R-LINK EVOLUTION
online pomoć

Potrebno vam je više informacija o multimedijskom sustavu R-LINK Evolution? 
BLUETOOTH® & ANDROID AUTO™
Kako mogu upariti Android telefon sa sustavom R-LINK?

Postupak uparivanja mobilnog telefona sa sustavom R-LINK može se obaviti putem telefona ili iz sustava R-LINK. Postupak se može razlikovati ovisno o telefonu koji se upotrebljava. 

Napomena: nemojte pokušavati istovremeno provoditi oba postupka. Ako to pokušate, neće se uspostaviti Bluetooth veza. 

  • Za sve vrste Android uređaja prvi obavezni korak jest aktiviranje opcije Bluetooth® u sustavu R-LINK: Početna stranica > Izbornik > Telefon > Postavke > Upravljanje uređajima > "+" (dolje desno na zaslonu) > Aktiviraj Bluetooth. 
  • Drugi je obavezni korak uključiti Bluetooth na Android telefonu. 
1. način: Za uparivanje s Android telefona 

  • Prvo postavite Bluetooth mrežu sustava R-LINK na „vidljivo”: Početna stranica > Izbornik > Telefon > Poruka „Upravljanje uređajima” > NE > „+” (dolje desno na zaslonu) > „Postavi R-LINK na vidljivo”: R-LINK postat će vidljiv na 300 sekundi. 
  • Zatim na Android telefonu potražite Bluetooth uređaje i odaberite uređaj „Renault R-LINK”. 
  • Postupak uparivanja potvrdite tako da provjerite kôd koji se prikazuje na oba uređaja i prihvatite zahtjev za povezivanje. Vaš je Android telefon sada uparen sa sustavom R-LINK. . 
Napomena: na Samsung uređajima može se pojaviti poruka da unesete Bluetooth kôd. U tom slučaju unesite broj koji se prikazuje u sustavu R-LINK. 

2. način: Za uparivanje putem sustava R-LINK 

  • Automatski pretražite Bluetooth uređaje iz sustava R-LINK: 
  • Početna stranica > Izbornik > Telefon > Poruka „Upravljanje uređajima” > DA 
  • Odaberite svoj Android telefon. 
  • Postupak uparivanja potvrdite tako da provjerite kôd koji se prikazuje na oba uređaja i prihvatite zahtjev za povezivanje. 
Vaš je Android telefon sada uparen sa sustavom R-LINK.

Kako mogu upariti svoj iPhone sa sustavom R-LINK?
Postupak uparivanja mobilnog telefona sa sustavom R-LINK može se obaviti putem telefona ili iz sustava R-LINK. Postupak se može razlikovati ovisno o telefonu koji se upotrebljava. 

Napomena: nemojte pokušavati istovremeno provoditi oba postupka. Ako to pokušate, neće se uspostaviti Bluetooth veza. 

Za sve vrste uređaja prvi obavezni korak jest aktiviranje opcije Bluetooth u sustavu R-LINK: 
  • Početna stranica > Izbornik > Telefon > Postavke > Upravljanje uređajima > "+" (dolje desno na zaslonu) > Aktiviraj Bluetooth. 
  • Drugi je obavezni korak uključiti Bluetooth na iPhoneu. 
1. način: za uparivanje s iPhonea 
  • Prvo postavite Bluetooth mrežu sustava R-LINK na „vidljivo”: 
Početna stranica > Izbornik > Telefon > Poruka „Upravljanje uređajima” > NE > „+” (dolje desno na zaslonu) > „Postavi R-LINK na vidljivo”: R-LINK postat će vidljiv na 300 sekundi. 
  • Zatim na iPhoneu potražite Bluetooth uređaje i odaberite uređaj „Renault R-LINK”. 
  • Postupak uparivanja potvrdite tako da provjerite kôd koji se prikazuje na oba uređaja i prihvatite zahtjev za povezivanje. Vaš je iPhone sada uparen sa sustavom R-LINK. 
2. način: za uparivanje putem sustava R-LINK 
  • Automatski pretražite Bluetooth uređaje iz sustava R-LINK: Početna stranica > Izbornik > Telefon > Poruka „Upravljanje uređajima” > DA 
  • Odaberite svoj iPhone s popisa. 
  • Postupak uparivanja potvrdite tako da provjerite kôd koji se prikazuje na oba uređaja i prihvatite zahtjev za povezivanje. 
 Vaš je iPhone sada uparen sa sustavom R-LINK.
Kako mogu upućivati pozive putem sustava R-LINK Evolution?

1. korak: Provjerite je li vaš telefon kompatibilan sa sustavom R-LINK Evolution. Da biste to učinili, u Izborniku otvorite odjeljak Telefon, kliknite Postavke, a zatim Upravljanje uređajima. Provjerite je li vaš telefon na popisu povezanih uređaja. 

Napomena: ako imate poteškoće s uparivanjem telefona, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Ne mogu upariti svoj telefon sa sustavom R-LINK Evolution” u istom odjeljku za pomoć. 

2. korak: Da biste uputili poziv, idite na izbornik telefona i dodirnite imenik. Vaši će se kontakti automatski uvesti na zaslon sustava R-LINK Evolution. Odaberite kontakt koji želite nazvati i dodirnite broj za upućivanje poziva. 

Napomena: ako je popis kontakata na zaslonu sustava R-LINK Evolution prazan, a ispravno ste dovršili postupak uparivanja, provjerite jesu li kontakti na telefonu pohranjeni u memoriji telefona, a ne na SIM kartici. Da bi se kontakti prikazali na zaslonu sustava R-LINK Evolution, moraju biti pohranjeni u telefonu, a ne na SIM kartici.

Kako mogu reproducirati glazbu putem Bluetootha – R-LINK Evolution?

1. korak: Provjerite je li vaš telefon kompatibilan sa sustavom R-LINK Evolution. Da biste to učinili, u izborniku otvorite odjeljak Telefon, kliknite Postavke, a zatim Upravljanje uređajima. Provjerite je li vaš telefon na popisu povezanih uređaja. 

Napomena: ako imate poteškoće s uparivanjem telefona, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Ne mogu upariti svoj telefon sa sustavom R-LINK Evolution” u istom odjeljku za pomoć. 

2. korak: Nakon što je telefon uparen sa sustavom R-LINK Evolution, otvorite multimedijski izbornik i kliknite Mediji. Izaberite audioizvor „Bluetooth” i odaberite glazbu na svom telefonu.

Ne mogu upućivati pozive putem sustava R-LINK Evolution

1. korak: Provjerite je li vaš telefon ispravno uparen sa sustavom R-LINK Evolution. Da biste to učinili, u glavnom izborniku otvorite odjeljak Telefon, kliknite Postavke, a zatim Upravljanje uređajima. Provjerite je li vaš telefon na popisu povezanih uređaja. 

Napomena: ako imate poteškoće s uparivanjem telefona, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Ne mogu upariti svoj telefon sa sustavom R-LINK Evolution” u istom odjeljku za pomoć. 

2. korak: Ako je vaš telefon ispravno uparen, ali i dalje ne možete upućivati pozive, provjerite na telefonu jesu li kontakti spremljeni izravno na telefon, a ne na SIM karticu. Da bi se kontakti prikazali na zaslonu sustava R-LINK Evolution, moraju biti pohranjeni u telefonu, a ne na SIM kartici. 

Napomena: ako pozivanje i dalje ne funkcionira, možda postoji određeni problem s kompatibilnosti, stoga predlažemo da kontaktirate našu Službu za korisnike. Kako biste pomogli u boljem rješavanju problema, napomenite da ste već obavili gore navedene korake.

Ne mogu upariti svoj telefon sa sustavom R-LINK Evolution

1. korak: Ako imate poteškoće s uparivanjem svog telefona sa sustavom R-LINK Evolution, slijedite naše postupke uparivanja (za iPhone, Android i Windows Phone) koje možete pronaći u istom odjeljku za pomoć. 

2. korak: Ako postupak uparivanja i dalje ne funkcionira, testirajte kompatibilnost pomoću naše online provjere kompatibilnosti ovdje.
Za pokretanje testa trebate znati sljedeće: 

  •  model telefona i verziju OS-a 
  • verziju sustava R-LINK Evolution. 
 U određenim odjeljcima na stranici testa kompatibilnosti objašnjava se kako pronaći te informacije. 

3. korak: Ako u našem online testu kompatibilnosti niste pronašli pozitivne rezultate ili ako na popisu ne možete pronaći svoje verzije:

  • Pokušajte ažurirati verziju OS-a na telefonu, ako je ažuriranje dostupno. 
Ažuriranje sustava može ispraviti problem i omogućiti vam uparivanje telefona. 

Ako je rezultat online testa kompatibilnosti pozitivan, to znači da bi postupak uparivanja trebao funkcionirati i da možda postoji konkretniji problem. 

Kako omogućiti glasovno prepoznavanje aplikacije Android Auto™?
Omogućivanje prepoznavanja glasa aplikacije Android Auto™: Upotrijebite aplikaciju Google™. 

1. način: Pritisnite i držite gumb „Pritisni za razgovor” dok ne čujete zvučni signal. 

2. način: Dodirnite ikonu „mikrofona” koja se nalazi u gornjem desnom kutu zaslona aplikacije Android Auto™. Čut ćete zvučni signal.

3. način: Izgovorite „OK Google”, Android Auto™ ispustit će zvučni signal. 

Zatim možete postaviti nekoliko pitanja i glasom upravljati određenim aplikacijama, npr. upućivanje poziva, reprodukcija glazbe, slanje tekstualnih poruka i odgovaranje na njih, korištenje karata i traženje ruta, izrada podsjetnika itd. 

Primjer: „Nazovi 'ime kontakta'”, „Pošalji poruku 'ime kontakta'”, „Izradi rutu za 'adresu'” itd.

Vrijedi obratiti pažnju: telefonski pozivi upućuju se putem audiosustava vozila pomoću sustava R-LINK Evolution. Međutim, prepoznavanje glasa ne može se izvršiti putem audiosustava kada se povezujete s aplikacijom Android Auto™. Pametni telefon možda je izvor problema. Ako je to slučaj, obratite se službi za korisnike proizvođača svog pametnog telefona.
Kako mogu povezati svoj pametni telefon s aplikacijom Android Auto™?
1. Na telefonu: 
  • Preuzmite aplikaciju „Android Auto™” iz trgovine Google Play Store. 
  • Pokrenite aplikaciju i slijedite upute na zaslonu te prihvatite opće uvjete i odredbe. 
2. U vozilu: Kada je vozilo zaustavljeno, otključajte zaslon pametnog telefona i povežite ga s multimedijskim sustavom R-LINK Evolution vozila Renault pomoću kompatibilnog USB kabela. Na zaslonu će se prikazati poruka s pitanjem želite li pokrenuti Android Auto™. Kliknite Da, a zatim kliknite gumb Android Auto™ koji se nalazi u sredini pri dnu zaslona kako biste pristupili početnoj stranici.
Prikazat će se drugi zaslon s uputom da provjerite svoj pametni telefon. 

3. Na telefonu
Slijedite korake na zaslonu telefona. Za najbolji doživljaj preporučujemo da prihvatite sve autorizacije i zahtjeve. 

4. U vozilu
Na zaslonu sustava R-LINK Evolution kliknite gumb u sredini pri dnu zaslona aplikacije „Android Auto™” i prijeđite na početnu stranicu aplikacije „Android Auto™”. 

Napomena: preporučujemo korištenje USB kabela iste marke kao što je vaš pametni telefon kako biste izbjegli poteškoće. 

Tijekom povezivanja nije moguće koristiti telefon.
Je li moj Renault opremljen sustavom R-LINK Evolution koji je kompatibilan s aplikacijom Android Auto™?
Kako biste provjerili je li vaš Renault kompatibilan:
  • Idite na glavni izbornik sustava R-LINK Evolution. 
  • Pritisnite „Sustav”. 
  • Ako se prikaže gumb „Parametri aplikacije Android Auto™”, vaš je Renault kompatibilan.
Je li moj pametni telefon kompatibilan s aplikacijom Android Auto™?
Za upotrebu aplikacije Android Auto™ morate imati telefon opremljen Androidom verzija 5.0 (Lollipop) ili novijim. 

RENAULT je za vas testirao mnoštvo telefona kako bi osigurao kompatibilnost. To uključuje neke modele opremljene sustavom Android 5.0 ili novijim koje aplikacija Android Auto™ za R-LINK Evolution ne podržava.

U odjeljku korisničkog priručnika u nastavku stranice pomoći možete pronaći popis telefona koje su testirali inženjeri tvrtke Renault u PDF formatu. 

Kako biste osigurali da je vaš pametni telefon kompatibilan s aplikacijom Android Auto™, preporučujemo da izvedete sva ažuriranja softvera dostupna za njega.
Kako mogu instalirati aplikacije kompatibilne s aplikacijom Android Auto™?
Instalirajte sljedeće aplikacije: 

Android Auto™ dolazi s četiri prethodno postavljene aplikacije: 
  • Google Karte 
  • Telefon 
  • Poruke 
  • Play Music. 
Iz trgovine Google Play Store na svoj pametni telefon možete preuzeti dodatne aplikacije kompatibilne s aplikacijom Android Auto™, npr. WhatsApp™ ili Spotify™. 

Napomena: u aplikaciji Android Auto™ tijekom vožnje mogu se upotrebljavati samo aplikacije koje je certificirao Google i koje ste preuzeli na svoj pametni telefon.
Koje su kontrole vozila kompatibilne s aplikacijom Android Auto™?
U nastavku možete naći popis kontrola kompatibilnih s aplikacijom Android Auto™: 
  • Gumb „Multimedija”: odabir pomoćnih audioizvora, Bluetootha, sa SD kartice ili iz aplikacije Android Auto™. 
  • Gumb „TEL”: pristup telefonskom izborniku aplikacije Android Auto™.
  • Gumbi za glasnoću: pojačajte ili smanjite glasnoću audioizvora iz aplikacije Android Auto™.
  • Gumbi za prihvaćanje/prekidanje poziva: prihvatite pozive pomoću aplikacije Android Auto™. 
  • Gumb „Pritisni za razgovor”: pritisnite i držite da biste omogućili prepoznavanja glasa aplikacije Android Auto™. 
  • Gumb „Izbornik“: pristup početnoj stranici sustava R-LINK Evolution.
Kako mogu prijeći iz aplikacije Android Auto™ u sustav R-LINK Evolution?
Povratak u R-LINK Evolution iz aplikacije Android Auto™:

1. način
  • Na početnom zaslonu aplikacije Android Auto™ dodirnite ikonu u donjem desnom kutu.
  • Dodirnite „Povratak u Renault”. 
2. način
  • Dodirnite početni gumb sustava R-LINK Evolution. 
Kombinacija aplikacije Android Auto™ i sustava R-LINK Evolution na istom zaslonu: 

Zatim možete prikazati odabrani program za reprodukciju glazbe (Spotify, Google Music) u aplikaciji Android Auto™ i navigacijskom sustavu sustava R-LINK Evolution. Možete prikazati i navigaciju aplikacije Android Auto™ (Karte) dok slušate FM radio sustava R-LINK Evolution. 

Napomena: dvije slične funkcije ne mogu biti istovremeno omogućene. Ne možete omogućiti Karte u sustavu Android Auto™ i navigaciju u sustavu R-LINK Evolution.

COYOTE I POVEZANE USLUGE
 
Kako mogu poništiti uparivanje ili izbrisati uređaj iz sustava R-LINK?

Slijedite korake u nastavku kako biste poništili uparivanje uređaja iz sustava R-LINK: 

  • U sustavu R-LINK otvorite Izbornik > Telefon > Postavke > Popis uređaja.
  • Kliknite ikone „Telefon” i „Multimedija”. 
  • Prikazat će se sljedeća poruka: „Želite li prekinuti vezu sa svojim uređajem”. Kliknite „U redu”. 
Ako želite izbrisati uređaj s popisa spremljenih uređaja u sustavu R-LINK:

  • Otvorite Izbornik > Telefon > Postavke > Popis uređaja. 
  • Kliknite ikonu „Telefon”. 
  • Odaberite kontekstni izbornik. 
  • Kliknite „Izbriši uređaj”.
  • Označite uređaj i pri dnu zaslona kliknite „Izbriši”. Uređaj je sada izbrisan iz sustava R-LINK.
      Ne mogu prenijeti paket

      Paketi koji sadrže TomTom Live ili TomTom Traffic ne mogu se prenijeti jer su povezani samo s pretplatom za vozilo.    

      Kako mogu aktivirati probnu verziju Coyote Series?
      Da biste aktivirali tromjesečnu probnu verziju Coyote Seriesa, morate aktivirati povezivost svog vozila. 

      Kako biste provjerili je li vaš vozila aktivan, u sustavu R-LINK Evolution provjerite prikazuje li se pri dnu zaslona glavnog izbornika gumb „Aktiviraj moje usluge”. 

      Ako se gumb prikazuje, kliknite ga i slijedite upute za aktivaciju povezivosti. Nakon što postupak završi, vaša će se tromjesečna probna verzija Coyote Seriesa aktivirati u roku od 72 sata.

      Aplikaciju Coyote naći ćete u odjeljku Usluge. 

      Ako se u glavnom izborniku ne prikazuje gumb „Aktiviraj moje usluge”, to znači da je povezivost vašeg vozila već aktivna i da je tromjesečna probna verzija Coyote Series aktivirana.
      Je li moje vozilo povezano?

      Kako biste provjerili je li vaše vozilo povezano, otvorite Izbornik i provjerite prikazuje li se pri dnu zaslona gumb „Aktiviraj moje usluge”. 

      Ako se gumb ne prikazuje na zaslonu, to znači da je vaše vozilo već povezano. 

      Ako se gumb prikazuje, kliknite Aktiviraj moje usluge i slijedite upute. 

      Napomena: aktiviranje povezivosti vozila može potrajati i do 72 sata. 

      Vaše vozilo je sada povezano i možete uživati u svim uslugama. Više informacija potražite u odjeljku čestih pitanja „Zašto aktivirati povezivost?”. 

      Napomena: da bi povezane usluge funkcionirale, dijeljenje podataka mora biti aktivirano. Da biste provjerili je li dijeljenje podataka aktivirano, idite na Glavni izbornik / Usluge / Postavke / Dijeljenje podataka.

      Zašto aktivirati povezivost?

      Aktiviranje povezivosti vašeg vozila omogućit će vam korištenje usluga kao što su: 

      • Aplikacija Coyote Series – za pozivanje informacija u stvarnom vremenu o nezgodama i zatvorenim cestama te za vožnju uz pomoć više od četiri milijuna korisnika Coyotea u Europi. 
      • TomTom Traffic Prikazivanje informacija o prometu u stvarnom vremenu izravno na vašoj navigaciji putem GPS-a. Informacije se ažuriraju svake dvije minute i pokrivaju 99 % europskih cesta. 
      Da biste provjerili je li povezivost aktivna, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Je li moje vozilo povezano?”. 

      Dijeljenje podataka možete aktivirati/deaktivirati u bilo kojem trenutku u odjeljku usluga sustava R-LINK Evolution: Glavni izbornik / Usluge / Postavke / Dijeljenje podataka. 

      Napomena: povezane usluge (Coyote, TomTom Traffic itd. ) trebaju aktivno dijeljene podataka da bi ispravno funkcionirale.


      MY RENAULT
      Kako mogu izraditi MY Renault račun za sustav R-LINK?
      1. korak: Najprije izradite My Renault račun.
      • Idite na web-stranicu myr.renault.hr
      • Kliknite „Registracija”. 
      • Unesite osobne podatke u obrazac. Napomena: vaša lozinka štiti pristup vašem računu. Dobro je čuvajte. 
      • Kliknite „Izradi moj račun”. Primit ćete poruku e-pošte. Otvorite je, a zatim kliknite vezu za aktivaciju. 
      Napomena: ako u ulaznom pretincu ne vidite poruku e-pošte, provjerite pretinac za neželjenu poštu. 

      2. korak: Registrirajte svoje vozilo Renault na My Renault računu. 
      • Na početnoj stranici My Renault računa dodajte svoje vozilo, zajedno s njegovim identifikacijskim brojem i datumom prve registracije. 
      • Na glavnom izborniku MY Renault računa odaberite svoje vozilo opremljeno sustavom R-LINK. 
      • Zatim kliknite „Pristupi mojim uslugama”. 
      • Pri dnu stranice prikazat će se naslov „Moje povezane usluge”. Kliknite vezu R-LINK „Upravljaj mojim aplikacijama” za ulaz u trgovinu R-LINK Store. 
      • U trgovini R-LINK Store možete pronaći ažuriranja i katalog sadržaja dostupnog za sustav R-LINK.

      stranica pomoći

      POVEZANE USLUGE

      Otkrijte odgovore na sva vaša pitanja o povezanim uslugama.
      Kako mogu zakazati punjenje vozila Zoe E-Tech electric iz aplikacije My Renault?
      • Prijavite se u aplikaciju My Renault da biste pristupili povezanim uslugama.
      • Idite na stranicu „Nadzorna ploča”. 
      • Pritisnite „Upravljanje punjenjem” i tu jednostavno možete izraditi/promijeniti raspored punjenja. 
      • Odaberite potrebne dane, vrijeme i trajanje punjenja. 
      • Kliknite „Spremi”. Punjenje vašeg vozila sada je zakazano. 
      • Da biste aktivirali uslugu, kliknite „Upotrijebi raspored punjenja”. 
      Napomena: brzo punjenje nije dostupno kada je aktiviran raspored. 

      Kada je punjenje aktivirano, na stranici „Moje vozilo” možete pregledati sljedeće zakazano punjenje, zajedno s njegovim datumom, vremenom i trajanjem.    
      Kako mogu upravljati klima-uređajem svojeg vozila iz aplikacije My Renault?

      Da biste pokrenuli klima-uređaj izravno iz mobilne aplikacije My Renault, kliknite gumb ispod dometa i statusa baterije vašeg vozila. 

      Da biste zakazali pokretanje klima-uređaja, kliknite karticu „Udobnost” za pristup opcijama zakazivanja.

      Ako to ne funkcionira, provjerite sljedeće:

      • Ispravno ste sinkronizirali aplikaciju s vozilom. 
      • Nalazite se u području s internetskom vezom. 
      • Da biste programirali klima-uređaj ili grijanje, baterija mora biti na najmanje 20% i vozilo mora biti povezan. 
      • Za brzo pokretanje baterija mora biti na najmanje 40%.   
            Koji su pametni telefoni kompatibilni za korištenje s povezanim uslugama?

            Da biste iskoristili povezane usluge u aplikaciji My Renault, morate imati pametni telefon s jednom od tri najnovije verzije Androida ili iOS-a. 

            Da biste provjerili koju verziju imate na svom pametnom telefonu i saznali kako je ažurirati, kliknite veze u nastavku:

            • iOS: https://support.apple.com/en-us/HT201685 
            • Android: https://support.google.com/android/answer/7680439?hl=hr.

                Kako mogu pristupiti povezanim uslugama iz aplikacije My Renault?
                Da biste pristupili povezanim uslugama, slijedite ovaj postupak na svom pametnom telefonu: 
                • Preuzmite besplatnu aplikaciju „My Renault” iz trgovine Apple Store ili Google Play.
                • Izradite My Renault račun. 
                • Sinkronizirajte svoje vozilo klikom na „Sinkroniziraj moje vozilo”. Zatim slijedite korake za povezivanje svog pametnog telefona i vozila.
                Kako mogu obnoviti svoje povezane usluge?
                Da biste obnovili svoje povezane usluge, idite na područje za klijente na web-lokaciji My Renault https://my.renault.hr, a zatim idite u Store. 

                Nakon toga moći ćete vidjeti status svojih usluga i obnoviti ih, ako je potrebno, ili kupiti nove.
                Mogu li pristupiti povezanim uslugama bez izrade računa?
                Ne. Za pristup tim povezanim uslugama morate izraditi račun putem aplikacije za pametne telefone My Renault.    
                Gdje mogu naći svoj aktivacijski kôd?
                Aktivacijski kôd koji se koristi za izradu My Renault računa možete pronaći na nekoliko načina: 
                • Nalazi se u pismu dobrodošlice koje vam je poslao koncesionar nakon isporuke vozila. 
                • Nalazi se u porukama e-pošte koje ste primili nakon pokretanja nove aplikacije My Renault. 
                • Ako je potrebno (kod je izgubljen ili ga još niste primili), nazovite našu Službu za korisnike kako biste ga ponovno dobili.   
                Kako funkcionira planer rute?
                Iz mobilne aplikacije My Renault možete pripremiti rutu određivanjem najboljih stanica za punjenje tijekom vašeg putovanja. 

                Unosom informacija o putovanju (razina baterije, broj putnika, broj kovčega itd.) možete dobiti procjenu rute koja će simulirati vaše putovanje i vrijeme punjenja. 

                Budući da je putovanje procjena, ne možemo jamčiti dostupnost stanica za punjenje na odredištu.
                Želim prodati svoj električno vozilo. Što trebam učiniti u pogledu mojih povezanih usluga?
                Da biste pripremili svoje vozilo za prodaju, slijedite korake u nastavku: 
                • Uklonite svoje vozilo s My Renault računa izravno u aplikaciji My Renault. 
                Napomena: više informacija potražite u našem odjeljku čestih pitanja „Kako mogu ukloniti svoje vozilo iz aplikacije My Renault?”. 
                • Ponovno postavite ugrađeni sustav R-LINK kako biste izbrisali sve osobne podatke. 
                Sa zaslona sustava R-LINK: 
                • Na zaslonu sustava R-LINK kliknite izbornik da biste pristupili glavnom izborniku. 
                • Pritisnite ikonu Sustav. 
                • U izborniku Sustav kliknite strelicu udesno i potražite ikonu Povratak na početne postavke. 
                • Pritisnite ikonu da biste pokrenuli ponovno postavljanje. 
                Napomena: ponovno postavljanje sustava izbrisat će sve osobne podatke u sustavu (prethodna odredišta, postavljene radijske postaje, uređaje povezane putem Bluetootha itd.). Vaše je vozilo sada spreman za prodaju. Novom vlasniku možete reći da i on može iskoristiti povezane usluge.. Preuzmite naš priručnik za prodaju za povezane usluge i podijelite ga s novim vlasnikom.   
                Upravo sam kupio rabljeno električno vozilo. Što moram učiniti za pristup povezanim uslugama?
                Za pristup povezanim uslugama potreban vam je aktivacijski kôd. Za dobivanje koda slijedite korake u nastavku:
                • Preuzmite aplikaciju My Renault i u nju dodajte svoje vozilo (za više informacija pogledajte odjeljak „Kako mogu dodati svoje vozilo na svoj My Renault račun?”). 
                • Postoje dva moguća scenarija: 
                • Povezane usluge istekle su.
                • Povezane usluge i dalje su aktivne i važeće. Trebate kontaktirati našu Službu za korisnike da biste ponovno primili aktivacijski kod. 
                • Nakon što ste ponovno primili aktivacijski kôd, otvorite aplikaciju My Renault i dodajte novo vozilo. Tijekom postupka sinkronizacije s vozilom možete unijeti bilo koji od primljenih aktivacijskih kodova. Nakon ovog postupka sinkronizacije možete odmah koristiti svoje usluge.
                Imao sam MY Z.E. račun. Kako mogu koristiti svoje usluge u aplikaciji My Renault?
                Da biste i dalje koristili svoje povezane usluge, besplatno preuzmite aplikaciju My Renault u Apple Store ili Google Play. Za pristup uslugama jednostavno slijedite korake u nastavku: 
                • Izradite račun unosom osobnih podataka. 
                • Sinkronizirajte svoje vozilo s aktivacijskim kodom i VIN-om (informacije su dostupne u pismu dobrodošlice koje ste primili prilikom isporuke vozila i u porukama e-pošte koje ste primili nakon pokretanja aplikacije My Renault).
                • Uživajte u svojim uslugama u novoj aplikaciji My Renault.

                  
                Pogledajte naše korisničke priručnike

                ŽELITE LI SAZNATI VIŠE?

                R-LINK Evolution
                R-LINK Evolution
                multimedijski sustav
                združljivost
                Provjera kompatibilnosti vašeg telefona
                kompatibilnost