image

Uvod u nove propise

Učinimo život boljim i svima omogućimo „Nula emisija”

  • koncept

Naše obećanje

Renault predano radi da bi vam život učinio lakšim i boljim. Već desetljećima proizvodimo vozila koja troše manje i zagađuju manje.

Predani smo smanjenju utjecaja svojih vozila na okoliš, a naša pionirska tehnologija Zero Emissions (Z.E.) potaknula nas je da s električnim automobilom postanemo predvodnici u održivoj mobilnosti.

Budući da se propisi mijenjaju, želimo zadržati prednost prihvaćanjem novog Globalno usklađenog ispitnog postupka za laka vozila (WLTP). WLTP je skok naprijed u pružanju podataka o emisiji CO2 koji je puno vjerodostojniji kada je u pitanju svakodnevno korištenje automobila.

Razumijevanje promjena propisa

Youtube je onemogućen. Prihvatite kolačiće koji omogućuju pristup video sadržaju.Upravljanje

Razumijevanje promjena propisa: WLTP i RDE

Razumijevanje promjena propisa: Globalno usklađeni ispitni postupak za laka vozila (WLTP) i test stvarnih emisija tijekom vožnje (RDE)
1. rujna 2017. na snagu je stupio WLTP, progresivno zamijenivši desetljećima star certifikacijskih protokol NEDC (Novi europski ciklus vožnje). Povrh toga uvodi se i test stvarnih emisija tijekom vožnje (RDE) kao dodatak WLTP-u pri određivanju stvarne upotrebe.

certifikacija

Što je certifikacijski protokol?

Certifikacijski protokol niz je obveznih testova koji potvrđuju usklađenost novih vozila na tržištu s propisima. Cilj je utvrditi jesu li sva vozila u skladu s propisima o emisijama ispušnih plinova, poznatijim pod nazivom standardi „protiv zagađenja“. Trenutačni je referentni standard Euro6.

Testiranja se odvijaju u laboratoriju i obavljaju ih neovisne organizacije (npr. UTAC u Francuskoj). Baziraju se na standardiziranim ciklusima vožnje (udaljenost, brzina, oprema, temperatura itd.) i mjere emisije CO2 i potrošnju goriva vozila s motorima s unutarnjim sagorijevanjem. To su standardizirana mjerenja koja omogućuju usporedbu performansi različitih modela automobila različitih proizvođača. Trenutačno se ti podaci objavljuju u brošurama i na web-stranicama proizvođača.

WLTP

Od NEDC-a do WLTP-a

Prije rujna 2017. važeći je certifikacijski protokol bio NEDC, definiran 1980-ih. Budući da su se vozila drastično promijenila u posljednjih 30 godina, WLTP postupno zamjenjuje NEDC.

U čemu je razlika? Za početak, ciklus koji se promatra kod WLTP-a je duži i robustniji nego kod NEDC-a. Brzine koje se testiraju više su. Temperaturni je raspon veći, a uzima se u obzir i sva oprema vozila (vidi tablicu u nastavku). To omogućuje dobivanje rezultata koji su puno bliži današnjim vrijednostima emisija u svakodnevnoj vožnji.

U nastavku pogledajte razlike između testiranja prema NEDC-u i WLTP-u.

Značajke NEDC WLTP
Trajanje ciklusa (min) 20 30
Udaljenost (km) 11 23
Prosječna brzina (km/h) 34 47
Najveća brzina (km/h) 120 131
% vremena zastoja 24 13
Rezultati

Rezultati ispitivanja daleko su od podatka o stvarnoj upotrebi

 

Jedan rezultat dostupan je po modelu/motoru/mjenjaču

Rezultati testiranja bliži su podacima o stvarnoj upotrebi

 

Jedan minimalni i jedan maksimalni rezultat po modelu/motoru/mjenjaču

Lako ovi realističniji uvjeti testiranja mogu pokazati veću potrošnju goriva i više emisije, to ne utječe na vašu stvarnu potrošnju goriva. To je jednostavno točniji pokazatelj upotrebe jer uz novi WLTP protokol podaci o emisijama CO2 uzimaju u obzir vrstu vozila te njegovu standardnu i dodatnu opremu. Štoviše, mjerenje se temelji na nizu rezultata zabilježenih tijekom testiranja istog tipa vozila (za razliku od jednog rezultata po modelu u slučaju NEDC-a).

RDE

Stvarne emisije tijekom vožnje (RDE)

Lako su uvjeti za cikluse WLTP-a stroži nego u protokolu NEDC-a, i dalje ne uzimaju u obzir sve parametre stvarne upotrebe vozila. No tu se nadovezuje test stvarnih emisija tijekom vožnje (RDE). Potvrđeni test RDE-a koji se odvija na cesti u stvarnim uvjetima vožnje nadopunjuje certifikat WLTP potvrđujući stvarne razine emisija ispušnih plinova vozila.

Grupa Renault već je započela s navođenjem rezultata emisija ispušnih plinova testova RDE-a za nova vozila registrirana nakon rujna 2016.

Vremenski okvir

  • Od rujna 2017. do rujna 2018. sva nova vozila na tržištu (novi model/motor) moraju biti certificirana prema WLTP postupku.
  • Od rujna 2018. sva nova vozila prodana u predstavništvima moraju biti certificirana prema WLTP postupku.
  • Da bi stvari bile jednostavnije za vas, do kraja 2018. zakonodavna tijela zatražila su od svih proizvođača da nastave navoditi samo rezultate prema NEDC-u. Prema tome, rezultati za sva vozila koja su certificirana prema WLTP-u bit će konvertirani u svoj ekvivalent prema NEDC-u sve do samog početka 2019. Te će se vrijednosti koristiti za izračun poreza u zemljama koje obračunavaju porez.
  • Od siječnja 2019. sve objavljene referentne vrijednosti odnosit će se isključivo na vrijednosti prema WLTP-u.
  • Usporedo s implementacijom certifikacijskih protokola WLTP i RDE polako evoluira i standard Euro6 kojega se vozila moraju pridržavati kako bi se uhvatila u koštac s utjecajem automobilskog tržišta na okoliš. To će rezultirati uvođenjem standarda Euro6d 1. siječnja 2020.
Što to znači

Što to znači za vas

Važno je znati da bez obzira na to koji se certifikacijski protokol koristi, to ne utječe na performanse vozila i stvarnu potrošnju goriva.

 

Podaci o razinama emisija CO2 i potrošnji goriva koje objavljuju proizvođači automobila postepeno će se povećavati jer novi protokol WLTP pruža točnije podatke o svakodnevnom korištenju vozila.

 

Jednostavnim rječnikom, WLTP je točniji od NEDC-a, ali to ne mijenja stvarne performanse ili potrošnju vašeg vozila.

Naša rješenja

  • Renault

Olakšana smanjena potrošnja goriva

Nastavili smo s certificiranjem naših vozila prema trenutačnim propisima.

Renault predstavio je u siječnju 2018. prva vozila certificirana u skladu s novim propisima. A od početka rujna 2018. sva nova vozila Renault koja su se prodavala u mreži koncesionara imala su certifikat WLTP. 

Budući da je naš cilj također aktivno sudjelovati u smanjenju učinka na okoliš, u programu Driving ECO2 nudimo veliku ponudu inteligentnih i odgovornih rješenja.

  • ECO2

Program Driving ECO2

Cilj programa Driving ECO2 smanjiti je potrošnju goriva i emisija CO2 optimizacijom upotrebe vozila. Driving ECO2 sastoji se od značajki u vozilu i izvan njega.
  • Značajke u vozilu uključuju pokazatelj promjene brzine, gumb za način eko-vožnje, mogućnost primanja pregleda vožnje s eko-rezultatom te, zahvaljujući eko-savjetima, savjete za eko-vožnju u stvarnom vremenu za optimalnu potrošnju goriva.
  • Značajke izvan vozila uključuju npr. eko-rezultate među tvrtkama i trening za eko-vožnju...

Premašivanje očekivanja tržišta i promjene u propisima

Renault se pridržavao tih novih propisa (protokola i standarda) i nastavio je biti proaktivan postavljajući si dodatne ciljeve:

  • Kao odgovor na zahtjeve tržišta dizelskih vozila, prilagodit ćemo svoje dizelske motore tehnologijom selektivne katalitičke redukcije kako bismo smanjili emisije štetnih tvari u stvarnoj vožnji.
  • Svi novi benzinski motori bit će opremljeni filtrom čestica koji omogućuje ne samo bolje performanse, već i manje emisije i nižu potrošnju goriva.
  • Do 2022. bit će dostupno 8 potpuno električnih modela Z.E. i 12 novih elektrificiranih modela (HEV, P-HEV).

Naše web mjesto i njegovi partneri koriste kolačiće za mjerenje publike i performansi web mjesta, prikazuju vam personalizirano i / ili geolocirano oglašavanje i sadržaj i omogućuju vam interakciju s našim sadržajem putem društvenih mreža. Svoj izbor možete promijeniti u bilo kojem trenutku odlaskom na odjeljak "Upravljanje kolačićima" na našoj web stranici.

saznaj više