Postupak uparivanja mobilnog telefona sa sustavom R-LINK može se obaviti putem telefona ili iz sustava R-LINK. Postupak se može razlikovati ovisno o telefonu koji se upotrebljava.
Napomena: nemojte pokušavati istovremeno provoditi oba postupka. Ako to pokušate, neće se uspostaviti Bluetooth veza.
2. način: Za uparivanje putem sustava R-LINK
1. korak: Provjerite je li vaš telefon kompatibilan sa sustavom R-LINK Evolution. Da biste to učinili, u Izborniku otvorite odjeljak Telefon, kliknite Postavke, a zatim Upravljanje uređajima. Provjerite je li vaš telefon na popisu povezanih uređaja.
Napomena: ako imate poteškoće s uparivanjem telefona, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Ne mogu upariti svoj telefon sa sustavom R-LINK Evolution” u istom odjeljku za pomoć.
2. korak: Da biste uputili poziv, idite na izbornik telefona i dodirnite imenik. Vaši će se kontakti automatski uvesti na zaslon sustava R-LINK Evolution. Odaberite kontakt koji želite nazvati i dodirnite broj za upućivanje poziva.
Napomena: ako je popis kontakata na zaslonu sustava R-LINK Evolution prazan, a ispravno ste dovršili postupak uparivanja, provjerite jesu li kontakti na telefonu pohranjeni u memoriji telefona, a ne na SIM kartici. Da bi se kontakti prikazali na zaslonu sustava R-LINK Evolution, moraju biti pohranjeni u telefonu, a ne na SIM kartici.
1. korak: Provjerite je li vaš telefon kompatibilan sa sustavom R-LINK Evolution. Da biste to učinili, u izborniku otvorite odjeljak Telefon, kliknite Postavke, a zatim Upravljanje uređajima. Provjerite je li vaš telefon na popisu povezanih uređaja.
Napomena: ako imate poteškoće s uparivanjem telefona, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Ne mogu upariti svoj telefon sa sustavom R-LINK Evolution” u istom odjeljku za pomoć.
2. korak: Nakon što je telefon uparen sa sustavom R-LINK Evolution, otvorite multimedijski izbornik i kliknite Mediji. Izaberite audioizvor „Bluetooth” i odaberite glazbu na svom telefonu.
1. korak: Provjerite je li vaš telefon ispravno uparen sa sustavom R-LINK Evolution. Da biste to učinili, u glavnom izborniku otvorite odjeljak Telefon, kliknite Postavke, a zatim Upravljanje uređajima. Provjerite je li vaš telefon na popisu povezanih uređaja.
Napomena: ako imate poteškoće s uparivanjem telefona, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Ne mogu upariti svoj telefon sa sustavom R-LINK Evolution” u istom odjeljku za pomoć.
2. korak: Ako je vaš telefon ispravno uparen, ali i dalje ne možete upućivati pozive, provjerite na telefonu jesu li kontakti spremljeni izravno na telefon, a ne na SIM karticu. Da bi se kontakti prikazali na zaslonu sustava R-LINK Evolution, moraju biti pohranjeni u telefonu, a ne na SIM kartici.
Napomena: ako pozivanje i dalje ne funkcionira, možda postoji određeni problem s kompatibilnosti, stoga predlažemo da kontaktirate našu Službu za korisnike. Kako biste pomogli u boljem rješavanju problema, napomenite da ste već obavili gore navedene korake.
1. korak: Ako imate poteškoće s uparivanjem svog telefona sa sustavom R-LINK Evolution, slijedite naše postupke uparivanja (za iPhone, Android i Windows Phone) koje možete pronaći u istom odjeljku za pomoć.
2. korak: Ako postupak uparivanja i dalje ne funkcionira, testirajte kompatibilnost pomoću naše online provjere kompatibilnosti ovdje.
Za pokretanje testa trebate znati sljedeće:
3. korak: Ako u našem online testu kompatibilnosti niste pronašli pozitivne rezultate ili ako na popisu ne možete pronaći svoje verzije:
Ako je rezultat online testa kompatibilnosti pozitivan, to znači da bi postupak uparivanja trebao funkcionirati i da možda postoji konkretniji problem. Nazovite našu Službu za korisnike i napomenite da ste već pratili prethodno navedene korake kako bismo vam mogli što bolje pomoći.
Slijedite korake u nastavku kako biste poništili uparivanje uređaja iz sustava R-LINK:
Slijedite korake u nastavku za preuzimanje i instaliranje Coyotea u sustav R-LINK:
Paketi koji sadrže TomTom Live ili TomTom Traffic ne mogu se prenijeti jer su povezani samo s pretplatom za vozilo.
Kako biste provjerili je li vaš automobil povezan, otvorite Izbornik i provjerite prikazuje li se pri dnu zaslona gumb „Aktiviraj moje usluge”.
Ako se gumb ne prikazuje na zaslonu, to znači da je vaš automobil već povezan.
Ako se gumb prikazuje, kliknite Aktiviraj moje usluge i slijedite upute.
Napomena: aktiviranje povezivosti automobila može potrajati i do 72 sata.
Vaš je automobil sada povezan i možete uživati u svim uslugama. Više informacija potražite u odjeljku čestih pitanja „Zašto aktivirati povezivost?”.
Napomena: da bi povezane usluge funkcionirale, dijeljenje podataka mora biti aktivirano. Da biste provjerili je li dijeljenje podataka aktivirano, idite na Glavni izbornik / Usluge / Postavke / Dijeljenje podataka.
Aktiviranje povezivosti vašeg automobila omogućit će vam korištenje usluga kao što su:
Dijeljenje podataka možete aktivirati/deaktivirati u bilo kojem trenutku u odjeljku usluga sustava R-LINK Evolution: Glavni izbornik / Usluge / Postavke / Dijeljenje podataka.
Napomena: povezane usluge (Coyote, TomTom Traffic itd. ) trebaju aktivno dijeljene podataka da bi ispravno funkcionirale.
Ako TomTom Live Traffic ne funkcionira ispravno, možda je istekao vaš trogodišnji probni ugovor.
Možete provjeriti je li vaš ugovor i dalje aktivan u trgovini R-LINK Store (ako vam je potrebna pomoć, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Kako mogu pristupiti trgovini R-LINK Store?”).
U trgovini R-LINK Store idite na odjeljak „Moje aplikacije i usluge” kako biste vidjeli status ugovora o povezanim uslugama.
Ako je vaš ugovor za TomTom Live Traffic istekao, možete kupiti punu verziju dostupnu u odjeljku Katalog.
Ako je ugovor aktivan, ali TomTom Live Traffic i dalje ne funkcionira, provjerite je li u sustavu R-LINK Evolution aktivirano dijeljenje podataka: Glavni izbornik / Usluge / Postavke / Dijeljenje podataka. Kako bi TomTom Traffic funkcionirao, dijeljenje podataka mora biti aktivirano.
Ako se problem nastavi, pokušajte ažurirati verzije softvera i karti iz trgovine R-LINK Store u odjeljku Ažuriranja. (Ako vam je potrebna pomoć, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Kako mogu ažurirati karte?”.)
Ako ste pokušali sve ovo, a problem je i dalje prisutan, nazovite našu Službu za korisnike i napomenite da ste već prošli ovaj postupak.
Da biste pokrenuli klima-uređaj izravno iz mobilne aplikacije My Renault, kliknite gumb ispod dometa i statusa baterije vašeg automobila.
Da biste zakazali pokretanje klima-uređaja, kliknite karticu „Udobnost” za pristup opcijama zakazivanja.
Ako to ne funkcionira, provjerite sljedeće:
Da biste iskoristili povezane usluge u aplikaciji My Renault, morate imati pametni telefon s jednom od tri najnovije verzije Androida ili iOS-a.
Da biste provjerili koju verziju imate na svom pametnom telefonu i saznali kako je ažurirati, kliknite veze u nastavku:
Da, na ponude se možete pretplatiti putem mreže ili trgovine R-LINK Store (za vozila opremljena sustavom R-LINK)
Za dohvaćanje povezanih usluga nazovite našu Službu za korisnike, pripremite dokaz o kupnji i zatražite izradu ugovora na vaše ime.