Renault motori

Otkrijte naše poboljšane dizelske i benzinske motore kako biste ograničili emisiju čestica prilikom vožnje.
dizelski motori Blue dCI
     
inovativna tehnologija
Smanjite emisiju onečišćujućih tvari s novim dizelskim motorima Blue dCi, opremljenima uređajem za selektivnu katalitičku redukciju (SCR). Ta tehnologija omogućuje ubrizgavanje amonijaka (NH3) iz tekućine AdBlue® u katalizator, čime se dušikovi oksidi pretvaraju u plinove koji ne zagađuju okoliš.

zadržana udobnost vožnje
Uređaj za selektivnu katalitičku redukciju ne utječe na snagu motora Blue dCi i pruža vam izniman užitak vožnje u svim uvjetima. Smanjite onečišćenje prilikom vožnje uz jednake performanse.

jednostavnija tehnologija uz manje onečišćenja
Zahvaljujući senzorima u spremniku tekućine AdBlue® zadržite kontrolu u svim uvjetima, a automobil će vas postupno upozoravati kad je vrijeme za punjenje. Koja je njezina prednost? Tekućina AdBlue® dostupna je na većini benzinskih postaja!

bezbrižno korištenje
Vozite bezbrižno zahvaljujući spremnicima tekućine AdBlue® od 15 do 20 litara. Ovisno o obujmu spremnika, puni spremnik tekućine AdBlue® trajat će jednako dugo kao i 6 do 8 punjenja goriva!

vozite bezbrižnije uz normu Euro 6 D-Full:
Postojeći katalizator SCR proširen je te je dodan drugi katalizator SCR ispod karoserije. Ti katalizatori omogućuju bolje hvatanje dušikovih oksida na izlazu iz ispušnog sustava te smanjuju onečišćenje u svim ciklusima vožnje.
Od 1. siječnja 2021., aktivni senzori za regeneraciju zamijenit će pasivne senzore Diesel Oxidation Catalyst (DOC). Dizelska vozila također će biti opremljena novim visokotlačnim hladnjakom EGR-a koji će biti dorađen tako da se optimizirala razina trenja, čime će se omogućiti upotreba ulja niske viskoznosti.
benzinski motori s filtrom krutih čestica (franc. FAP)
Renaultov novi benzinski motor...
Smanjite emisiju čestica uz nove benzinske motore TCe FAP s izravnim ubrizgavanjem. Ti su motori od sada opremljeni filtrom čestica (FAP) u ispušnom sustavu te oslobađaju čestice koje sadržavaju ispušni plinovi. Ta tehnologija omogućuje da se čestice zadrže u mikroporoznoj strukturi u obliku pčelinjih saća prije nego što ih se spali automatskom i redovitom regeneracijom. Vozite vozilo koje manje onečišćuje!

... manje onečišćuje i zahtijeva manje održavanja!
Filtar čestica nije potrebno održavati! Zahvaljujući regeneracijskom procesu, kemijskom se reakcijom različite čestice sadržane u ispušnim plinovima neprestano pretvaraju u ugljični dioksid i druge bezopasne plinove, tako da nije potrebno nikakvo održavanje.

isti doživljaj...
Uživajte u nepromijenjenom iskustvu vožnje! Filtar čestica postavljen je na optimalno mjesto u ispušnom sustavu kako bi se čestice učinkovito obradile, ali bez smanjenja udobnosti.

...i uvijek ista potrošnja.
Zadržite kontrolu nad potrošnjom na isti način. Nova tehnologija filtara čestica ničim ne utječe na potrošnju goriva ili emisiju CO₂ i zadržava ih na istoj razini.

još manje onečišćenja uz normu Euro 6 D-Full:
Od 1. siječnja 2021. svi će modeli s benzinskim motorom biti opremljeni jednim ili čak dvama filtrima čestica kako bi bili u skladu s novom ekološkom normom. A kako bi se onečišćujuće tvari pretvorile u ekološki prihvatljivije molekule, trosmjerni katalizator bit će povećan te će mu se dodati drugi trosmjerni katalizator. Ti katalizatori omogućuju i bolje hvatanje dušikovih oksida tijekom svih ciklusa vožnje vozila, kako u hladnim tako i u ekstremnim uvjetima, bez potrebe za aditivom AdBlue.
(*) Selektivna katalitička redukcija uključuje ubrizgavanje amonijaka (NH3) iz sredstva AdBlue® u katalizator ispušnog sustava. Izazvana kemijska reakcija pretvara dušikove okside (NOx) u plinove koji ne onečišćuju okoliš (paru i bezopasni dušik).
(**) Potrošnja sredstva AdBlue ovisi o načinu upotrebe vozila, opremi i stilu vožnje. Kapacitet spremnika za AdBlue® ovisi o modelu vozila i obično se kreće između 15 i 20 litara.
Novo certifikacijsko ispitivanje WLTP
Propis koji se više odnosi na ponašanje tijekom vožnje i dnevnu potrošnju goriva.