image

Novi nazivi

Novi dizelski i benzinski motori

Dizelski motor Blue dCi

DIZELSKI MOTORI BLUE DCI

Da bi se smanjila emisija štetnih tvari, novi dizelski motori Blue dCi opremljeni su uređajem SCR (selektivna katalitička redukcija) koji radi sa sredstvom AdBlue®. Ova tehnologija neprekidno pretvara dušikov oksid (NOx), koji ispuštaju dizelski motori, u bezopasne plinove (paru i dušik).

Učinkovita u svim slučajevima, ova tehnologija nema nikakav učinak na performanse motora Blue dCi. Korištenje ove tehnologije u skladu je s novim, strožim i zahtjevnijim standardima.

 

Prednosti

 

Budući da njegov sastav čine 32,5 % čista urea i 67,5 % demineralizirana voda, AdBlue® je bezbojna i bezopasna vodena otopina.

AdBlue® je dostupan na većini benzinskih crpki.

Vaš će vas automobil povremeno podsjetiti kada treba nadopuniti spremnik za AdBlue®.

Jedan puni spremnik za gorivo sa sredstvom AdBlue® odgovara približno 6 do 8 punih** spremnika s gorivom.

 

Vrijedi obratiti pažnju

 

AdBlue® se mora koristiti u čistom stanju.

Sredstvo ima svoj vlastiti spremnik kojem se može jednostavno pristupiti putem vanjskog poklopca, koji se koristi i za spremnik dizelskog goriva, ili putem zasebnog poklopca.

AdBlue® ne smijete uliti u spremnik dizelskog goriva i obrnuto.

U slučaju pogreške ne pokrećite motor jer biste mogli oštetiti sustav SCR.

Filtar krutih čestica Renault

BENZINSKI MOTORI S FILTROM KRUTIH ČESTICA (franc. FAP)

Radi smanjenja emisije krutih čestica, novi benzinski motori s izravnim ubrizgavanjem sada u ispušnom ventilu imaju filtar krutih čestica (FAP).

Ova tehnologija uklanja čestice (FAP) iz ispušnih plinova zadržavajući ih u mikroporama strukture slične pčelinjem saću te ih zatim spaljuje automatskim i redovitim postupkom regeneracije.

Nadalje, kemijska reakcija kontinuirano pretvara dušikove okside (NOx), ugljični monoksid (CO) i neizgorjele ugljikovodike (HC) u ugljični dioksid (CO2) i bezopasne plinove, paru (H2O) i dušik (N2).

Benzinski motori s ovom tehnologijom nazivaju se TCe FAP.

 

Prednosti

 

Filtar krutih čestica ne zahtijeva održavanje.

Ne utječe na upravljanje automobilom.

Također nema utjecaj na potrošnju goriva i emisije CO2.

(*) Selektivna katalitička redukcija uključuje ubrizgavanje amonijaka (NH3) iz sredstva AdBlue® u katalizator ispušnog sustava. Izazvana kemijska reakcija pretvara dušikove okside (NOx) u plinove koji ne onečišćuju okoliš (paru i bezopasni dušik).

 

(**) Potrošnja sredstva AdBlue ovisi o načinu upotrebe vozila, opremi i stilu vožnje. Kapacitet spremnika za AdBlue® ovisi o modelu vozila i obično se kreće između 15 i 20 litara.

Novo certifikacijsko ispitivanje WLTP

Propis koji se više odnosi na ponašanje tijekom vožnje i dnevnu potrošnju goriva.

Otkrijte WLTP
Certifikacijsko ispitivanje Renault
  • SubPrefooter Icon

    Ovlaštena mreža nadohvat rukeViše od 20 prodajno-servisnih lokacija

  • SubPrefooter Icon

    Pomoć na cesti 24hU Hrvatskoj i Europi

  • SubPrefooter Icon

    Vozite s povjerenjemzahvaljujući jamstvima tvrtke Renault

  • SubPrefooter Icon

    Olakšajte si svakodnevni životuz MY Renault

Više informacija. Nastavkom pretraživanja ove internetske stranice slažete se da Renault Nissan Hrvatska i njegovi partneri upotrebljavaju kolačiće za analizu rada i učinkovitosti internetske stranice, objavu prilagođenih oglasa s obzirom na vaše interese te interakciju na društvenim mrežama.
Saznaj više