Spektakularan dizajn, snažna osobnost, upečatljiv izgled i najnapredniji doživljaj za svakog profesionalca recept su za uspješno novo poglavlje i četvrtu generaciju vozila Master. Aerovan dizajn i aerodinamična svojstva čak i na najmanjem detalju osiguravaju najveću učinkovitost u klasi bez obzira na izvor energije. Nova višeenergetska platforma zadovoljava sve potrebe, a uključuje Diesel Blue dCi motore od 105 do 170 KS (sa znatno manjim emisijama CO2 i potrošnjom), električne motore s 96 ili 105 kW i baterijama od 40 ili 87 kWh koji jamče doseg do 410 km prema ispitnom postupku WLTP, a tu je i inačica s pogonom na vodik. Dodatnu udobnost jamči novi 9-brzinski mjenjač.
Najveću sigurnost osigurava 20 naprednih sustava za pomoć u vožnji, kao i inovativni dinamični sustav kočenja koji poboljšava učinkovitost bez obzira na opterećenje kombija, smanjuje vrijeme kočenja za pola i jamči praktičniju vožnju za vozača. Električne inačice nude opcije punjenja od vozila do mreže (V2G) i od vozila do drugih uređaja (V2L), čime izravno iz baterije ili s pomoću priključaka u kokpitu ili teretnom prostoru možete puniti razne uređaje.
Riječ je o pravom, profinjenom, tehnološki naprednom mobilnom uredu u kojem je radni stol zakrenut prema vozaču za veću udobnost, a tu je i 135 litara prostora za odlaganje. Multimedijski sustav OpenR Link, 10-inčni zaslon, bežična kompatibilnost s aplikacijama Android Auto i Apple CarPlay te spajanje s vozilom na daljinu s pomoću aplikacije My Renault dio su serijske opreme svakog modela u ponudi; suvremeni OpenR Link s ugrađenim Google uslugama (više od 50 aplikacija iz trgovine Google Play, HD Google Maps navigacija i glasovno upravljanje funkcijom Google Assistant), različite druge povezane usluge i bežično punjenje pametnih telefona dostupni su uz nadoplatu.
Najvažnije značajke LGV-a nove generacije: na izbor vam je više od 40 izvedbi i beskrajne mogućnosti prerade, veća nosivost (do 2 tone kod pogona na prednje kotače), utovarni prostor od 11 do 22 kubična metra kod pogona na prednje ili stražnje kotače, kao i veća širina i duljina utovara, najbolja u klasi. Jedino vozilo svoje kategorije koje se proizvodi u Francuskoj: sve tri inačice pogona i sve karoserijske izvedbe proizvode se na istoj proizvodnoj liniji u Batillyju (u blizini Metza, na istoku Francuske). Dostupan od proljeća 2024.