VAŠA PITANJA O E-TECH FULL HYBRID TEHNOLOGIJI

 E-Tech full hybrid - E-Tech full hybrid - pitanja
E-Tech full hybrid u kombinaciji s Renault stručnosti
Pronađite odgovore na sva pitanja o tehnologijama Renault E-Tech full hybrid vozila.
VAŠA PITANJA O HIBRIDNIM VOZILIMA
ŠTO ZNAČI RIJEČ „HIBRID”?
Ako je nešto hibridno, to znači da je sastavljeno od više različitih elemenata. U kontekstu automobilske industrije, „hibrid” označuje vozila koja kombiniraju dvije vrste pogona. Drugim riječima, električni motor vozila povezan je s termičkim motorom kako bi se smanjila potrošnja i poboljšale performanse.    
ŠTO JE HIBRIDNO VOZILO?
Hibridno vozilo kombinira dvije vrste motora: termički motor (koji je u Renault modelima uvijek benzinski) i jedan ili više električnih motora. Pogon uključuje i bateriju u kojoj se pohranjuje električna energija.
ŠTO JE MILD HYBRID?
Budući da ne nude mogućnost 100% električne vožnje, naša mild hybrid vozila ne nose oznaku E-Tech.
Riječ je o mikrohibridnoj tehnologiji (12 V ili 48 V) koja isporučuje dodatnu električnu energiju termičkom motoru prilikom pokretanja i ubrzavanja, što rezultira manjom potrošnjom i boljim performansama.

Vozila mild hybrid stoga nude fleksibilniju i dinamičnu vožnju te do 20% manje troškove goriva u usporedbi s istovrijednim vozilom s neelektrificiranim benzinskim motorom.     

*Tehničko rješenje od 48 V.


KAKO RADI HIBRIDNO VOZILO?
Hibridno vozilo se automatski pokreće u 100% električnom načinu rada, što znači da se učinkovitije kreće s mjesta. Zatim naizmjenično aktivira električni (100% električni motor), hibridni (benzinski i električni motor) i termički pogon (benzinski motor).

Vozilo automatski odabire odgovarajući pogon s obzirom na potrebu za ubrzanjem, stanje ceste i napunjenost baterije. Pritiskom gumba EV u nekim modelima, vozilo daje prednost električnom načinu rada. U svim drugim slučajevima, sustav upravljanja energijom automatski odabire najprikladniji pogon radi optimizacije potrošnje i performansi.     
ZAŠTO SE HIBRIDNA TEHNOLOGIJA SMATRA INOVATIVNOM?
Hibridi su inovativni po tome što u jednom vozilu združuju dva različita motora: termički i jedan ili više električnih.

Ugrađena tehnologija automatski izvršava promjenu načina rada odnosno naizmjence aktivira električni, termički ili hibridni (spoj termičkog motora i električne energije) pogon.
Najveća je prednost hibrida ta da kombiniraju praktične aspekte termičkih vozila s ekološkim i ekonomskim prednostima električnog pogona.
Zahvaljujući iskustvu koje smo stekli u Formuli 1, razvili smo sustav upravljanja energijom i automatski mjenjač s više načina rada koji svakodnevnu vožnju čine svestranom, dinamičnom i ekonomičnom.     
HIBRID U ODNOSU NA ELEKTRIČNO VOZILO: U ČEMU JE RAZLIKA?
Pogon električnog vozila sastoji se samo od električnog motora, što znači da vozilo čitavo vrijeme upotrebljava isključivo električnu energiju.
Naravno, doseg električnog vozila znatno je veći od 100% električnog dosega hibridnog vozila te može iznositi do 470 km.

Hibridna vozila kombiniraju benzinski motor i jedan ili više električnih motora koji se naizmjence aktiviraju, omogućujući vožnju na hibridni, benzinski ili električni pogon.
Ukupan doseg električnog vozila manji je od dosega hibridnih vozila, iako se postupno povećava. Električna vozila koja Renault danas nudi mogu prijeći i do 470 km nakon samo jednog punjenja, a očekuje se da će ta vrijednost u budućnosti biti i veća.     
KAKO PUNITI HIBRIDNO VOZILO?
Ako imate E-Tech full hybrid, vaše se vozilo puni uz pomoć kinetičke energije i termičkog motora. Baterija se puni potpuno samostalno svaki put kad zakočite ili usporite. Međutim, možete prilagoditi razinu prikupljanja energije kako biste povećali ili ograničili snagu regenerativnog kočenja.
JESU LI HIBRIDNA VOZILA POUZDANA?
Budući da se oslanjaju na našu stručnost u razvoju električnih i termičkih pogonskih sklopova, hibridi koje nudimo itekako su pouzdani. Termički motori naših hibrida posebno su prilagođeni za ugradnju u hibridni sklop te se stoga rjeđe upotrebljavaju pri pokretanju i ubrzavanju (odnosno u najintenzivnijim fazama rada motora).
Nadalje, konstruirani su bez spojke i pogonskog remena, što znači da imaju manje potrošnih dijelova pa ih je jednostavnije i povoljnije održavati.

Pogonski sklop hibridnog vozila sastoji se od jednog termičkog motora i jednog ili više električnih motora. Ti se motori aktiviraju naizmjence, ovisno o vrsti ceste, potrebama za ubrzanjem i napunjenosti baterije.

Hibridna vozila E-Tech oslanjaju se na bogato iskustvo marke Renault u području električne mobilnosti. Osim toga, Renault u čitavoj svojoj mreži organizira edukacije o posebnim obilježjima hibrida: zato vam savjetnici marke Renault već sad stoje na usluzi i rado će vam pomoći pri održavanju vozila. Dodatna je prednost i to što su pogonske baterije hibridnih vozila E-Tech pokrivene jamstvom do osam godina / 160.000 km.
VAŠA PITANJA O PUNJENJU HIBRIDA I NJIHOVU DOSEGU
TREBA LI PUNITI HIBRIDE?
Full hybrid vozila se pune isključivo u vožnji, bez intervencije vozača! Imajte na umu da će vozilo raditi besprijekorno i kada upotrebljava samo benzinski motor. Zato ne trebate brinuti ako se baterija isprazni – i dalje imate benzinski motor s kojim možete nastaviti putovanje!    
MOGU LI HIBRIDNA VOZILA PRELAZITI VELIKE UDALJENOSTI?
Da, u svakom smislu! Hibridna vozila nastavljaju voziti čak i ako se baterija isprazni (pri čemu kotače pokreće samo termički motor). Štoviše, hibridi se uz pomoć kinetičke energije i energije izgaranja benzinskog motora pune u vožnji!

Zahvaljujući kombinaciji više izvora energije, doseg hibrida veći je od dosega vozila s benzinskim motorom. Radi uštede goriva, u gradu je moguće aktivirati samo električni pogon.
KAKO VOZITI HIBRIDNO VOZILO?
Maksimalno iskoristite prednosti različitih razina prikupljanja energije kočenja: 
  • vozilo prikuplja kinetičku energiju prilikom kočenja i zatim je upotrebljava za punjenje baterije.
  • Aktivirajte način rada Eco: ograničavanjem ili deaktivacijom funkcija koje vam nisu nužne možete smanjiti potrošnju električne energije.
Kao i u slučaju tradicionalnog vozila, uglađenija vožnja pridonosi manjoj potrošnji: električni motor stoga troši manje energije i tako povećava doseg.          
      SMIJU LI HIBRIDNA VOZILA VUĆI DRUGA VOZILA?
      Dopušteno je ugraditi kuku za vuču na hibridno vozilo pod uvjetom da je vozilo koje se vuče homologirano. Međutim, imajte na umu da je kapacitet vuče hibrida niži od kapaciteta vuče vozila s benzinskim ili dizelskim motorom jednake snage i okretnog momenta. Na kraju, ne zaboravite da vuča drugog vozila povećava opterećenje vučnog vozila i potrošnju energije.

        PO ČEMU SE VOŽNJA HIBRIDNOG VOZILA RAZLIKUJE OD VOŽNJE KONVENCIONALNOG VOZILA?
        Jedna od ključnih razlika koje ćete primijetiti jest ta da hibridna vozila imaju automatski mjenjač. Hibridi, kao i električna vozila, nemaju ručni mjenjač i spojku, što uvelike olakšava vožnju! 
        Rad hibridnog vozila oslanja se na električni, hibridni (benzinski motor + električna energija) i 100% termički pogon. U hibridnom vozilu baš ništa ne umanjuje osjećaj za upravljačem: čitav proces prebacivanja između različitih pogona odvija se automatski. 
        Kad vozilo radi na 100% električni pogon, vožnja je uglađenija, a odziv i ubrzanja dinamičniji su nego kod vozila s termičkim motorom. Dodatna je prednost i to što motor radi tiho, bez neugodnih mirisa ispušnih plinova i izraženih vibracija. 
        Imajte na umu i to da vožnja hibrida znači manje ograničenja u vožnji: kad se baterija isprazni, kotače vozila pokreće isključivo benzinski motor, odnosno hibrid nastavlja raditi kao svako drugo vozilo s termičkim pogonom. Na kraju, odaberete li full hybrid, vaše će se vozilo puniti automatski u vožnji.     
          MOGU LI VOZITI HIBRIDNO VOZILO NA AUTOCESTI?
          Naravno! Hibridno vozilo više je nego prikladno za vožnju autocestom, pri čemu razvija jednaku brzinu i snagu kao dizelska ili benzinska vozila. 
          Dakako, u tom slučaju zajedno rade benzinski motor i jedan ili više električnih motora. Zahvaljujući hibridnom sklopu, vozilo naizmjenično aktivira tri vrste pogona (hibridni, termički ili električni).
          S druge strane, vozite li usporeno gradom ili se često zaustavljate, vaš će hibrid dati prednost električnom pogonu. Čim se javi potreba za punjenjem baterije (pod uvjetom da topografija ceste to dopušta), vozilo će automatski aktivirati hibridni ili 100% termički pogon.
          Vozite li pak ujednačenom brzinom na autocesti, vozilo će dati prednost upotrebi benzinskog motora, odnosno vaš će hibrid raditi kao standardni benzinac s automatskim mjenjačem.
          Zatreba li vam više snage i ovisno o napunjenosti baterije, aktivirat će se hibridni način rada.     
            VAŠA PITANJA O PREDNOSTIMA HIBRIDNIH VOZILA
            HIBRIDNO ILI ELEKTRIČNO VOZILO: ŠTO JE BOLJE?
            Odgovor ovisi o vašim potrebama i prioritetima! Tiha i fleksibilna električna vozila vrlo su ugodna za vožnju. K tome malo troše, nisu zahtjevna za održavanje i bolja su za okoliš. Međutim, budite spremni na to da ćete električno vozilo morati puniti na posebnoj punionici. Električna vozila posebno su prikladna za kratke gradske vožnje te vam pomažu uštedjeti: nema trošenja benzinskog i dizelskog goriva u prometnim zastojima, a troškovi punjenja električnom energijom manji su od troškova punjenja punog spremnika benzina ili dizela! 
            Međutim, hibridna su vozila fleksibilnija jer kombiniraju dvije vrste pogona. Primjerice, hibrid na autocesti aktivira termički pogon i radi kao bilo koje drugo vozilo s benzinskim motorom. Odaberete li full hybrid nećete ga trebati puniti uopće, budući da se oni pune samostalno u vožnji.
            Zahvaljujući tomu, nećete morati brinuti ni o raspoloživim punionicama, a užitak u električnoj vožnji bit će potpun!
            S obzirom na sve navedene prednosti, možemo zaključiti kako hibridi kombiniraju nekoliko praktičnih aspekata termičkog vozila te ekološke i ekonomske prednosti električnog vozila. 100% električna vozila bolja su za okoliš i povoljnija za upotrebu, budući da upotrebljavaju isključivo električnu energiju.     
              HIBRIDNO ILI DIZELSKO VOZILO?
              Iako uglavnom upotrebljavaju benzinsko gorivo, hibridi nude niz prednosti u usporedbi s dizelskim vozilima.
              Održavanje motora kod hibrida je povoljnije nego kod dizelskih vozila. Slijedom toga, uporabni su troškovi dugoročno manji.
              U vožnji na 100% električni pogon, hibridno je vozilo mnogo ekološkije od dizelskog (budući da ne ispušta CO2). Hibridna vozila stoga ne podliježu zabranama prometovanja u razdoblju snažnog onečišćenja zraka.         
                ŠTO JE BOLJE ZA VOŽNJU AUTOCESTOM – HIBRIDNO ILI DIZELSKO VOZILO?
                Oboje!
                Obje su vrste vozila potpuno prikladne za vožnju autocestom.
                Hibridno vozilo kombinira rad jednog ili dvaju električnih motora i termičkog motora, odnosno naizmjenično aktivira električni, hibridni (benzinski motor + električna energija) i termički pogon. Dok vozite autocestom, hibrid daje prednost upotrebi benzinskog motora koji pomaže osigurati potrebnu snagu. Za to se vrijeme električna baterija puni energijom kočenja, a dio energije benzinskog motora pretvara se u električnu energiju.     
                  HIBRIDNO ILI BENZINSKO VOZILO?
                  Oba su pogona slična u smislu udobnosti i voznih osobina. Međutim, hibridna vozila troše manje u usporedbi s benzinskim modelima te je jednostavniji za održavanje.
                  Hibridna vozila kombiniraju nekoliko vrsta motora, uključujući benzinski motor koji se aktivira kad je vozilu potrebna veća snaga, primjerice na autocesti.
                  Naizmjeničnom aktivacijom električnih motora i benzinskog motora osigurava se manja potrošnja goriva (što znači i rjeđe punjenje) i manje trošenje benzinskog motora. Upravo je to velika prednost hibrida u odnosu na tradicionalna vozila na benzin. Imajte na umu da hibridna vozila u slučaju pražnjenja baterije rade kao benzinska, čime jamče fleksibilnost i praktičnost. 
                  S druge strane, električni pogon hibridnog vozila pruža vam jednake prednosti kao i 100% električno vozilo: manje onečišćujućih emisija, tiši rad motora i uglađeniju vožnju. Hibrid, kao i električni vozilo, nema ručni mjenjač. A ako godišnje prelazite više od 35.000 km, cijena koju ste za njega platili brzo će se isplatiti!     

                    OTKRIJTE VIŠE O E-TECH VOZILIMA

                    Megane Conquest E-Tech Renault
                    Ponuda vozila opremljenih E-Tech pogonskim sklopovima
                    Otkrijte svu ponudu električnih i hibridnih vozila.
                    Renault Megane E-Tech 100% electric
                    Više o E-Tech tehnologiji
                    Bogata ponuda koja uključuje ponešto za svakoga!     
                    Austral E-Tech full hybrid
                    Austral E-Tech full hybrid
                    Kontrolirajte tehnologiju. 
                    Preuzmite kontrolu.