiji
Bogata ponuda koja uključuje ponešto za svakoga!     
Austral E-Tech full hybrid
Austral E-Tech full hybrid
Kontrolirajte tehnologiju. 
Preuzmite kontrolu.