R-LINK Evolution - online pomoć

Potrebno vam je više informacija o multimedijskom sustavu R-LINK Evolution? 

Bluetooth®, Android Auto™ & Apple CarPlay™, Coyote i povezane usluge, aplikacija My Renault, ažuriranja i navigacija itd. Pogledajte naše odgovore na česta pitanja. 
BLUETOOTH® & ANDROID AUTO™
Kako mogu upariti Android telefon sa sustavom R-LINK?

Postupak uparivanja mobilnog telefona sa sustavom R-LINK može se obaviti putem telefona ili iz sustava R-LINK. Postupak se može razlikovati ovisno o telefonu koji se upotrebljava. 

Napomena: nemojte pokušavati istovremeno provoditi oba postupka. Ako to pokušate, neće se uspostaviti Bluetooth veza. 

  • Za sve vrste Android uređaja prvi obavezni korak jest aktiviranje opcije Bluetooth® u sustavu R-LINK: Početna stranica > Izbornik > Telefon > Postavke > Upravljanje uređajima > "+" (dolje desno na zaslonu) > Aktiviraj Bluetooth. 
  • Drugi je obavezni korak uključiti Bluetooth na Android telefonu. 
1. način: Za uparivanje s Android telefona 

  • Prvo postavite Bluetooth mrežu sustava R-LINK na „vidljivo”: Početna stranica > Izbornik > Telefon > Poruka „Upravljanje uređajima” > NE > „+” (dolje desno na zaslonu) > „Postavi R-LINK na vidljivo”: R-LINK postat će vidljiv na 300 sekundi. 
  • Zatim na Android telefonu potražite Bluetooth uređaje i odaberite uređaj „Renault R-LINK”. 
  • Postupak uparivanja potvrdite tako da provjerite kôd koji se prikazuje na oba uređaja i prihvatite zahtjev za povezivanje. Vaš je Android telefon sada uparen sa sustavom R-LINK. . 
Napomena: na Samsung uređajima može se pojaviti poruka da unesete Bluetooth kôd. U tom slučaju unesite broj koji se prikazuje u sustavu R-LINK. 

2. način: Za uparivanje putem sustava R-LINK 

  • Automatski pretražite Bluetooth uređaje iz sustava R-LINK: 
  • Početna stranica > Izbornik > Telefon > Poruka „Upravljanje uređajima” > DA 
  • Odaberite svoj Android telefon. 
  • Postupak uparivanja potvrdite tako da provjerite kôd koji se prikazuje na oba uređaja i prihvatite zahtjev za povezivanje. 
Vaš je Android telefon sada uparen sa sustavom R-LINK.

Kako mogu upariti svoj iPhone sa sustavom R-LINK?
Postupak uparivanja mobilnog telefona sa sustavom R-LINK može se obaviti putem telefona ili iz sustava R-LINK. Postupak se može razlikovati ovisno o telefonu koji se upotrebljava. 

Napomena: nemojte pokušavati istovremeno provoditi oba postupka. Ako to pokušate, neće se uspostaviti Bluetooth veza. 

Za sve vrste uređaja prvi obavezni korak jest aktiviranje opcije Bluetooth u sustavu R-LINK: 
  • Početna stranica > Izbornik > Telefon > Postavke > Upravljanje uređajima > "+" (dolje desno na zaslonu) > Aktiviraj Bluetooth. 
  • Drugi je obavezni korak uključiti Bluetooth na iPhoneu. 
1. način: za uparivanje s iPhonea 
  • Prvo postavite Bluetooth mrežu sustava R-LINK na „vidljivo”: 
Početna stranica > Izbornik > Telefon > Poruka „Upravljanje uređajima” > NE > „+” (dolje desno na zaslonu) > „Postavi R-LINK na vidljivo”: R-LINK postat će vidljiv na 300 sekundi. 
  • Zatim na iPhoneu potražite Bluetooth uređaje i odaberite uređaj „Renault R-LINK”. 
  • Postupak uparivanja potvrdite tako da provjerite kôd koji se prikazuje na oba uređaja i prihvatite zahtjev za povezivanje. Vaš je iPhone sada uparen sa sustavom R-LINK. 
2. način: za uparivanje putem sustava R-LINK 
  • Automatski pretražite Bluetooth uređaje iz sustava R-LINK: Početna stranica > Izbornik > Telefon > Poruka „Upravljanje uređajima” > DA 
  • Odaberite svoj iPhone s popisa. 
  • Postupak uparivanja potvrdite tako da provjerite kôd koji se prikazuje na oba uređaja i prihvatite zahtjev za povezivanje. 
 Vaš je iPhone sada uparen sa sustavom R-LINK.
Kako mogu upućivati pozive putem sustava R-LINK Evolution?

1. korak: Provjerite je li vaš telefon kompatibilan sa sustavom R-LINK Evolution. Da biste to učinili, u Izborniku otvorite odjeljak Telefon, kliknite Postavke, a zatim Upravljanje uređajima. Provjerite je li vaš telefon na popisu povezanih uređaja. 

Napomena: ako imate poteškoće s uparivanjem telefona, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Ne mogu upariti svoj telefon sa sustavom R-LINK Evolution” u istom odjeljku za pomoć. 

2. korak: Da biste uputili poziv, idite na izbornik telefona i dodirnite imenik. Vaši će se kontakti automatski uvesti na zaslon sustava R-LINK Evolution. Odaberite kontakt koji želite nazvati i dodirnite broj za upućivanje poziva. 

Napomena: ako je popis kontakata na zaslonu sustava R-LINK Evolution prazan, a ispravno ste dovršili postupak uparivanja, provjerite jesu li kontakti na telefonu pohranjeni u memoriji telefona, a ne na SIM kartici. Da bi se kontakti prikazali na zaslonu sustava R-LINK Evolution, moraju biti pohranjeni u telefonu, a ne na SIM kartici.

Kako mogu reproducirati glazbu putem Bluetootha – R-LINK Evolution?

1. korak: Provjerite je li vaš telefon kompatibilan sa sustavom R-LINK Evolution. Da biste to učinili, u izborniku otvorite odjeljak Telefon, kliknite Postavke, a zatim Upravljanje uređajima. Provjerite je li vaš telefon na popisu povezanih uređaja. 

Napomena: ako imate poteškoće s uparivanjem telefona, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Ne mogu upariti svoj telefon sa sustavom R-LINK Evolution” u istom odjeljku za pomoć. 

2. korak: Nakon što je telefon uparen sa sustavom R-LINK Evolution, otvorite multimedijski izbornik i kliknite Mediji. Izaberite audioizvor „Bluetooth” i odaberite glazbu na svom telefonu.

Ne mogu upućivati pozive putem sustava R-LINK Evolution

1. korak: Provjerite je li vaš telefon ispravno uparen sa sustavom R-LINK Evolution. Da biste to učinili, u glavnom izborniku otvorite odjeljak Telefon, kliknite Postavke, a zatim Upravljanje uređajima. Provjerite je li vaš telefon na popisu povezanih uređaja. 

Napomena: ako imate poteškoće s uparivanjem telefona, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Ne mogu upariti svoj telefon sa sustavom R-LINK Evolution” u istom odjeljku za pomoć. 

2. korak: Ako je vaš telefon ispravno uparen, ali i dalje ne možete upućivati pozive, provjerite na telefonu jesu li kontakti spremljeni izravno na telefon, a ne na SIM karticu. Da bi se kontakti prikazali na zaslonu sustava R-LINK Evolution, moraju biti pohranjeni u telefonu, a ne na SIM kartici. 

Napomena: ako pozivanje i dalje ne funkcionira, možda postoji određeni problem s kompatibilnosti, stoga predlažemo da kontaktirate našu Službu za korisnike. Kako biste pomogli u boljem rješavanju problema, napomenite da ste već obavili gore navedene korake.

Ne mogu upariti svoj telefon sa sustavom R-LINK Evolution

1. korak: Ako imate poteškoće s uparivanjem svog telefona sa sustavom R-LINK Evolution, slijedite naše postupke uparivanja (za iPhone, Android i Windows Phone) koje možete pronaći u istom odjeljku za pomoć. 

2. korak: Ako postupak uparivanja i dalje ne funkcionira, testirajte kompatibilnost pomoću naše online provjere kompatibilnosti ovdje.
Za pokretanje testa trebate znati sljedeće: 

  •  model telefona i verziju OS-a 
  • verziju sustava R-LINK Evolution. 
 U određenim odjeljcima na stranici testa kompatibilnosti objašnjava se kako pronaći te informacije. 

3. korak: Ako u našem online testu kompatibilnosti niste pronašli pozitivne rezultate ili ako na popisu ne možete pronaći svoje verzije:

  • Pokušajte ažurirati verziju OS-a na telefonu, ako je ažuriranje dostupno. 
  • Provjerite postoji li dostupno ažuriranje sustava R-LINK Evolution u trgovini R-LINK Store. 
Ažuriranje sustava može ispraviti problem i omogućiti vam uparivanje telefona. Ako ne, nazovite našu Službu za korisnike i napomenite da ste već prošli ranije navedene korake kako biste im pomogli u rješavanju problema. 

Ako je rezultat online testa kompatibilnosti pozitivan, to znači da bi postupak uparivanja trebao funkcionirati i da možda postoji konkretniji problem. Nazovite našu Službu za korisnike i napomenite da ste već pratili prethodno navedene korake kako bismo vam mogli što bolje pomoći.

Kako omogućiti glasovno prepoznavanje aplikacije Android Auto™?
Omogućivanje prepoznavanja glasa aplikacije Android Auto™: Upotrijebite aplikaciju Google™. 

1. način: Pritisnite i držite gumb „Pritisni za razgovor” dok ne čujete zvučni signal. 

2. način: Dodirnite ikonu „mikrofona” koja se nalazi u gornjem desnom kutu zaslona aplikacije Android Auto™. Čut ćete zvučni signal.

3. način: Izgovorite „OK Google”, Android Auto™ ispustit će zvučni signal. 

Zatim možete postaviti nekoliko pitanja i glasom upravljati određenim aplikacijama, npr. upućivanje poziva, reprodukcija glazbe, slanje tekstualnih poruka i odgovaranje na njih, korištenje karata i traženje ruta, izrada podsjetnika itd. 

Primjer: „Nazovi 'ime kontakta'”, „Pošalji poruku 'ime kontakta'”, „Izradi rutu za 'adresu'” itd.

Vrijedi obratiti pažnju: telefonski pozivi upućuju se putem audiosustava automobila pomoću sustava R-LINK Evolution. Međutim, prepoznavanje glasa ne može se izvršiti putem audiosustava kada se povezujete s aplikacijom Android Auto™. Pametni telefon možda je izvor problema. Ako je to slučaj, obratite se službi za korisnike proizvođača svog pametnog telefona.
Kako mogu povezati svoj pametni telefon s aplikacijom Android Auto™?
1. Na telefonu: 
  • Preuzmite aplikaciju „Android Auto™” iz trgovine Google Play Store. 
  • Pokrenite aplikaciju i slijedite upute na zaslonu te prihvatite opće uvjete i odredbe. 
2. U automobilu: Kada je vozilo zaustavljeno, otključajte zaslon pametnog telefona i povežite ga s multimedijskim sustavom R-LINK Evolution vozila Renault pomoću kompatibilnog USB kabela. Na zaslonu će se prikazati poruka s pitanjem želite li pokrenuti Android Auto™. Kliknite Da, a zatim kliknite gumb Android Auto™ koji se nalazi u sredini pri dnu zaslona kako biste pristupili početnoj stranici.
Prikazat će se drugi zaslon s uputom da provjerite svoj pametni telefon. 

3. Na telefonu
Slijedite korake na zaslonu telefona. Za najbolji doživljaj preporučujemo da prihvatite sve autorizacije i zahtjeve. 

4. U automobilu 
Na zaslonu sustava R-LINK Evolution kliknite gumb u sredini pri dnu zaslona aplikacije „Android Auto™” i prijeđite na početnu stranicu aplikacije „Android Auto™”. 

Napomena: preporučujemo korištenje USB kabela iste marke kao što je vaš pametni telefon kako biste izbjegli poteškoće. 

Tijekom povezivanja nije moguće koristiti telefon.
Je li moj Renault opremljen sustavom R-LINK Evolution koji je kompatibilan s aplikacijom Android Auto™?
Kako biste provjerili je li vaš Renault kompatibilan:
  • Idite na glavni izbornik sustava R-LINK Evolution. 
  • Pritisnite „Sustav”. 
  • Ako se prikaže gumb „Parametri aplikacije Android Auto™”, vaš je Renault kompatibilan.
Je li moj pametni telefon kompatibilan s aplikacijom Android Auto™?
Za upotrebu aplikacije Android Auto™ morate imati telefon opremljen Androidom verzija 5.0 (Lollipop) ili novijim. 

RENAULT je za vas testirao mnoštvo telefona kako bi osigurao kompatibilnost. To uključuje neke modele opremljene sustavom Android 5.0 ili novijim koje aplikacija Android Auto™ za R-LINK Evolution ne podržava.

U odjeljku korisničkog priručnika u nastavku stranice pomoći možete pronaći popis telefona koje su testirali inženjeri tvrtke Renault u PDF formatu. 

Kako biste osigurali da je vaš pametni telefon kompatibilan s aplikacijom Android Auto™, preporučujemo da izvedete sva ažuriranja softvera dostupna za njega.
Kako mogu instalirati aplikacije kompatibilne s aplikacijom Android Auto™?
Instalirajte sljedeće aplikacije: 

Android Auto™ dolazi s četiri prethodno postavljene aplikacije: 
  • Google Karte 
  • Telefon 
  • Poruke 
  • Play Music. 
Iz trgovine Google Play Store na svoj pametni telefon možete preuzeti dodatne aplikacije kompatibilne s aplikacijom Android Auto™, npr. WhatsApp™ ili Spotify™. 

Napomena: u aplikaciji Android Auto™ tijekom vožnje mogu se upotrebljavati samo aplikacije koje je certificirao Google i koje ste preuzeli na svoj pametni telefon.
Koje su kontrole vozila kompatibilne s aplikacijom Android Auto™?
U nastavku možete naći popis kontrola kompatibilnih s aplikacijom Android Auto™: 
  • Gumb „Multimedija”: odabir pomoćnih audioizvora, Bluetootha, sa SD kartice ili iz aplikacije Android Auto™. 
  • Gumb „TEL”: pristup telefonskom izborniku aplikacije Android Auto™.
  • Gumbi za glasnoću: pojačajte ili smanjite glasnoću audioizvora iz aplikacije Android Auto™.
  • Gumbi za prihvaćanje/prekidanje poziva: prihvatite pozive pomoću aplikacije Android Auto™. 
  • Gumb „Pritisni za razgovor”: pritisnite i držite da biste omogućili prepoznavanja glasa aplikacije Android Auto™. 
  • Gumb „Izbornik“: pristup početnoj stranici sustava R-LINK Evolution.
Kako mogu prijeći iz aplikacije Android Auto™ u sustav R-LINK Evolution?
Povratak u R-LINK Evolution iz aplikacije Android Auto™:

1. način
  • Na početnom zaslonu aplikacije Android Auto™ dodirnite ikonu u donjem desnom kutu.
  • Dodirnite „Povratak u Renault”. 
2. način
  • Dodirnite početni gumb sustava R-LINK Evolution. 
Kombinacija aplikacije Android Auto™ i sustava R-LINK Evolution na istom zaslonu: 

Zatim možete prikazati odabrani program za reprodukciju glazbe (Spotify, Google Music) u aplikaciji Android Auto™ i navigacijskom sustavu sustava R-LINK Evolution. Možete prikazati i navigaciju aplikacije Android Auto™ (Karte) dok slušate FM radio sustava R-LINK Evolution. 

Napomena: dvije slične funkcije ne mogu biti istovremeno omogućene. Ne možete omogućiti Karte u sustavu Android Auto™ i navigaciju u sustavu R-LINK Evolution.

COYOTE I POVEZANE USLUGE
 
Kako mogu poništiti uparivanje ili izbrisati uređaj iz sustava R-LINK?

Slijedite korake u nastavku kako biste poništili uparivanje uređaja iz sustava R-LINK: 

  • U sustavu R-LINK otvorite Izbornik > Telefon > Postavke > Popis uređaja.
  • Kliknite ikone „Telefon” i „Multimedija”. 
  • Prikazat će se sljedeća poruka: „Želite li prekinuti vezu sa svojim uređajem”. Kliknite „U redu”. 
Ako želite izbrisati uređaj s popisa spremljenih uređaja u sustavu R-LINK:

  • Otvorite Izbornik > Telefon > Postavke > Popis uređaja. 
  • Kliknite ikonu „Telefon”. 
  • Odaberite kontekstni izbornik. 
  • Kliknite „Izbriši uređaj”.
  • Označite uređaj i pri dnu zaslona kliknite „Izbriši”. Uređaj je sada izbrisan iz sustava R-LINK.
      Kako mogu preuzeti i instalirati Coyote u sustavu R-LINK?

      Slijedite korake u nastavku za preuzimanje i instaliranje Coyotea u sustav R-LINK: 

      • Na početnoj stranici sustava R-LINK kliknite „Izbornik” – „Sustav”, a zatim na drugoj stranici kliknite „Ukloni SD karticu”.
      • Sada možete sigurno ukloniti SD karticu sustava R-LINK tako da je lagano pritisnete. 
      • Umetnite SD karticu sustava R-LINK u svoje računalo. 
      • Trebao bi se pokrenuti softver R-LINK Toolbox. Ako se ne pokrene, pokrenite ga na sljedeći način: 
      • Prijavite se na My Renault račun. 
      • Kliknite ikonu „R-LINK Store”.
      • Kliknite „Moje aplikacije i usluge”. 
      • Kliknite „Upravljaj mojim proizvodima”.
      • Kliknite gumb „Upravljaj” u retku R-LINK. 
      • Otvorit će se prozor s popisom aplikacija: provjerite je li Coyote Series označen. 
      • Zatim kliknite gumb „Sinkroniziraj”.
      • Vratite se na softver R-LINK Toolbox i kliknite „Pokreni moja preuzimanja”. 
      • Pričekajte da softver R-LINK Toolbox potvrdi da je preuzimanje na SD karticu sustava R-LINK dovršeno. 
      • Uklonite SD karticu sustava R-LINK i umetnite je u sustav R-LINK vašeg vozila Renault, koji je upaljen.
      • Tijekom instaliranja aplikacije sustav R-LINK može biti neaktivan i ponovno se pokrenuti, no nemojte ukloniti SD karticu.
          Kako mogu prenijeti Coyote paket s jednog vozila na drugo?
          Slijedite korake u nastavku za prijenos Coyote paketa s jednog vozila na drugo: 
          • Prijavite se na My Renault račun. 
          • Kliknite „Pristupi svim mojim uslugama”, a zatim kliknite „Upravljaj mojim aplikacijama” da biste se povezali s trgovinomR-LINK Store. 
          • Kliknite strelicu desno od izbornika „Dobro došli” da biste otvorili izbornik s pomicanjem prema dolje. Odaberite „Alati”. 
          • Odaberite izvorno vozilo s paketom koji želite prenijeti, a zatim ciljno vozilo. Napomena: oba vozila moraju biti registrirana na vašem My Renault računu. 
          • Zatim kliknite „Prikaži pakete koji se mogu prenijeti”. 
          • Prikazat će se svi paketi koji se mogu prenijeti. 
          Napomena: nakon što potvrdite zahtjev za prijenos, operaciju nije moguće otkazati. Prijenos paketa s odredišnog vozila na izvorno vozilo neće biti moguć. 
          • Kliknite „Potvrdi prijenos”. 
          • Dobit ćete potvrdu o prijenosu.
          Ne mogu prenijeti paket

          Paketi koji sadrže TomTom Live ili TomTom Traffic ne mogu se prenijeti jer su povezani samo s pretplatom za vozilo.    

          Coyote Series više ne funkcionira
          Ako Coyote Series više ne funkcionira, možda je vaša tromjesečna probna verzija istekla. 

          U trgovini R-LINK Store možete provjeriti je li vaš ugovor i dalje aktivan. (Ako vam je potrebna pomoć, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Kako mogu pristupiti trgovini R-LINK Store?”.)

          U trgovini R-LINK Store idite na odjeljak „Moje aplikacije i usluge” kako biste vidjeli status ugovora o povezanim uslugama. 

          Ako je vaša tromjesečna probna verzija istekla, možete je produžiti kupnjom pune verzije koja je dostupna u odjeljku Katalog. 

          Ako imate aktivan ugovor, ali Coyote i dalje ne funkcionira, u automobilu provjerite je li dijeljenje podataka aktivirano u sustavu R-LINK Evolution: Glavni izbornik / Usluge / Postavke / Dijeljenje podataka. Kako bi Coyote funkcionirao, dijeljenje podataka mora biti aktivirano. 

          Ako je problem i dalje prisutan, nazovite našu Službu za korisnike i napomenite da ste već prošli ovaj postupak.
          Kako mogu aktivirati probnu verziju Coyote Series?
          Da biste aktivirali tromjesečnu probnu verziju Coyote Seriesa, morate aktivirati povezivost svog automobila. 

          Kako biste provjerili je li vaš automobil aktivan, u sustavu R-LINK Evolution provjerite prikazuje li se pri dnu zaslona glavnog izbornika gumb „Aktiviraj moje usluge”. 

          Ako se gumb prikazuje, kliknite ga i slijedite upute za aktivaciju povezivosti. Nakon što postupak završi, vaša će se tromjesečna probna verzija Coyote Seriesa aktivirati u roku od 72 sata.

          Aplikaciju Coyote naći ćete u odjeljku Usluge. 

          Ako se u glavnom izborniku ne prikazuje gumb „Aktiviraj moje usluge”, to znači da je povezivost vašeg automobila već aktivna i da je tromjesečna probna verzija Coyote Series aktivirana.
          Je li moj automobil povezan?

          Kako biste provjerili je li vaš automobil povezan, otvorite Izbornik i provjerite prikazuje li se pri dnu zaslona gumb „Aktiviraj moje usluge”. 

          Ako se gumb ne prikazuje na zaslonu, to znači da je vaš automobil već povezan. 

          Ako se gumb prikazuje, kliknite Aktiviraj moje usluge i slijedite upute. 

          Napomena: aktiviranje povezivosti automobila može potrajati i do 72 sata. 

          Vaš je automobil sada povezan i možete uživati u svim uslugama. Više informacija potražite u odjeljku čestih pitanja „Zašto aktivirati povezivost?”. 

          Napomena: da bi povezane usluge funkcionirale, dijeljenje podataka mora biti aktivirano. Da biste provjerili je li dijeljenje podataka aktivirano, idite na Glavni izbornik / Usluge / Postavke / Dijeljenje podataka.

          Zašto aktivirati povezivost?

          Aktiviranje povezivosti vašeg automobila omogućit će vam korištenje usluga kao što su: 

          • Aplikacija Coyote Series – za pozivanje informacija u stvarnom vremenu o nezgodama i zatvorenim cestama te za vožnju uz pomoć više od četiri milijuna korisnika Coyotea u Europi. 
          • TomTom Traffic Prikazivanje informacija o prometu u stvarnom vremenu izravno na vašoj navigaciji putem GPS-a. Informacije se ažuriraju svake dvije minute i pokrivaju 99 % europskih cesta. 
          • Ažuriranja karata – neka vaše karte uvijek budu ažurne. Ceste se mijenjaju svake godine. Putujte bezbrižno: ažuriranja karata besplatna su tri godine od datuma kupnje vozila. 
          Da biste provjerili je li povezivost aktivna, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Je li moj automobil povezan?”. 

          Dijeljenje podataka možete aktivirati/deaktivirati u bilo kojem trenutku u odjeljku usluga sustava R-LINK Evolution: Glavni izbornik / Usluge / Postavke / Dijeljenje podataka. 

          Napomena: povezane usluge (Coyote, TomTom Traffic itd. ) trebaju aktivno dijeljene podataka da bi ispravno funkcionirale.


          WEB-LOKACIJA MY RENAULT
          Kako mogu pristupiti sustavu R-LINK Store na web-lokaciji My Renault?
          Ako prvi put pristupate trgovini R-LINK Store i njezinom sadržaju: 

          1. korak: Najprije izradite My Renault račun. 
          • Idite na web-stranicu https://myr.renault.hr/registracija-prijava.html
          • Kliknite „Registracija”. 
          • Unesite osobne podatke u obrazac. Napomena: vaša lozinka štiti pristup vašem računu. Dobro je čuvajte. 
          • Kliknite „Izradi moj račun”. Primit ćete poruku e-pošte. Otvorite je, a zatim kliknite vezu za aktivaciju. 
          Napomena: ako u ulaznom pretincu ne vidite poruku e-pošte, provjerite pretinac za neželjenu poštu. 

          2. korak: Registrirajte svoje vozilo Renault na My Renault računu .
          • Na početnoj stranici My Renault računa dodajte svoje vozilo, zajedno s njegovim identifikacijskim brojem i datumom prve registracije. 
          • Na glavnom izborniku My Renault računa odaberite svoje vozilo opremljeno sustavom R-LINK.
          • Zatim kliknite „Pristupi mojim uslugama”. 
          • Pri dnu stranice prikazat će se naslov „Moje povezane usluge”. Za ulaz kliknite vezu R-LINK „Upravljaj mojim aplikacijama”.
          Kako mogu izraditi MY Renault račun za sustav R-LINK?
          Ako prvi put pristupate trgovini R-LINK Store i njezinom sadržaju: 

          1. korak: Najprije izradite My Renault račun.
          • Idite na web-stranicu https://myr.renault.hr/registracija-prijava.html 
          • Kliknite „Registracija”. 
          • Unesite osobne podatke u obrazac. Napomena: vaša lozinka štiti pristup vašem računu. Dobro je čuvajte. 
          • Kliknite „Izradi moj račun”. Primit ćete poruku e-pošte. Otvorite je, a zatim kliknite vezu za aktivaciju. 
          Napomena: ako u ulaznom pretincu ne vidite poruku e-pošte, provjerite pretinac za neželjenu poštu. 

          2. korak: Registrirajte svoje vozilo Renault na My Renault računu . 
          • Na početnoj stranici My Renault računa dodajte svoje vozilo, zajedno s njegovim identifikacijskim brojem i datumom prve registracije. 
          • Na glavnom izborniku MY Renault računa odaberite svoje vozilo opremljeno sustavom R-LINK. 
          • Zatim kliknite „Pristupi mojim uslugama”. 
          • Pri dnu stranice prikazat će se naslov „Moje povezane usluge”. Kliknite vezu R-LINK „Upravljaj mojim aplikacijama” za ulaz u trgovinu R-LINK Store. 
          • U trgovini R-LINK Store možete pronaći ažuriranja i katalog sadržaja dostupnog za sustav R-LINK.
          Kako mogu upravljati sadržajem svog sustava R-LINK?
          Za upravljanje sadržajem sustava R-LINK pomoću dostupne memorije: 
          • Na početnoj stranici sustava R-LINK kliknite „Izbornik” – „Sustav”, a zatim na drugoj stranici kliknite „Ukloni SD karticu”. 
          • Sada možete sigurno ukloniti SD karticu sustava R-LINK tako da je lagano pritisnete.
          • Uklonite SD karticu sustava R-LINK iz vozila tako da je lagano pritisnete. 
          • Umetnite SD karticu sustava R-LINK u računalo i pokrenite softver R-LINK Toolbox, koji će obavijestiti trgovinu R-LINK Store o trenutačnom stanju vašeg sustava R-LINK. 
          • Prijavite se na My Renault račun, idite na „Moje aplikacije i usluge” i kliknite „Upravljaj mojim proizvodima”. 
          • Redak Sustav R-LINK omogućuje vam upravljanje aplikacijama instaliranim u vašem sustavu. 
          • Redak SD kartica omogućuje vam upravljanje kartama u vašem sustavu.
          • Kliknite gumb „Upravljaj” u retku Sustav R-LINK i odaberite aplikacije koje želite instalirati u sustav ili deinstalirati iz njega. 
          • Neke tehničke aplikacije nije moguće deinstalirati jer su potrebne za ispravno funkcioniranje sustava. 
          • Zatim kliknite gumb „Sinkroniziraj”. 
          • Vratite se na softver R-LINK Toolbox i kliknite „Pokreni moja preuzimanja”. 
          • Pričekajte da softver R-LINK Toolbox potvrdi da je preuzimanje na SD karticu sustava R-LINK dovršeno.
          Kako mogu kupiti sadržaj za R-LINK?
          Za dodavanje besplatnog ili plaćenog sadržaja za sustav R-LINK (usluge, aplikacije, karte): 
          • Putem sljedeće veze pristupite svom My Renault računu: https://www.renault.fr/connexion-inscription-my-renault.html 
          • Na glavnom izborniku My Renault računa odaberite svoje vozilo opremljeno sustavom R-LINK. 
          • Pri dnu stranice prikazat će se naslov „Moje povezane usluge”. Kliknite vezu R-LINK „Upravljaj mojim aplikacijama” za ulaz u trgovinu R-LINK Store.
          • Na računu trgovine R-LINK Store otvorite izbornik „Katalog” kako biste izabrali sadržaj dostupan za sustav R-LINK. Odaberite sadržaj za prikaz njegovih karakteristika, a zatim kliknite „Kupi”.
          • Da biste kupili karte ili aplikacije, morate ih preuzeti na SD karticu, a zatim instalirati u sustav R-LINK.
          • Da biste kupili usluge (pretplate na TomTom Traffic povezivost i Coyote Series itd.), ne morate ništa preuzimati niti instalirati. Te će se usluge aktivirati izravno u vašem sustavu R-LINK unutar 72 sata od kupnje.
          Za što se koristi R-LINK Store?
          R-LINK Store omogućuje vam sljedeće: 
          • Pregledavanje kataloga aplikacija i usluga dostupnih za vaš automobil. U odjeljku „Katalog” možete kupiti ili obnoviti usluge. 
          • Provjera trenutačnog statusa vaših ugovora o uslugama kako biste vidjeli koje su usluge aktivne za vaš automobil. 
          • Ažuriranje verzija karata i softvera kako biste se uvijek vozili s najnovijom dostupnom verzijom. To možete napraviti u odjeljku „Ažuriranja”. 
          • Na kraju u odjeljku za pomoć možete pronaći korisne odgovore na česta pitanja i objašnjenja postupaka.
          Zašto izraditi My Renault račun?
          Izrada My Renault računa omogućit će vam korištenje svih usluga vašeg automobila. 

          Registracija za My Renault omogućit će vam sljedeće: 
          • Pristupite trgovini R-LINK Store kako biste upravljali svojim aplikacijama (kupili ili obnovili usluge) te ažurirali svoje karte i verzije softvera. 
          • Primajte obavijesti o važnim datumima održavanja vašeg automobila.
          • Provjerite trenutačni status svojih ugovora (jamstvo, povezane usluge itd.). 
          Da biste izradili My Renault račun, kliknite ovdje.

          AŽURIRANJA I NAVIGACIJA
           
          Zašto je ažuriranje važno?
          Ažuriranje sustava R-LINK/R-LINK Evolution ili Carminat TomTom važno je kako bi se osigurao nastavak funkcioniranja navigacije i povezanih usluga nakon 6. travnja 2019. 

          Sustave R-LINK 2 i TomTom Live nije potrebno ažurirati.
          Kako mogu izvršiti ažuriranje?
          Svoj sustav možete ažurirati na web-stranici Renault CONNECT potpuno besplatno. 

          Sustave R-LINK 2 i TomTom Live nije potrebno ažurirati. 

          Slijedite korake u nastavku: 
          • 1/ Odaberite sustav R-LINK Evolution.
          • 2/ Unesite 17-znamenkasti VIN svojeg automobila (identifikacijski broj automobila, tj. broj šasije) (npr. VF1RFA123ABC12345). 
          Napomena: taj broj možete naći na prometnoj dozvoli ili u donjem lijevom kutu vjetrobranskog stakla automobila. 
          • 3/ Preuzmite datoteku ažuriranja na svoje računalo. 
          Napomena: internetska veza obavezno mora biti aktivna tijekom cijelog postupka.
          • 4/ Raspakirajte datoteku ažuriranja i kopirajte je na praznu USB memoriju (veličina memorije: 8 – 32 GB, format FAT32). 
          • 5/ Pokrenite motor i provjerite je li sustav R-LINK/R-LINK Evolution uključen.
          VAŽNO: nemojte isključiti sustav R-LINK/R-LINK Evolution. Dok traje postupak instalacije, automobil neka bude parkiran, s upaljenim motorom.
          • 6/ Umetnite memoriju u USB priključak automobila i slijedite upute na zaslonu. 
          Napomena: ažuriranje može potrajati od 15 do 20 minuta. 
          Na kraju postupka instalacije, na zaslonu sustava R-LINK/R-LINK Evolution može se prikazati poruka „Ažuriranje CanCoProcessora”. U tom slučaju trebate pričekati nekoliko minuta dok se sustav ponovno ne pokrene u potpunosti.
          Je li ažuriranje besplatno?
          Da, sustav R-LINK/R-LINK Evolution možete ažurirati na web-stranici Renault CONNECT potpuno besplatno. Kliknite OVDJE za pokretanje ažuriranja. 

          Napomena: više informacija potražite u odjeljku čestih pitanja „Kako mogu ažurirati R-LINK/R-LINK Evolution?”.
          Kako mogu ažurirati sustav R-LINK?
          Da biste ažurirali sustav R-LINK i njegov sadržaj (sustav, karte, aplikacije): 

          1. korak: Prvo instalirajte softver za preuzimanje R-LINK Toolbox. 
          • Putem sljedeće veze pristupite svom My Renault računu: https://www.renault.fr/mon-compte.html
          • Na glavnom izborniku My Renault računa odaberite svoje vozilo opremljeno sustavom R-LINK. 
          • Pri dnu stranice prikazat će se naslov „Moje povezane usluge”. Kliknite vezu R-LINK „Upravljaj mojim aplikacijama” za ulaz u trgovinu R-LINK Store. 
          • Na stranici dobrodošlice trgovine R-LINK Store, u odjeljku „R-LINK Toolbox”, pronaći ćete vezu za preuzimanje softvera R-LINK Toolbox. 
          • Odaberite vezu za preuzimanje za računalo ili MAC. 
          2. korak: Ažurirajte sustav R-LINK. 
          • Na početnoj stranici sustava R-LINK kliknite „Izbornik” – „Sustav”, a zatim na drugoj stranici kliknite „Ukloni SD karticu”. 
          • Sada možete sigurno ukloniti SD karticu sustava R-LINK tako da je lagano pritisnete. 
          • Umetnite SD karticu sustava R-LINK u svoje računalo. 
          • Trebao bi se pokrenuti softver R-LINK Toolbox. Ako se ne pokrene, pokrenite ga na sljedeći način: 
          • Prijavite se na My Renault račun i idite na odjeljak „Ažuriranja” trgovine R-LINK Store kako biste provjerili jesu li ažuriranja sustava dostupna.
          TomTom Live Traffic ne funkcionira ispravno

          Ako TomTom Live Traffic ne funkcionira ispravno, možda je istekao vaš trogodišnji probni ugovor. 

          Možete provjeriti je li vaš ugovor i dalje aktivan u trgovini R-LINK Store (ako vam je potrebna pomoć, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Kako mogu pristupiti trgovini R-LINK Store?”). 

          U trgovini R-LINK Store idite na odjeljak „Moje aplikacije i usluge” kako biste vidjeli status ugovora o povezanim uslugama. 

          Ako je vaš ugovor za TomTom Live Traffic istekao, možete kupiti punu verziju dostupnu u odjeljku Katalog. 

          Ako je ugovor aktivan, ali TomTom Live Traffic i dalje ne funkcionira, provjerite je li u sustavu R-LINK Evolution aktivirano dijeljenje podataka: Glavni izbornik / Usluge / Postavke / Dijeljenje podataka. Kako bi TomTom Traffic funkcionirao, dijeljenje podataka mora biti aktivirano.

          Ako se problem nastavi, pokušajte ažurirati verzije softvera i karti iz trgovine R-LINK Store u odjeljku Ažuriranja. (Ako vam je potrebna pomoć, pogledajte odjeljak čestih pitanja „Kako mogu ažurirati karte?”.) 

          Ako ste pokušali sve ovo, a problem je i dalje prisutan, nazovite našu Službu za korisnike i napomenite da ste već prošli ovaj postupak.

          Kako mogu ažurirati svoje karte?
          Da biste pratili postupak, potrebna vam je SD kartica vašeg sustava R-LINK Evolution i računalo s internetskom vezom. 

          1. korak: Uklanjanje SD kartice – u automobilu 
          Prvo, uđite u svoj automobil, upalite motor i pokrenite sustav R-LINK Evolution. Na glavnom izborniku kliknite ikonu „+”, dodirnite gumb „Ukloni SD karticu” i potvrdite. Sada možete sigurno ukloniti SD karticu iz vozila. (Napomena: SD kartica nalazi se pored USB priključka u vozilu.) 

          2. korak: Preuzimanje nove karte – na računalo 

          Uključite računalo, spojite se na mrežu i prijavite u trgovinu R-LINK Store (ako vam je potrebna pomoć,pogledajte odjeljak čestih pitanja „Kako mogu pristupiti trgovini R-LINK Store?”).

          Kada ste u trgovini R-LINK Store, prikazat će se skočni prozor ako su ažuriranja dostupna. (Napomena: ako se skočni prozor ne prikaže, karta je možda već ažurirana. I dalje možete provjeriti je li nova karta dostupna u odjeljku „Ažuriranja”.) Odaberite stavku koju želite ažurirati i kliknite Pristupi ažuriranjima, a zatim Ažuriraj.

          Umetnite SD karticu u računalo, pokrenite aplikaciju R-LINK Evolution Toolbox i pokrenite preuzimanje ažuriranja. (Napomena: ovisno o veličini karti i internetskoj vezi, preuzimanje može malo potrajati.) 

          Nakon što preuzimanje završi, možete sigurno ukloniti SD karticu. 

          3. korak: Instaliranje nove karte u sustav R-LINK Evolution – u vozilu 

          Uzmite SD karticu s novim preuzetim kartama i vratite se u svoje vozilo. Pokrenite motor i ostavite ga da radi tijekom postupka. Zatim umetnite SD karticu i uključite sustav R-LINK Evolution. Postupak instalacije automatski će početi. 

          Napomena: tijekom postupka instalacije nemojte koristiti sustav R-LINK Evolution i ostavite motor uključen. Dobit ćete poruku o završetku instalacije. Nove karte možete odmah koristiti.
          Kako mogu pokrenuti GPS navigaciju?
          Da biste pokrenuli GPS navigaciju s početne stranice sustava R-LINK Evolution, kliknite Izbornik, a zatim pritisnite Navigacija. U izborniku Navigacija pritisnite gumb „Odredište” da biste unijeli odredište. 

          Trebat ćete unijeti sljedeće: 
          • država 
          • grad i poštanski broj 
          • ulica 
          • broj. 
          Potvrdite odredište i navigacija će se pokrenuti za nekoliko sekundi. 

          Napomena: prethodna odredišta i mjesta od interesa u blizini (benzinske crpke, parkirališta itd.) možete pronaći na izborniku Odredište.

          stranica pomoći

          Povezane usluge

          Otkrijte odgovore na sva vaša pitanja o povezanim uslugama
          Kako mogu zakazati punjenje automobila Zoe E-Tech electric iz aplikacije My Renault?
          • Prijavite se u aplikaciju My Renault da biste pristupili povezanim uslugama.
          • Idite na stranicu „Nadzorna ploča”. 
          • Pritisnite „Upravljanje punjenjem” i tu jednostavno možete izraditi/promijeniti raspored punjenja. 
          • Odaberite potrebne dane, vrijeme i trajanje punjenja. 
          • Kliknite „Spremi”. Punjenje vašeg vozila sada je zakazano. 
          • Da biste aktivirali uslugu, kliknite „Upotrijebi raspored punjenja”. 
          Napomena: brzo punjenje nije dostupno kada je aktiviran raspored. 

          Kada je punjenje aktivirano, na stranici „Moje vozilo” možete pregledati sljedeće zakazano punjenje, zajedno s njegovim datumom, vremenom i trajanjem.    
          Kako mogu upravljati klima-uređajem svog automobila iz aplikacije My Renault?

          Da biste pokrenuli klima-uređaj izravno iz mobilne aplikacije My Renault, kliknite gumb ispod dometa i statusa baterije vašeg automobila. 

          Da biste zakazali pokretanje klima-uređaja, kliknite karticu „Udobnost” za pristup opcijama zakazivanja.

          Ako to ne funkcionira, provjerite sljedeće:

          • Ispravno ste sinkronizirali aplikaciju s automobilom. 
          • Nalazite se u području s internetskom vezom. 
          • Da biste programirali klima-uređaj ili grijanje, baterija mora biti na najmanje 20 % i automobil mora biti povezan. 
          • Za brzo pokretanje baterija mora biti na najmanje 40 %.   
                Koji su pametni telefoni kompatibilni za korištenje s povezanim uslugama?

                Da biste iskoristili povezane usluge u aplikaciji My Renault, morate imati pametni telefon s jednom od tri najnovije verzije Androida ili iOS-a. 

                Da biste provjerili koju verziju imate na svom pametnom telefonu i saznali kako je ažurirati, kliknite veze u nastavku:

                • iOS: https://support.apple.com/en-us/HT201685 
                • Android: https://support.google.com/android/answer/7680439?hl=hr.

                    Kako mogu pristupiti povezanim uslugama iz aplikacije My Renault?
                    Da biste pristupili povezanim uslugama, slijedite ovaj postupak na svom pametnom telefonu: 
                    • Preuzmite besplatnu aplikaciju „My Renault” iz trgovine Apple Store ili Google Play.
                    • Izradite My Renault račun. 
                    • Sinkronizirajte svoj automobil klikom na „Sinkroniziraj moj automobil”. Zatim slijedite korake za povezivanje svog pametnog telefona i automobila.
                    Mogu li pristupiti povezanim uslugama bez izrade računa?
                    Ne. Za pristup tim povezanim uslugama morate izraditi račun putem aplikacije za pametne telefone My Renault.    
                    Kako mogu obnoviti svoje povezane usluge?
                    Da biste obnovili svoje povezane usluge, idite na područje za klijente na web-lokaciji My Renault https://my.renault.hr, a zatim idite u Store. 

                    Nakon toga moći ćete vidjeti status svojih usluga i obnoviti ih, ako je potrebno, ili kupiti nove.
                    Povezanim uslugama My Z.E. više se ne može pristupiti putem interneta. Što trebam učiniti?
                    Web-lokacija 
                    MY Z.E. povezanim uslugama više nije dostupna. Međutim, svim uslugama možete pristupiti iz aplikacije My Renault. 

                    Morate izraditi račun putem aplikacije za pametne telefone My Renault za pristup svojim povezanim uslugama.
                    Gdje mogu naći svoj aktivacijski kôd?
                    Aktivacijski kôd koji se koristi za izradu My Renault računa možete pronaći na nekoliko načina: 
                    • Nalazi se u pismu dobrodošlice koje vam je poslao koncesionar nakon isporuke automobila. 
                    • Ako je vozilo opremljeno navigacijskim sustavom R-LINK Evolution, kada klijent izradi račun u trgovini R-LINK Store, primit će poruku e-pošte dobrodošlice s aktivacijskim kodom. 
                    • Nalazi se u porukama e-pošte koje ste primili nakon pokretanja nove aplikacije My Renault. 
                    • Ako je potrebno (kôd je izgubljen ili ga još niste primili), nazovite našu Službu za korisnike kako biste ga ponovno dobili.   
                    Koristio sam MY Z.E. u svom vozilu Zoe E-Tech electric, ali više ne funkcionira. Što trebam učiniti?
                    Aplikacija MY Z.E. promijenjena je i sada je integrirana u aplikaciju My Renault. 

                    Da biste pristupili svojim uslugama, preuzmite novu aplikaciju My Renault i izradite račun. Ako i dalje ne možete pristupiti svojim uslugama, možda su istekli vaši ugovori.

                    Da biste ih ponovno mogli koristiti, možete ih besplatno obnoviti svake godine u trgovini R-LINK. Pogledajte odjeljak čestih pitanja „Kako mogu obnoviti svoje usluge?” u istom odjeljku za pomoć.
                    Je li moguće pretplatiti se na povezane usluge nakon isporuke vozila KANGOO E-Tech electric?

                    Da, na ponude se možete pretplatiti putem mreže ili trgovine R-LINK Store (za vozila opremljena sustavom R-LINK)    

                          Upravo sam kupio rabljeno vozilo Zoe E-Tech electric. Kako mogu pristupiti povezanim uslugama?

                          Za dohvaćanje povezanih usluga nazovite našu Službu za korisnike, pripremite dokaz o kupnji i zatražite izradu ugovora na vaše ime.    

                              Kako funkcionira planer rute?
                              Iz mobilne aplikacije My Renault možete pripremiti rutu određivanjem najboljih stanica za punjenje tijekom vašeg putovanja. 

                              Unosom informacija o putovanju (razina baterije, broj putnika, broj kovčega itd.) možete dobiti procjenu rute koja će simulirati vaše putovanje i vrijeme punjenja. 

                              Budući da je putovanje procjena, ne možemo jamčiti dostupnost stanica za punjenje na odredištu.
                              Želim prodati svoj električni automobil. Što trebam učiniti u pogledu mojih povezanih usluga?
                              Da biste pripremili svoj automobil za prodaju, slijedite korake u nastavku: 
                              • Uklonite svoj automobil s My Renault računa izravno u aplikaciji My Renault. 
                              Napomena: više informacija potražite u našem odjeljku čestih pitanja „Kako mogu ukloniti svoj automobil iz aplikacije My Renault?”. 
                              • Ponovno postavite ugrađeni sustav R-LINK kako biste izbrisali sve osobne podatke. 
                              Sa zaslona sustava R-LINK: 
                              • Na zaslonu sustava R-LINK kliknite izbornik da biste pristupili glavnom izborniku. 
                              • Pritisnite ikonu Sustav. 
                              • U izborniku Sustav kliknite strelicu udesno i potražite ikonu Povratak na početne postavke. 
                              • Pritisnite ikonu da biste pokrenuli ponovno postavljanje. 
                              Napomena: ponovno postavljanje sustava izbrisat će sve osobne podatke u sustavu (prethodna odredišta, postavljene radijske postaje, uređaje povezane putem Bluetootha itd.). Vaš je automobil sada spreman za prodaju. Novom vlasniku možete reći da i on može iskoristiti povezane usluge.. Preuzmite naš priručnik za prodaju za povezane usluge i podijelite ga s novim vlasnikom.   
                              Upravo sam kupio rabljeno električno vozilo. Što moram učiniti za pristup povezanim uslugama?
                              Za pristup povezanim uslugama potreban vam je aktivacijski kôd. Za dobivanje koda slijedite korake u nastavku:
                              • Preuzmite aplikaciju My Renault i u nju dodajte svoje vozilo (za više informacija pogledajte odjeljak „Kako mogu dodati svoje vozilo na svoj My Renault račun?”). 
                              • Postoje dva moguća scenarija: 
                              • Povezane usluge istekle su. Možete ih obnoviti s računala u odjeljku „Katalog” trgovine R-LINK Store (više informacija potražite u odjeljku čestih pitanja „Kako mogu pristupiti trgovini R-LINK Store?”). Aktivacijski kôd primit ćete u poruci e-pošte. Ako aktivacijski kôd ne primite unutar 48 sati, kontaktirajte našu Službu za korisnike. 
                              • Povezane usluge i dalje su aktivne i važeće. Trebate kontaktirati našu Službu za korisnike da biste ponovno primili aktivacijski kod. 
                              • Nakon što ste ponovno primili aktivacijski kôd, otvorite aplikaciju My Renault i dodajte novo vozilo. Tijekom postupka sinkronizacije s vozilom možete unijeti bilo koji od primljenih aktivacijskih kodova. Nakon ovog postupka sinkronizacije možete odmah koristiti svoje usluge.
                              Imao sam MY Z.E. račun. Kako mogu koristiti svoje usluge u aplikaciji My Renault?
                              Da biste i dalje koristili svoje povezane usluge, besplatno preuzmite aplikaciju My Renault u Apple Storeu ili Google Playu. Za pristup uslugama jednostavno slijedite korake u nastavku: 
                              • Izradite račun unosom osobnih podataka. 
                              • Sinkronizirajte svoj automobil s aktivacijskim kodom i VIN-om (informacije su dostupne u pismu dobrodošlice koje ste primili prilikom isporuke vozila i u porukama e-pošte koje ste primili nakon pokretanja aplikacije My Renault).
                              • Uživajte u svojim uslugama u novoj aplikaciji My Renault i izbrišite aplikaciju MY Z.E..

                              NašI videozapisi s uputama

                               Videozapisi su na engleskom jeziku.
                              AKTIVACIJA USLUGA U VOZILU
                              UPOZNAVANJE SA SUSTAVOM R-LINK EVOLUTION
                              KAKO POVEZATI ANDROID TELEFON?
                              KAKO POVEZATI APPLE TELEFON?
                              AKTIVACIJA Z.E. USLUGA

                                
                              Pogledajte naše korisničke priručnike

                              Želite li saznati više?

                              R-LINK Evolution
                              R-LINK Evolution
                              multimedijski sustav
                              združljivost
                              Provjera kompatibilnosti vašeg telefona
                              kompatibilnost