R-LINK 2 - online pomoć

Trebate više informacija o multimedijskom sustavu R-LINK 2? Bluetooth®, Android Auto™ & Apple CarPlay™, Coyote i povezane usluge, aplikacija MY Renault , ažuriranja i navigacija itd. Pogledajte naše odgovore na česta pitanja.
BLUETOOTH®, ANDROID AUTO™ I APPLE CARPLAY™
  
Kako mogu upariti Android telefon sa sustavom R-LINK 2?

U nastavku su navedeni koraci za uparivanje Android telefona sa sustavom R-LINK 2: 

  • Da bi vaš telefon postao vidljiv, na telefonu kliknite „Postavke” > „Bluetooth®” > „Aktivirano”. 
  • Označite telefon i odaberite „R-LINK” za povezivanje.
  • U sustavuR-LINK 2 kliknite „Izbornik” > „Telefon”. 
  • Prikazat će se sljedeća poruka: „Da biste upotrebljavali funkcije slobodnih ruku, morate omogućiti povezivanje telefona i sustava putem Bluetooth® tehnologije. Želite li odmah omogućiti povezivanje?” Kliknite „U redu” za potvrdu. 
  • Zatim odaberite svoj Android telefon na popisu aktivnih uređaja koje je pronašao sustav R-LINK 2. 
  • Provjerite je li vam na telefon stigao potvrdni kôd koji je poslao sustav i potvrdite zahtjev. Označite „Ne pitaj me ponovno” da biste spremili dopuštenja za pristupanje funkcijama telefona. 
  • Odaberite funkcije „Telefon” i „Mediji”, a zatim kliknite „U redu”. 
  • Odaberite želite li dopustiti dijeljenje kontakata, zapisnika poziva i medija sa sustavom R-LINK 2. Kliknite „Da” kako biste uparili telefon. 
  • Vaš je Android telefon sada uparen sa sustavom R-LINK 2.
    Kako mogu upariti svoj iPhone sa sustavom R-LINK 2?

    Da biste uparili iPhone, pratite sljedeće upute: 

    • Da bi vaš telefon postao vidljiv, na telefonu kliknite „Postavke” > „Bluetooth®” > „Aktivirano”. 
    • Na zaslonu sustava R-LINK 2 otvorite „Izbornik” > „Telefon”, a zatim prihvatite povezivanje telefona putem tehnologije Bluetooth® tako da odaberete iPhone na prikazanom popisu. 
    • Provjerite je li vam na telefon stigao potvrdni kôd koji je poslao sustav i potvrdite zahtjev. 
    • Na iPhoneu potvrdite tako da kliknete opciju „Upari”, a zatim odaberite funkcije „Telefon” i „Mediji” prije nego što kliknete „U redu”. 
    • Odaberite želite li dopustiti dijeljenje kontakata, zapisnika i medija sa sustavom R-LINK 2 i kliknite „U redu”. 
    • Vaš je iPhone sada uparen sa sustavom R-LINK 2.
    Kako mogu upariti svoj Windows telefon sa sustavom R-LINK 2?
    U nastavku su navedeni koraci za uparivanje Windows telefona sa sustavom R-LINK 2: 
    • Da bi vaš telefon postao vidljiv, na telefonu kliknite „Postavke” > „Bluetooth®" > „Aktivirano”.
    • U sustavu R-LINK 2 otvorite „Izbornik” > „Telefon”, a zatim potvrdite povezivanje sustava i telefona putem tehnologije Bluetooth® klikom na „U redu”. 
    • Na popisu telefona koje je pronašao sustav R-LINK 2 odaberite svoj, a zatim provjerite jeste li primili potvrdni kod prije nego što prihvatite zahtjev. 
    • U sustavu R-LINK 2 odaberite funkcije „Telefon” i „Mediji”, a zatim potvrdite povezivanje tako da kliknete „U redu”. 
    • Da biste potvrdili zahtjev sustava R-LINK 2, odaberite „Pouzdano”, „Uvijek dopusti” ili „Poveži automatski”, a zatim kliknite „U redu 
    • Na telefonu će se prikazati poruka u kojoj se traži dopuštenje za preuzimanje kontakata. Kliknite „Dopusti”. 
    • Vaš Windows Phone sada je uparen sa sustavom R-LINK 2.
    Kako mogu reproducirati glazbu s iPhonea u sustavu R-LINK 2?

    Da biste reproducirali glazbu putem Bluetooth® multimedijske tehnologije sa svog iPhonea, najprije trebate prenijeti barem jednu audiodatoteku (podcast ili glazba, besplatna ili plaćena) iz kataloga trgovine Apple Store na iPhone pomoću softvera iTunes. 

    Nakon što se radnja dovrši, povežite svoj telefon i sustav R-LINK 2 putem Bluetooth® tehnologije i otvorite izbornik „Multimedija”. Opcija Bluetooth® tada će biti dostupna i sada možete reproducirati glazbu.

      Kako mogu upućivati pozive putem sustava R-LINK 2?

      1. korak: Provjerite je li vaš telefon ispravno uparen sa sustavom R-LINK 2. Da biste to učinili, otvorite odjeljak „Telefon” putem glavnog izbornika, kliknite „Postavke”, provjerite je li gumb Bluetooth® uključen i je li vaš telefon aktivan na popisu uređaja (ikona „Telefon” mora biti označena crvenom bojom). 

      Napomena: ako imate poteškoće s uparivanjem telefona, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Ne mogu upariti svoj telefon sa sustavom R-LINK 2” u istom odjeljku za pomoć. 

      2. korak: Za upućivanje poziva otvorite izbornik telefona i pritisnite „Kontakti”. Vaši će se kontakti automatski uvesti na zaslon sustava R-LINK 2. Odaberite kontakt koji želite nazvati i pritisnite broj za upućivanje poziva. 

      Napomena: ako je popis kontakata na zaslonu sustava R-LINK 2 prazan, a ispravno ste dovršili postupak uparivanja, provjerite jesu li kontakti na telefonu pohranjeni u memoriji telefona, a ne na SIM kartici. Da bi se kontakti prikazali na zaslonu sustava R-LINK 2, moraju biti pohranjeni u telefonu, a ne na SIM kartici.

        Kako mogu reproducirati glazbu putem Bluetooth® tehnologije – R-LINK 2?
        1. korak: Provjerite je li vaš telefon ispravno uparen sa sustavom R-LINK 2. Da biste to učinili, otvorite odjeljak „Telefon” putem glavnog izbornika, kliknite „Postavke”, provjerite je li gumb Bluetooth® uključen i je li vaš telefon aktivan na popisu uređaja (ikona „Telefon” mora biti označena crvenom bojom). 

        Napomena: ako imate poteškoće s uparivanjem telefona, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Ne mogu upariti svoj telefon sa sustavom R-LINK 2” u istom odjeljku za pomoć. 

        2. korak: Nakon što je telefon uparen sa sustavom R-LINK 2, otvorite multimedijski izbornik i kliknite „Mediji”. Odaberite audioizvor „Bluetooth®”, a nakon toga glazbu na svom telefonu.
        Ne mogu upućivati pozive putem sustava R-LINK 2

        1. korak: Možda imate problem s uparivanjem putem Bluetooth® tehnologije. Da biste provjerili je li vaš telefon uparen, otvorite odjeljak „Telefon” na glavnom izborniku, kliknite „Postavke”, provjerite je li gumb Bluetooth® uključen i je li vaš telefon aktivan na popisu uređaja: ikona „Telefon” mora biti označena crvenom bojom. 

        Napomena: ako imate poteškoće s uparivanjem telefona, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Ne mogu upariti svoj telefon sa sustavom R-LINK 2” u istom odjeljku za pomoć. 

        2. korak: Ako je vaš telefon ispravno uparen, ali i dalje ne možete upućivati pozive, provjerite na telefonu jesu li kontakti spremljeni izravno na telefon, a ne na SIM karticu. Da bi se kontakti prikazali na zaslonu sustava R-LINK 2, moraju biti pohranjeni u telefonu, a ne na SIM kartici. 

        Napomena: ako pozivanje i dalje ne funkcionira, možda postoji određeni problem s kompatibilnosti, stoga predlažemo da kontaktirate našu Službu za korisnike. Kako biste pomogli u boljem rješavanju problema, napomenite da ste već obavili gore navedene korake.

        Ne mogu upariti svoj telefon sa sustavom R-LINK 2
        1. korak: Ako imate poteškoće s uparivanjem svog telefona sa sustavom R-LINK 2, slijedite naše postupke uparivanja (za iPhone, Android i Windows Phone) koje možete pronaći u istom odjeljku za pomoć. 

        2. korak: Ako postupak uparivanja i dalje ne funkcionira, testirajte kompatibilnost pomoću naše online provjere kompatibilnosti ovdje. 

        Za pokretanje testa trebate znati sljedeće: 
        • model telefona i verziju OS-a 
        • verziju sustava R-LINK 2. U određenim odjeljcima na stranici potvrde kompatibilnosti objašnjava se kako pronaći te informacije. 
        3. korak
        Ako u našem online testu kompatibilnosti niste pronašli pozitivne rezultate ili ako na popisu ne možete pronaći svoje verzije: 
        • Pokušajte ažurirati verziju OS-a na telefonu, ako je ažuriranje dostupno. 
        • Provjerite je li na toj stranici dostupno ažuriranje sustava R-LINK 2 i pratite postupak ažuriranja ako postoji. 
        Ažuriranje sustava može ispraviti problem i omogućiti vam uparivanje telefona. Ako ne, nazovite našu Službu za korisnike i napomenite da ste već pratili prethodno navedene korake kako biste pomogli u rješavanju problema. 

        Ako je rezultat online testa kompatibilnosti pozitivan, to znači da bi postupak uparivanja trebao funkcionirati i da možda postoji konkretniji problem. Nazovite našu Službu za korisnike i napomenite da ste već pratili prethodno navedene korake kako bismo vam mogli što bolje pomoći.
        Kako mogu omogućiti prepoznavanje glasa aplikacije Android Auto™?
        Omogućivanje prepoznavanja glasa aplikacije Android Auto™: Upotrijebite aplikaciju Google™. 

        1. način: Pritisnite i držite gumb „Pritisni za razgovor” na upravljaču dok ne čujete zvučni signal. 

        2. način: Dodirnite ikonu „mikrofona” koja se nalazi u gornjem desnom kutu zaslona aplikacije Android Auto™. Čut ćete zvučni signal. 

        3. način: Izgovorite „OK Google”, Android Auto™ ispustit će zvučni signal. 

        Zatim možete postaviti nekoliko pitanja i glasom upravljati određenim aplikacijama, npr. upućivanje poziva, reprodukcija glazbe, slanje tekstualnih poruka i odgovaranje na njih, korištenje karata i traženje ruta, izrada podsjetnika itd. 

        Vrijedi obratiti pažnju: telefonski pozivi upućuju se putem audiosustava automobila pomoću sustava R-LINK 2. Međutim, prepoznavanje glasa ne može se izvršiti putem audiosustava kada se povezujete s aplikacijom Android Auto™. Pametni telefon možda je izvor problema. Ako je to slučaj, obratite se službi za korisnike proizvođača svog pametnog telefona.
        Kako mogu povezati svoj pametni telefon s aplikacijom Android Auto™?

        1. Na telefonu

        • Preuzmite aplikaciju „Android Auto” iz trgovine Google Play Store;
        • Pokrenite aplikaciju i slijedite upute na zaslonu te prihvatite opće uvjete i odredbe. 
         2. U automobilu

        • Kada je vozilo zaustavljeno, otključajte zaslon pametnog telefona i povežite ga s multimedijskim sustavom R-LINK 2 vozila Renault pomoću kompatibilnog USB kabela. 
        • Prihvatite različite zahtjeve na zaslonu sustava R-LINK 2 i pametnog telefona. Naposljetku kliknite gumb „Android Auto™” na donjem srednjem dijelu zaslona i otvorite početnu stranicu aplikacije „Android Auto™”.
         Napomena: preporučujemo korištenje USB kabela iste marke kao što je vaš pametni telefon kako biste izbjegli poteškoće. Tijekom povezivanja nije moguće koristiti telefon.
        Je li moj Renault opremljen sustavom R-LINK 2 koji je kompatibilan s aplikacijom Android Auto™?
        Da biste provjerili kompatibilnost svog vozila: 
        • Otvorite glavni izbornik sustava R-LINK 2. 
        • Pritisnite „Sustav”. 
        • Otvorite drugu stranicu izbornika.
        • Ako je vidljiv gumb „Zrcaljenje pametnog telefona”, vaše je vozilo kompatibilno.  
        Je li moj pametni telefon kompatibilan s aplikacijom Android Auto™?

        Za upotrebu aplikacije Android Auto™ morate imati telefon opremljen Androidom verzija 5.0 (Lollipop) ili novijim. 

        Renault je za vas testirao mnoštvo telefona kako bi osigurao kompatibilnost. To uključuje neke modele opremljene sustavom Android 5.0 ili novijim koje aplikacija Android Auto™ za R-LINK Evolution ne podržava. 

        U odjeljku korisničkog priručnika u nastavku stranice pomoći možete pronaći popis telefona koje su testirali inženjeri tvrtke Renault u PDF formatu.

        Napomena: da bi vaš pametni telefon bio kompatibilan s aplikacijom Android Auto™, preporučujemo da instalirate sva dostupna ažuriranja softvera.

          Kako mogu instalirati aplikacije kompatibilne s aplikacijom Android Auto™?

          Android Auto™ dolazi s četiri prethodno postavljene aplikacije: 

          • Google Karte 
          • Telefon 
          • Poruke 
          • Play Music. 
          Iz trgovine Google Play Store na svoj pametni telefon možete preuzeti dodatne aplikacije kompatibilne s aplikacijom Android Auto™, npr. WhatsApp™ ili Spotify™. 

          Napomena: u aplikaciji Android Auto™ tijekom vožnje mogu se upotrebljavati samo aplikacije koje je certificirao Google i koje ste preuzeli na svoj pametni telefon.

            Koje su kontrole vozila kompatibilne s aplikacijom Android Auto™?
            U nastavku možete naći popis kontrola kompatibilnih s aplikacijom Android Auto™: 
            • Gumb „Natrag”: vratite se na prethodni izbornik aplikacije Android Auto™. 
            • Gumb „Izbornik”: pristupite početnoj stranici sustava R-LINK 2. 
            • Rotirajući gumb: okrenite ga s vrha prema dnu ili slijeva nadesno da biste se kretali kroz izbornike. 
            • Okrenite ga da biste se kretali popisom ili zumirali. 
            • Pritisnite ga da biste potvrdili radnju na izborniku. 
            • Gumb „Audioizvor”: odaberite audioizvor kao što je Android Auto™. 
            • Gumbi za glasnoću: pojačajte ili smanjite glasnoću audioizvora iz aplikacije Android Auto™.
            • Gumbi za javljanje/prekidanje poziva: primajte pozive putem aplikacije Android Auto™. 
            • Gumb „Pritisni za razgovor: pritisnite i držite da biste omogućili prepoznavanje glasa u aplikaciji Android Auto™.
            Kako mogu prijeći iz aplikacije Android Auto™ u sustav R-LINK 2?

            1. način: 

            • Na početnom zaslonu aplikacije Android Auto™ dodirnite ikonu u donjem desnom kutu. 
            • Dodirnite „Povratak na Renault".
            2. način

            •  Dodirnite početni gumb koji se nalazi na desnoj strani zaslona sustava R-LINK 2. 
            Kombinacija aplikacije Android Auto™ i sustava R-LINK 2 na istom zaslonu: 

            Zatim možete prikazati odabrani program za reprodukciju glazbe (Spotify, Google Music) u aplikaciji Android Auto™ i navigacijskom sustavu sustava R-LINK 2. Možete prikazati i navigaciju aplikacije Android Auto™ (Karte) dok slušate FM radio sustava R-LINK 2. 

            Napomena: dvije slične funkcije ne mogu biti istovremeno omogućene. Ne možete omogućiti Karte u aplikaciji Android Auto™ i navigaciju u sustavu R-LINK 2.

            Kako mogu omogućiti prepoznavanje glasa aplikacije Apple CarPlay™?
            Omogućavanje prepoznavanja glasa aplikacije Siri™: 

            1. način: Pritisnite i držite gumb „Pritisni za razgovor” na upravljaču. 

            2. način: Pritisnite i držite početni gumb koji se nalazi u donjem lijevom kutu zaslona aplikacije Apple CarPlay™. 

            Zatim možete postaviti nekoliko pitanja i glasom upravljati određenim aplikacijama, npr. upućivanjem poziva, reprodukcijom glazbe, slanjem tekstualnih poruka i odgovaranjem na njih, korištenjem karata i traženje ruta, izradom podsjetnika itd. 

            Primjer: „Nazovi 'ime kontakta'”, „Pošalji poruku 'ime kontakta'”, „Izradi rutu za 'adresu'” itd. 

            Vrijedi obratiti pažnju: telefonski pozivi upućuju se putem audiosustava automobila pomoću sustava R-LINK 2. Međutim, prepoznavanje glasa ne može se izvršiti putem audiosustava kada se povezujete s aplikacijom Apple CarPlay™. Pametni telefon možda je izvor problema. Ako je to slučaj, obratite se službi za korisnike proizvođača svog pametnog telefona.
            Kako mogu povezati svoj iPhone s aplikacijom Apple CarPlay™?

            1. U automobilu

            Kada je vozilo zaustavljeno, priključite USB kabel. Ako je iPhone zaključan, R-LINK 2 će zatražiti da ga otključate. Apple preporučuje upotrebu ovlaštenih kabela da bi se spriječilo prekidanje veze ili drugih programskih pogrešaka. 

            2. Na iPhoneu 

            Ako je iPhone zaključan, od vas će se zatražiti da ovlastite CarPlay™ za R-LINK. 

            3. U automobilu

            Kliknite gumb „Apple CarPlay™” koji se nalazi na sredini zaslona i otvorite početnu stranicu aplikacije Apple CarPlay™. Vaš se iPhone može koristiti, čak i ako je povezan putem USB kabela. 

            Napomena: ako su Wi-Fi i Bluetooth® isključeni, iPhone će predložiti da ih aktivirate ili priključite USB kabel. Međutim, Apple CarPlay™ može funkcionirati samo s USB kabelom. Stoga na iPhoneu pritisnite „Samo USB”.

            Je li moj Renault opremljen sustavom R-LINK 2 kompatibilnim s aplikacijom Apple CarPlay™?
            Da biste provjerili kompatibilnost svog vozila: 
            • Otvorite glavni izbornik sustava R-LINK 2. 
            • Pritisnite „Sustav”. 
            • Otvorite drugu stranicu izbornika. 
            • Ako je vidljiv gumb „Zrcaljenje pametnog telefona”, vaše je vozilo kompatibilno.
            Je li moj pametni telefon kompatibilan s aplikacijom Apple CarPlay™?

            Da biste upotrebljavali Apple CarPlay™, morate imati iPhone 5 ili noviju verziju ili iOS 7.1 ili noviju verziju. 

            U odjeljku korisničkog priručnika u nastavku stranice pomoći možete pronaći popis telefona koje su testirali inženjeri tvrtke Renault u PDF formatu. 

            Napomena: da bi vaš pametni telefon bio kompatibilan s aplikacijom Apple CarPlay™, preporučujemo da instalirate sva dostupna ažuriranja softvera.

              Kako mogu instalirati aplikacije kompatibilne s aplikacijom Apple CarPlay™?

              Apple CarPlay™ dolazi s pet prethodno postavljenih aplikacija: 

              • Karte 
              • Telefon 
              • Poruke
              • Glazba
              • Podcasti.
              U trgovini App Store možete preuzeti dodatne aplikacije koje su kompatibilne s aplikacijom Apple CarPlay™, na primjer Audiobooks™, Spotify™ ili Deezer™. 

              Napomena: u sustavu Apple CarPlay™ tijekom vožnje mogu se upotrebljavati samo aplikacije koje je certificirao Apple i koje ste preuzeli na svoj pametni telefon.

                Kako se mogu prebaciti iz aplikacije Apple CarPlay™ u sustav R-LINK 2?
                Vraćanje u sustav R-LINK 2 iz aplikacije Apple CarPlay™: 

                1. način
                • otvorite početnu stranicu aplikacije Apple CarPlay™ tako da pritisnete i držite početni gumb u donjem lijevom kutu. 
                • Na početnom zaslonu aplikacije Apple CarPlay™ pritisnite ikonu Renault „R-LINK”.
                2. način: 
                •  Dodirnite početni gumb koji se nalazi na desnoj strani zaslona sustava R-LINK 2. 
                Kombinacija aplikacije Apple CarPlay™ i sustava R-LINK 2 na istom zaslonu:

                Zatim možete prikazati odabrani program za reprodukciju glazbe (Spotify™, Google Music™) u aplikaciji Apple CarPlay™ i navigacijskom sustavu sustava R-LINK 2. Možete prikazati i navigaciju aplikacije Apple CarPlay™ (Karte) dok slušate FM radio sustava R-LINK 2. 

                Napomena: dvije slične funkcije ne mogu biti istovremeno omogućene. U aplikaciji Apple CarPlay™ ne možete istodobno omogućiti Karte i navigaciju u sustavu R-LINK 2.

                COYOTE I POVEZANE USLUGE
                 
                Kako uključiti povezivost u automobilu?

                Vaš R-LINK 2 ima SIM karticu. Da biste iskoristili prednosti aplikacija i povezanih usluga, morate uključiti svoj R-LINK 2. 
                • Uključite svoj R-LINK, otvorite glavni izbornik, a zatim kliknite opciju „Poveži” pri dnu zaslona. 
                • Otvorit će se prozor: kliknite „Dalje”. Otvorit će se stranica „Dijeljenje podataka”: pritisnite „Da” kako biste prihvatili dijeljenje podataka. 
                Napomena: više informacija o dijeljenju dostupno je putem gumba „Pomoć”. 
                • Unesite adresu e-pošte da biste primili Uvjete i odredbe prodaje, kvačicom označite uvjete i odredbe, pa pritisnite „Da”. 
                • Otvorit će se prozor koji označava da je zahtjev za aktivaciju poslan. Vaš će R-LINK 2 biti povezan unutar 72 sata.
                • Nakon što se postupak povezivanja dovrši, vaš će se R-LINK 2 vratiti na zaslon glavnog izbornika. 
                Provjerite je li gumb „Poveži” pri dnu zaslona nestao i je li R-LINK 2 povezan.

                Napomena: Pri vrhu zaslona prikazuje se simbol mreže iznad automobila koji označava da je vaš R-LINK 2 povezan. Pri vrhu zaslona iznad automobila može se prikazivati i X umjesto simbola mreže, što znači da vaš R-LINK 2 nije povezan.
                  Kako mogu preuzeti i instalirati aplikaciju Coyote Series na R-LINK 2?

                  Najprije spremite podatke sustava R-LINK 2 na USB memoriju. Da biste to učinili: 

                  • upotrijebite praznu USB memoriju (najmanje 8 GB) formata FAT32. 
                  • U vozilu USB memoriju priključite na R-LINK 2. 
                  • Uključite R-LINK 2 i pričekajte jednu do dvije minute s umetnutom USB memorijom. 

                  Napomena: neće se prikazati poruka koja potvrđuje prijenos podataka. 

                  Sinkronizacija proizvoda: 

                  • Prijavite se na MY Renault račun. 
                  • Kliknite ikonu „R-LINK Store”. 
                  • Kliknite „Moje aplikacije i usluge”. 
                  • Kliknite „Upravljaj mojim proizvodima”. 
                  • Kliknite gumb „Upravljaj” u retku R-LINK. 
                  • Otvorit će se prozor s popisom aplikacija: provjerite je li Coyote Series označen. 
                  • Kliknite gumb „Instaliraj”. 

                  Preuzimanje proizvoda

                  • Na računalu vratite se na MY Renault račun. 
                  • Kliknite ikonu „R-LINK Store”. 
                  • Na kartici „Početna” kliknite „Preuzmi softver za R-LINK 2 za Windows/Mac”. 

                  Napomena: R-LINK 2 Toolbox kompatibilan je sa sustavom Windows 7, 8, 8.1, 10 i OS 10.7 do 10.11 na Mac računalu. 

                  • Instalirajte R-LINK 2 Toolbox. 
                  • Pokrenite R-LINK 2 Toolbox (postavke moraju ostati kao zadane). 
                  • Umetnite USB memoriju koja sadržava kopiju podataka o vašem vozilu (početni podaci prikupljeni su tijekom inicijalizacije).
                  • Kliknite vozilo u gornjem desnom kutu sustava R-LINK 2 Toolbox kako biste provjerili je prepoznat na ispravan način, a zatim kliknite „Natrag” da biste pristupili preuzimanjima. 
                  • Odaberite preuzimanja, a zatim ih pokrenite. Vrijeme preuzimanja ovisi o veličini ažuriranja. Tijekom te radnje vaše računalo ne smije ući u stanje mirovanja. 
                  • Pričekajte da se preuzimanje odobri (zelena kvačica). Nakon uspješnog preuzimanja možete sigurno izvaditi USB memoriju. 

                   Ažuriranje u vozilu: 

                  • Umetnite USB memoriju u vozilo. 
                  • Uključite R-LINK 2. 
                  • Nakon prepoznavanja USB memorije, prikazat će se poruka „Aplikacija će se instalirati”. 
                  • Status instalacije aplikacije Coyote prikazat će se na traci za učitavanje. 
                  • Naposljetku će se prikazati poruka „Instalacija dovršena”.

                  Provjera instalacije aplikacije Coyote Series 

                  • Otvorite glavni izbornik sustava R-LINK 2.  
                  • Kliknite ikonu „Aplikacije”. 
                  • Kliknite „Moje aplikacije”. 
                  • Kliknite ikonu „Coyote” i provjerite radi li aplikacija.
                      Kako mogu prenijeti paket aplikacije Coyote Series na svoj novi Renault?

                      Paket za Coyote Series možete prenijeti u vozilo Renault opremljeno istim sustavom R-LINK 2. 

                      • Da biste to napravili, prijavite se na MY Renault račun. 
                      • Kliknite „Pristupi svim mojim uslugama”, a zatim kliknite „Upravljaj mojim aplikacijama” da biste se povezali sa sustavom R-LINK Store. 
                      • Kliknite strelicu desno od izbornika „Dobro došli” da biste otvorili izbornik s pomicanjem prema dolje. Odaberite izbornik „Alati”. Odaberite izvorno vozilo s paketom koji želite prenijeti, a zatim ciljano vozilo. 
                      Napomena: oba vozila moraju biti registrirana na vašem MY Renault računu. 

                      • Zatim kliknite „Prikaži pakete koji se mogu prenijeti”. Prikazat će se svi proizvodi koji se mogu prenijeti.
                      Napomena: nakon što potvrdite zahtjev za prijenos, operaciju nije moguće otkazati. Prijenos paketa s odredišnog vozila na izvorno vozilo neće biti moguć.

                      • Kliknite „Potvrdi prijenos”. Dobit ćete potvrdu o prijenosu.
                          Ne mogu prenijeti paket

                          Paketi koji sadrže TomTom Live ili TomTom Traffic ne mogu se prenijeti jer su povezani samo s pretplatom za vozilo.

                            Coyote Series više ne funkcionira

                            Ako Coyote Series više ne funkcionira, možda je vaša tromjesečna probna verzija istekla. 

                            U trgovini R-LINK Store možete provjeriti je li vaš ugovor i dalje aktivan. (Ako vam je potrebna pomoć, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Kako mogu pristupiti trgovini R-LINK Store?”.) 

                            U trgovini R-LINK Store otvorite odjeljak „Moje aplikacije i usluge” kako biste vidjeli status ugovora o povezanim uslugama. 

                            Ako je vaša tromjesečna probna verzija istekla, možete je produžiti kupnjom pune verzije koja je dostupna u odjeljku Katalog. 

                            Ako imate aktivan ugovor, ali Coyote i dalje ne funkcionira, u automobilu provjerite je li dijeljenje podataka aktivirano u sustavu R-LINK 2: glavni izbornik / Usluge / Postavke / Dijeljenje podataka. Kako bi Coyote funkcionirao, dijeljenje podataka mora biti aktivirano. 

                            Ako je problem i dalje prisutan, nazovite našu Službu za korisnike i napomenite da ste već prošli ovaj postupak.

                            Kako mogu aktivirati probnu verziju Coyote Series?

                            Da biste aktivirali tromjesečnu probnu verziju aplikacije Coyote Series, morate aktivirati povezivost svog automobila. 

                            Kako biste provjerili je li vaš automobil aktivan, u sustavu R-LINK 2 provjerite prikazuje li se pri dnu zaslona glavnog izbornika gumb „Aktiviraj moje usluge”.

                            Ako se gumb prikazuje, kliknite ga i slijedite upute za aktivaciju povezivosti. Nakon što postupak završi, vaša će se tromjesečna probna verzija aplikacije Coyote Series aktivirati u roku od 72 sata. 

                            Aplikaciju Coyote naći ćete u odjeljku „Moje aplikacije”. 

                            Ako se u glavnom izborniku ne prikazuje gumb, to znači da je povezivost vašeg automobila već aktivna i da je tromjesečna probna verzija Coyote Series aktivirana.

                            Je li moj automobil povezan?

                            Da biste provjerili je li vaš automobil povezan, pogledajte je li ikona povezivosti aktivna.

                            Ako nije, kliknite gumb „Poveži” pri dnu glavnog izbornika i slijedite upute. Aktiviranje povezivosti automobila može potrajati i do 72 sata.
                            Ako se gumb za povezivanje ne prikazuje, to znači da je povezivost već aktivirana, ali je parametar za dijeljenje podataka deaktiviran. Da bi povezane usluge funkcionirale, dijeljenje podataka mora biti aktivirano. 
                            Dijeljenje podataka možete aktivirati u glavnom izborniku / Aplikacije / Privatnost. 

                            Vaš je automobil sada povezan i možete uživati u svim uslugama. Više informacija potražite u odjeljku čestih pitanja „Zašto aktivirati povezivost?”.
                              Zašto aktivirati povezivost?

                              Aktiviranje povezivosti vašeg automobila omogućit će vam korištenje usluga kao što su:

                              • Aplikacija Coyote Series – za pozivanje informacija u stvarnom vremenu o nezgodama i zatvorenim cestama te za vožnju uz pomoć više od četiri milijuna korisnika Coyotea u Europi. 
                              • TomTom TrafficPrikazivanje informacija o prometu u stvarnom vremenu izravno na vašoj navigaciji putem GPS-a. Informacije se ažuriraju svake dvije minute i pokrivaju 99 % europskih cesta.
                              • Ažuriranja karata – neka vaše karte uvijek budu ažurne. Ceste se mijenjaju svake godine. Putujte bezbrižno: ažuriranja karata besplatna su tri godine od datuma kupnje novog vozila. 
                              Da biste provjerili je li povezivost aktivna, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Je li moj automobil povezan?”. 

                              Dijeljenje podataka možete aktivirati/deaktivirati u bilo kojem trenutku u odjeljku usluga sustava R-LINK 2: glavni izbornik / Aplikacije / Privatnost. 

                              Napomena: povezane usluge (Coyote, TomTom Traffic itd. ) trebaju parametar dijeljenja podataka da bi ispravno funkcionirale.

                                    Kako mogu instalirati Highway Services na svoj R-LINK 2 putem trgovine R-LINK Store?

                                    Highway Services možete instalirati putem trgovine R-LINK Store integrirane u vaš R-LINK 2: 

                                    1. korak: Kupite:

                                    • Idite na „MY Renault” račun, kliknite „R-LINK Store”, a zatim odaberite karticu „Katalog”. 
                                    • Nakon što odaberete aplikaciju, kliknite „Kupi”. 
                                    • Kada se otvori skočni prozor ponovno kliknite „Kupi”. Aplikacija će se prikazati na kartici „Ažuriranja”. Kliknite tu karticu. 
                                    2. korak: Spremite podatke sustava R-LINK 2 na USB memoriju.

                                    • U vozilu umetnite USB memoriju (najmanje 8 GB) u FAT32 formatu u svoj R-LINK 2. 
                                    • Uključite R-LINK 2, a zatim pričekajte jednu minutu bez uklanjanja. 
                                    Napomena: neće se prikazati poruka koja potvrđuje prijenos podataka. 

                                    3. korak: Sinkronizacija aplikacije u sustavu R-LINK 2 Toolbox 

                                    • Na računalu umetnite USB memoriju koja sadrži kopiju podataka vozila, a zatim kliknite vozilo u gornjem desnom kutu sustava R-LINK 2 Toolbox da biste provjerili je li ispravno prepoznat, pa kliknite „Natrag” da biste pristupili preuzimanjima. 
                                    • Odaberite preuzimanja, a zatim ih pokrenite. Vaše računalo ne smije prijeći u stanje mirovanja tijekom tog postupka. 
                                    • Nakon dovršenog i odobrenog preuzimanja možete izvaditi USB memoriju. 
                                    • U vozilu pokrenite motor i umetnite USB memoriju. Uključite R-LINK 2 i instalacija novog sadržaja automatski će se pokrenuti. Tijekom instalacije nemojte vaditi USB memoriju i ostavite motor uključen. Nemojte zatvarati izbornik za instalaciju.
                                    • Sada možete koristiti Highway Services.
                                        Koja su vozila kompatibilna s aplikacijom Highway Services?

                                        Sva vozila s MID ili HIGH verzijom multimedijskog sustava R-LINK 2. 

                                        Nema ograničenja za verziju softvera.

                                        Digitalna povezivost iz paketa „TomTom TRAFFIC and Connectivity” obavezna je.


                                          MY RENAULT
                                           
                                          Kako mogu izraditi MY Renault račun za pristup sustavu R-LINK Store?

                                          Da biste pristupili sustavu R-LINK Store i svim njegovim sadržajima po prvi put, slijedite korake u nastavku: 

                                          1. korak: Najprije izradite MY Renault račun. 

                                          • Otvorite web-stranicu my.renault.hr;
                                          • Zatim kliknite „Registracija” i unesite osobne podatke u obrazac. 
                                          Napomena: vaša lozinka štiti pristup vašem računu. Dobro je čuvajte. 

                                          • Kliknite „Izradi moj račun”.
                                          • Primit ćete poruku e-pošte. Otvorite je, a zatim kliknite vezu za aktivaciju. 
                                          Napomena: ako u ulaznom pretincu ne vidite poruku e-pošte, provjerite pretinac za neželjenu poštu.

                                          2. korak: Registrirajte svoje vozilo Renault na MY Renault računu. 

                                          • Na početnoj stranici MY Renault računa dodajte svoje vozilo, zajedno s njegovim identifikacijskim brojem i datumom prve registracije. 
                                          • Na glavnom izborniku MY Renault računa odaberite svoje vozilo opremljeno sustavom R-LINK 2. 
                                          • Zatim kliknite „Pristupi mojim uslugama”.
                                          • Pri dnu stranice prikazat će se naslov „Moje povezane usluge”. Kliknite vezu R-LINK „Upravljaj mojim aplikacijama” za ulaz u trgovinu R-LINK Store.
                                          • U trgovini R-LINK Store možete pronaći ažuriranja i katalog sadržaja dostupnog za sustav R-LINK 2.

                                              Kako mogu upravljati sadržajem svog sustava R-LINK 2?

                                              Za upravljanje sadržajem sustava R-LINK 2 slijedite korake u nastavku: 

                                              1. korak: Spremite podatke sustava R-LINK 2 na USB memoriju. 

                                              • Priključite USB memoriju na R-LINK 2 (najmanje 8 GB) u FAT32 formatu. Uključite R-LINK 2 i pričekajte jednu minutu. 
                                              Napomena: neće se prikazati poruka koja potvrđuje da su podaci spremljeni. 

                                              2. korak: Ažuriranje i sinkronizacija proizvoda

                                              • Na računalu se prijavite na My Renault račun, a zatim umetnite USB memoriju. 
                                              • Kliknite ikonu „R-LINK Store” u odjeljku „Moje aplikacije i usluge”, a zatim „Upravljaj mojim proizvodima”. 
                                              • U retku „R-LINK” kliknite „Upravljaj”, a zatim odaberite aplikacije koje biste željeli instalirati na R-LINK 2 i pritisnite „Instaliraj”. 
                                              • Pokrenite R-LINK 2 Toolbox, a zatim umetnite USB memoriju koja sadrži kopiju podataka vašeg vozila. 
                                              • Kliknite vozilo u gornjem desnom kutu sustava R-LINK 2 Toolbox kako biste provjerili je prepoznat na ispravan način, a zatim kliknite „Natrag” da biste pristupili preuzimanjima. 
                                              • Odaberite preuzimanja, a zatim ih pokrenite. Vaše računalo ne smije prijeći u stanje mirovanja tijekom tog postupka. Nakon dovršenog i odobrenog preuzimanja možete izvaditi USB memoriju. 
                                              • U vozilu pokrenite motor i umetnite USB memoriju. Uključite R-LINK 2 da biste pokrenuli instalaciju novog sadržaja. Nemojte vaditi USB memoriju tijekom instalacije.
                                                  Kako mogu kupiti sadržaj za R-LINK 2?
                                                  Za dodavanje besplatnog ili plaćenog sadržaja za sustav R-LINK (usluge, aplikacije, karte): 

                                                  1. korak: Odaberite aplikaciju na „MY Renault” računu.
                                                  • Idite na „MY Renault” račun, kliknite „R-LINK Store”, a zatim odaberite karticu „Katalog”. 
                                                  • Nakon što odaberete aplikaciju, kliknite „Kupi” (ako aplikacija nije besplatna) ili „Pojedinosti” (ako je aplikacija besplatna).
                                                  • Kada se otvori skočni prozor ponovno kliknite „Kupi”. Aplikacija će se prikazati na kartici „Ažuriranja”. Kliknite tu karticu. 
                                                  2. korak: Spremite podatke sustava R-LINK 2 na USB memoriju. 
                                                  • U vozilu umetnite USB memoriju (najmanje 8 GB) u FAT32 formatu u svoj R-LINK 2. 
                                                  • Uključite R-LINK 2, a zatim pričekajte jednu minutu bez uklanjanja.
                                                  Napomena: neće se prikazati poruka koja potvrđuje prijenos podataka. 

                                                  3. korak: Sinkronizacija aplikacije u sustavu R-LINK 2 Toolbox 
                                                  • Na računalu umetnite USB memoriju koja sadrži kopiju podataka vozila, a zatim kliknite vozilo u gornjem desnom kutu sustava R-LINK 2 Toolbox da biste provjerili je li ispravno prepoznat, pa kliknite „Natrag” da biste pristupili preuzimanjima. 
                                                  • Odaberite preuzimanja, a zatim ih pokrenite. Vaše računalo ne smije prijeći u stanje mirovanja tijekom tog postupka. 
                                                  • Nakon dovršenog i odobrenog preuzimanja možete izvaditi USB memoriju. 
                                                  • U vozilu pokrenite motor i umetnite USB memoriju. Uključite R-LINK 2 i instalacija novog sadržaja automatski će se pokrenuti. Tijekom instalacije nemojte vaditi USB memoriju i ostavite motor uključen. Nemojte zatvarati izbornik za instalaciju.
                                                  Za što se koristi R-LINK Store?
                                                  R-LINK Store omogućuje vam sljedeće: 
                                                  • Pregledavanje kataloga aplikacija i usluga dostupnih za vaš automobil. U odjeljku „Katalog” možete kupiti ili obnoviti usluge. 
                                                  • Provjera trenutačnog statusa vaših ugovora o uslugama kako biste vidjeli koje su usluge aktivne za vaš automobil.
                                                  • Ažuriranje verzija karata i softvera kako biste se uvijek vozili s najnovijom dostupnom verzijom. To možete napraviti u odjeljku „Ažuriranja”. 
                                                  • Na kraju u odjeljku za pomoć možete pronaći korisne odgovore na česta pitanja i objašnjenja postupaka.
                                                  Zašto izraditi MY Renault račun?
                                                  Izrada MY Renault računa omogućit će vam korištenje svih usluga vašeg automobila: 
                                                  • Pristupite trgovini R-LINK Store kako biste upravljali svojim aplikacijama (kupili ili obnovili usluge) te ažurirali svoje karte i verzije softvera. 
                                                  • Primajte obavijesti o važnim datumima održavanja vašeg automobila. 
                                                  • Provjerite trenutačni status svojih ugovora (jamstvo, povezane usluge itd.). 
                                                  Da biste izradili MY Renault račun, kliknite ovdje.

                                                  AŽURIRANJA I NAVIGACIJA
                                                   
                                                  Kako mogu ažurirati sustav R-LINK 2?

                                                  Da biste ažurirali sustav R-LINK 2 i njegov sadržaj (sustav, karte, aplikacije): 

                                                  1. korak: Spremite podatke sustava R-LINK 2 na USB memoriju. 

                                                  • U vozilu priključite USB memoriju (najmanje 8 GB), a zatim uključite R-LINK 2. 
                                                  • Pričekajte dvije minute, a zatim izvadite memoriju. Trebala bi se izraditi datoteka pod nazivom „R-LINK”. 

                                                  Napomena: neće se prikazati poruka koja potvrđuje da su podaci spremljeni. 

                                                  2. korak: Sinkronizirajte podatke prikupljene (kopija) u sustavu R-LINK Store 

                                                  • Da biste sinkronizirali R-LINK Store račun sa sustavom R-LINK 2, prijavite se na My Renault račun. 
                                                  • Kliknite ikonu „R-LINK Store”, a zatim karticu „Početna” i kliknite „Preuzmi softver za R-LINK 2 za Windows/Mac”. 
                                                  • Instalirajte R-LINK 2 Toolbox. 

                                                  3. korak: Ažurirajte sustav i/ili karte 

                                                  • Na računu trgovine R-LINK Store kliknite „Pristupi ažuriranjima” ako se prikaže ovaj naslov.
                                                  • Kliknite „Ažuriraj”, a zatim pročitajte upute. 

                                                  4. korak: Preuzimanje 

                                                  • Pokrenite R-LINK 2 Toolbox, a zatim umetnite USB memoriju (minimalno 8 GB) koja sadrži (kopiju) početnih podataka vašeg vozila. 
                                                  • Kliknite vozilo u gornjem desnom kutu sustava R-LINK 2 Toolbox kako biste provjerili je li prepoznat na ispravan način, a zatim kliknite „Natrag” da biste pristupili preuzimanjima.
                                                  • Odaberite preuzimanja, a zatim ih pokrenite. Vaše računalo ne smije prijeći u stanje mirovanja tijekom tog postupka. 
                                                  • Nakon dovršenog i odobrenog preuzimanja možete izvaditi USB memoriju. 

                                                  5. korak: Instalirajte ažuriranja na R-LINK 2

                                                  • Umetnite USB memoriju u vozilo, pokrenite motor, a zatim uključite R-LINK 2. 
                                                  • Kliknite „Da” kako biste prihvatili instalaciju dok je motor uključen i USB memorija priključena. 

                                                  Napomena: u slučaju ažuriranja sustava R-LINK 2 će se ponovno pokrenuti.

                                                      Kako mogu pokrenuti GPS navigaciju?
                                                      Da biste pokrenuli GPS navigaciju s početne stranice sustava R-LINK 2, kliknite „Izbornik”, a zatim pritisnite „Navigacija” i „Odredište”. Ako želite pristupiti određenom odredištu, kliknite „Adresa” i unesite sljedeće podatke: 
                                                      • država 
                                                      • grad i poštanski broj
                                                      • ulica 
                                                      • broj. 
                                                      Pritisnite „Odaberi” i navigacija će početi nakon nekoliko sekundi. 

                                                      Napomena: prethodna odredišta i mjesta od interesa u blizini (benzinske crpke, parkirališta itd.) možete pronaći na izborniku Odredište.
                                                      Kako mogu ažurirati svoje karte?
                                                      Da biste pratili postupak, potrebna vam je USB memorija (prazna s najmanje 8 GB prostora) i računalo s internetskom vezom.

                                                      1. korak: Digitalna kopija sustava – u vašem automobilu
                                                      • Najprije uđite u automobil s USB memorijom, uključite motor i sustav R-LINK 2. 
                                                      • Zatim umetnite USB memoriju u USB priključak vozila i pričekajte dvije minute. 
                                                      • Kopirali ste svoj sustav. 
                                                      2. korak: Preuzimanje nove karte – na računalo 
                                                      • Uključite računalo, spojite se na mrežu i prijavite u trgovinu R-LINK Store (ako vam je potrebna pomoć, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Kako mogu pristupiti trgovini R-LINK Store?”). Sada nemojte umetati USB memoriju. 
                                                      • Kada ste u trgovini R-LINK Store, prikazat će se skočni prozor ako su ažuriranja dostupna. (Ako se skočni prozor ne prikaže, karta je možda već ažurirana. I dalje možete provjeriti je li nova karta dostupna u odjeljku „Ažuriranja”.) 
                                                      • Odaberite stavku koju želite ažurirati i kliknite „Pristupi ažuriranjima” , a zatim „Ažuriraj”.
                                                      • R-LINK 2 Toolbox automatski će se prikazati na vašem računalu i sada možete umetnuti USB memoriju. U sustavu R-LINK 2 Toolbox prikazat će se popis dostupnih ažuriranja za vaše vozilo. 
                                                      • Zatim kliknite Preuzimanje na USB memoriju. 
                                                      Napomena: Ako primite poruku o pogrešci koja kaže da nemate dovoljno memorije, ponovo umetnite SD karticu u vozilo i uklonite sve nekorištene aplikacije za povećanje dostupnog memorijskog prostora (npr. e Guide App).Da biste to učinili, idite na izbornik "Usluga", odaberite "Postavke", a zatim "Upravitelj aplikacija". Odaberite aplikacije koje želite izbrisati. Zatim pritisnite "+" ispod odabranog, a zatim "Izbriši aplikaciju". Ponovite postupak kako je opisano od koraka 1 nadalje. 
                                                      • Nakon završenog preuzimanja možete sigurno ukloniti USB memoriju. 
                                                      3. korak: Instaliranje nove karte u sustav R-LINK 2 – u vozilu 
                                                      • U vozilo ponesite USB memoriju koja sadrži novu kartu. Uključite motor i zaslon sustava R-LINK 2. 
                                                      • Umetnite USB memoriju u USB priključak vozila i pričekajte nekoliko sekundi da R-LINK 2 prepozna USB memoriju. 
                                                      • Nakon toga će R-LINK 2 automatski predložiti instalaciju nove karte koju ste preuzeli na USB memoriju. 
                                                      • Jednostavno dodirnite „U redu” da biste pokrenuli postupak instalacije. 
                                                      Napomena: nemojte koristiti sustav R-LINK 2. Tijekom postupka instalacije ostavite motor uključen. 
                                                      • Dobit ćete poruku o završetku instalacije. Kliknite „U redu” i vaša je karta sada ažurirana. Novu kartu možete odmah upotrijebiti. 
                                                      TomTom Live Traffic ne funkcionira ispravno
                                                      Ako TomTom Live Traffic ne funkcionira ispravno, možda je istekla besplatna trogodišnja probna verzija.

                                                      Možete provjeriti je li vaš ugovor i dalje aktivan u trgovini R-LINK Store (ako vam je potrebna pomoć, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Kako mogu pristupiti trgovini R-LINK Store?”).

                                                      U trgovini R-LINK Store otvorite odjeljak „Moje aplikacije i usluge” kako biste vidjeli status ugovora o povezanim uslugama. 

                                                      Ako je vaš ugovor za TomTom Live Traffic istekao, možete ga produžiti kupnjom pune verzije dostupne u odjeljku „Katalog”. 

                                                      Ako imate aktivan ugovor, ali TomTom Live Traffic i dalje ne funkcionira, u automobilu provjerite je li dijeljenje podataka aktivirano u sustavu R-LINK 2: glavni izbornik / Aplikacije / Privatnost. Kako bi TomTom Live Traffic funkcionirao, dijeljenje podataka mora biti aktivirano.

                                                      Ako se problem nastavi, pokušajte ažurirati verzije softvera i karata iz trgovine R-LINK Store u odjeljku „Ažuriranja”. (Ako vam je potrebna pomoć, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Kako mogu ažurirati karte?”.)

                                                      Ako je problem i dalje prisutan, nazovite našu Službu za korisnike i napomenite da ste već prošli ovaj postupak.

                                                      NašI videozapisi s uputama

                                                      Trebate pomoć? Naši videozapisi s uputama dostupni su i detaljno vas vode kroz svaki korak.
                                                      Videozapisi su na engleskom jeziku.
                                                      GLASOVNO NAVOĐENJE
                                                      AKTIVACIJA USLUGA U VOZILU
                                                      UPOZNAVANJE R-LINK 2 SUSTAVA
                                                      Pogledajte videozapise s uputama za upotrebu
                                                      KAKO POVEZATI ANDROID TELEFON?
                                                      KAKO POVEZATI APPLE TELEFON?
                                                      R-LINK 2: KONFIGURACIJA RAČUNA E-POŠTE
                                                      AKTIVACIJA USLUGA U VOZILU
                                                      PREPOZNAVANJE GLASA
                                                      KAKO SE MOGU JAVITI NA TELEFON PUTEM SUSTAVA R-LINK 2?
                                                      KAKO MOGU PROGRAMIRATI RUTU?
                                                      KAKO MOGU KORISTITI GLASOVNO UPRAVLJANJE?

                                                      Želite li saznati više?

                                                      R-LINK 2
                                                      Multimedijski sustav
                                                      R-LINK 2
                                                      Compatibilité
                                                      Provjera kompatibilnosti telefona
                                                      Kompatibilnost