POLITIKA PRIVATNOSTI: INFORMACIJE O ZAŠTITI VAŠIH OSOBNIH PODATAKA

Zaštita osobnih podataka je ključna za uspostavljanje povjerljivog odnosa s našim kupcima. Stoga namjeravamo osigurati maksimalnu transparentnost u obradi osobnih podataka, kako onih koje nam dostavljate naši kupci sami, tako i onih koje prikupljamo kroz različite kontakte koje kupci možete imati s nama. 

Svrha ove obavijesti o zaštiti vaših osobnih podataka je pružiti detaljne informacije o uvjetima obrade vaših osobnih podataka, kao i o pravima i opcijama koje su vam dostupne za kontrolu vaših osobnih podataka i zaštitu vaše privatnosti.  
1. TKO SU VODITELJI OBRADE VAŠIH OSOBNIH PODATAKA?

Društvo GA Croatia d.o.o., članica grupe Grand Automotive i grupe Taavura, Ulica Julija Knifera 10, 10020 Novi Zagreb, Hrvatska, koje na hrvatskom tržištu zastupa automobilske marke Grupe Renault, i to Renault, Dacia, Nissan i Alpine, te ovlašteni trgovci i serviseri tih marki kod kojih se nalaze vaši podaci (u daljnjem tekstu „mi“) kao zajednički voditelji obrade osobnih podataka. Popis ovlaštenih distributera je objavljen na www.renault.hr.

Prikupljene podatke dijelimo unutar društva GA Croatia d.o.o. i s vašim odabranim distributerom i/ili serviserom kako bismo vas rasteretili od dvostrukog predavanja istih podataka. U slučaju ako odaberete više trgovaca i/ili servisera, mi ćemo svima koje ste odabrali predati vaše osobne podatke i privole. Svrha takvog djelovanja je osigurati ažurnost i točnost vaših podataka u zbirki, što je još jedna od naših obveza.

Za sva pitanja u vezi s obradom podataka ili vašim pravima, molimo kontaktirajte ovlaštenu osobu za zaštitu podataka na HR-Renault-zop@grandautomotive.eu.

Grupa Renault je proizvođač i dobavljač vozila Renault i Dacia. Grupa Renault sastoji se od raznih pravnih subjekata u Francuskoj i inozemstvu, odgovornih za proizvodnju i distribuciju vozila i dijelova te prodaju povezanih usluga kao što su pomoćne usluge, održavanje, jamstvo i financiranje. Renault s.a.s u Francuskoj je glavna pravna osoba Grupe Renault sa sjedištem u Francuskoj na adresi 122-122 bis avenue du Général LECLERC – 92100 Boulogne-Billancourt CEDEX. 

Nissan Automotive Europe S.A.S., 8 Rue Jean Pierre Timbaud, 78180 Montigny-le-Bretonneux, France. 

Društvo GA Croatia d.o.o. ima s društvom Renault s.a.s. i s društvom Nissan Automotive Europe S.A.S. sklopljene ekskluzivne distribucijske ugovore za prodaju vozila navedenih marki te proizvoda i/ili usluga povezanih s tim vozilima na geografskom području Republike Hrvatske.

Vaše osobne podatke mogu obrađivati i povezane tvrtke grupe Grand Automotive odnosno grupe Taavura ili povezane tvrtke Grupe Renault, primjerice Renault s.a.s., Nissan Automotive Europe s.a.s. ili RCI Usluge d.o.o., kada je to potrebno za izvršenje vaše narudžbe ili ako postoji druga opravdana pravna osnova za prosljeđivanje u svrhe navedene u nastavku. Njihove odgovornosti u obradi osobnih podataka mogu se razlikovati ovisno o njihovoj ulozi u prodaji proizvoda ili pružanju usluge te o tome s kim odlučite podijeliti svoje podatke. 

U određenim slučajevima, Renault s.a.s ili Nissan Automotive Europe s.a.s također može obrađivati vaše osobne podatke kao neovisni voditelj obrade. Kontakt podaci osobe ovlaštene za zaštitu osobnih podataka Renault s.a.s su sljedeći: Data Protection Officer Renault s.a.s. France, API: FR BLN CRI 1BW, 122-122 bis avenue du Général Leclerc 92100 Boulogne-Billancourt CEDEX, France ili dataprotection-com@renault.com.  

2. KOJE OSOBNE PODATKE OBRAĐUJEMO?
Osobni podaci" znače sve informacije koje se mogu koristiti za vašu identifikaciju bilo izravno (kao što je vaše ime) ili neizravno (npr. korištenjem jedinstvenog broja kupca).Općenito govoreći, obvezujemo se prikupljati samo osobne podatke potrebne za svaku od svrha za koje obrađujemo vaše osobne podatke. Osobni podaci koje prikupljamo ovise o našoj interakciji s vama i mogu uključivati sljedeće informacije: 
  • vaš identitet i kontakt podaci (prezime, ime, poštanska adresa, e-mail adresa, telefon itd.), 
  • podaci koji se odnose na vašu osobnu i/ili profesionalnu situaciju (obiteljska situacija, društveno-profesionalna kategorija itd.),
  • vaše podatke o plaćanju i transakciji (vrsta plaćanja, odobreni popust itd.), 
  • podaci koji se odnose na naš poslovni odnos, posebno naše interakcije i ugovore (povijest narudžbi, postprodajne operacije, ugovori o uslugama interakcija s našim kontaktnim centrom, itd.), 
  • vaše identifikacijske podatke vozila (marka, model, registracija, broj šasije VIN, itd.), 
  • vaši podaci o geolokaciji (vaša prethodna privola se dobiva kada to zahtijevaju propisi), 
  • podaci koji se odnose na korištenje vozila (kilometraža, putovanje, korištenje multimedijskih sustava kao što je Google Maps, itd.) i, gdje je primjenjivo, njegova baterija (razina napunjenosti itd.),
  • ako imate povezano vozilo, podaci koji omogućuju kontrolu nad vozilom i, gdje je primjenjivo, njegovom baterijom (zaključavanje/otključavanje, predviđanja, programiranje punjenja baterije, itd.), koji se odnose na način vožnje (korištenje kontrola, ubrzanje, kočenje itd.) ili na pružanje povezanih usluga ili aplikacija na vozilu, 
  • podaci potrebni za provođenje aktivnosti za izgradnju lojalnosti, izravnog marketinga, istraživanja tržišta ili anketa (npr. preferencije vašeg vozila), 
  • podaci koji se odnose na vaše digitalne profile (vaš online račune, npr My Renault), 
  • podaci o korištenju naših web stranica i mobilnih aplikacija, kao i o korištenju naših marketinški komunikacijskih poruka (broj posjeta, posjećene stranice, otvorene poruke itd.), 
  • u posebnim slučajevima koji zahtijevaju poboljšanu provjeru vašeg identiteta, možemo vas zamoliti za kopiju prometne dozvole ili uvid u osobni dokument. 
Podaci koji se odnose na vaše vozilo odnose se na vrijeme vašeg stvarnog vlasništva nad vozilom.Kao takvi, podaci potrebni za odgovor na vaš zahtjev ili ispunjenje potreba ugovora ili zakonske obveze istaknuti su u obrascima za prikupljanje. Ako ne želite dati obvezne podatke, možda nećemo moći obraditi vaš zahtjev ili vam pružiti relevantne usluge. Ostale informacije su namijenjene boljem upoznavanju, posebice slanju prilagođenih poruka. Stoga su ove informacije neobavezne.Potičemo vas da nas redovito pisanim putem obavještavate o svim promjenama vaših osobnih podataka.Proizvodi i/ili usluge koje nudimo prvenstveno su namijenjeni za odrasle. Stoga ne provodimo nikakvu posebnu obradu maloljetnika.  
3. ZA ŠTO SE KORISTE VAŠI OSOBNI PODACI?
U nastavku vam pružamo objašnjenja u vezi s okolnostima prikupljanja vaših osobnih podataka, svrhama u koje ih obrađujemo i vremenskim razdobljem za čuvanje vaših osobnih podataka.      
3.1 OKOLNOSTI PRIKUPLJANJA
Vaše osobne podatke prikupljamo posebno kada: 
  • posjetite jednu od naših web stranica koje mogu koristiti kolačiće ili druge oznake za praćenje, 
  • kontaktirate nas putem online obrasca, e-pošte, telefona, live chata, posjeta zastupstvu ili na bilo koji drugi način, 
  • sudjelujete u nagradnoj igri ili na događaju ili se pretplatite na naše e-novosti, 
  • kupite novo ili rabljeno vozilo, zamjenske dijelove i/ili dodatnu opremu, 
  • koristite usluge povezane s vozilima, uključujući redovno održavanje i popravke, zamjensko vozilo, jamstvo i produženo jamstvo, pomoć na cesti i druge postprodajne usluge, 
  • koristite povezano vozilo, i ako se s tim slažete, kada je to potrebno, npr. za navigaciju, daljinski pristup, dijagnostiku ili Google aplikacije u vozilu, 
  • odgovorite na jedno od naših studija ili anketa o zadovoljstvu, 
  • izradite korisnički račun za pristup našim uslugama sa svog računala ili pametnog telefona, 
  • s nama komunicirate na društvenim mrežama, na stranicama Renaulta uključujući Facebook i Instagram gumbe "Sviđa mi se" ili "Podijeli", što može dovesti do prikupljanja i razmjene osobnih podataka između društvenih mreža i nas.
Također možemo dobiti informacije o vama putem drugih povezanih društava u našoj grupi ili partnera, uz vašu privolu kada to zahtijevaju propisi.  
3.2 CILJEVI OBRADE OSOBNIH PODATAKA
Kao dio našeg odnosa i u skladu s okolnostima u kojima se prikupljaju vaši osobni podaci, možemo koristiti vaše podatke za:
A - upravljanje našom početnom interakcijom;
B - upravljanje našim poslovnim odnosima;
C - upravljanje uslugama koje pruža vaše povezano vozilo i aplikacije u vozilu;
D - provođenje studija i analiza;
E - upravljanje našim marketinškim aktivnostima.
3.2.A UPRAVLJANJE NAŠOM POČETNOM INTERAKCIJOM
Cilj      Pravna osnova     
Praćenje posjete naših internetskih stranica ili mobilnih aplikacija i upravljanje njihovim djelovanjem i sigurnošću.     Ova se obrada temelji na vašoj privoli na kolačiće pohranjene/čitane na vašem uređaju (pogledajte našu politiku kolačića Renault) i na našem legitimnom interesu (da vam pružimo sigurne stranice i aplikacije).     
Zahtjevi za informacijama, procjenama ili ponudama, testnim vožnjama (i eventualnim povratom novčanih kazni povezanih s  probnim vožnjama) itd.     Ova je obrada opravdana predugovornim odnosom koji proizlazi iz vašeg zahtjeva ili našim zakonskim obvezama (suradnja s tijelima za naplatu novčanih kazni).     
Analiziranje korištenja naših internetskih stranica i komunikacije s našim profilima na društvenim mrežama (npr. označavanje sviđa mi se, dijeljenje ili komentiranje objava) kako bismo bolje upravljali promocijom naših usluga i aktivnosti.Ova obrada je opravdana ugovornim odnosom koji imate kao korisnik naših računa na društvenim mrežama i/ili naših internetskih stranica i/ili aplikacija s društvenim dodacima. Vaše podatke prikupljamo i dijelimo s tim trećim stranama kao zajednički voditelji obrade kada na naše internetske stranice, profile na društvenim mrežama ili aplikacije uključimo društvene dodatke. Zajednička odgovornost ne obuhvaća obradu od strane tih trećih strana nakon prijenosa (npr. radi poboljšanja njihovog oglašivačkog sustava), koja se provodi u skladu s njihovim odgovarajućim politikama zaštite podataka. Ova obrada je opravdana ugovornim odnosom koji imate kao korisnik Facebooka. U tom kontekstu, GA Croatia d.o.o. i Facebook zajednički su voditelji obrade osobnih podataka.
Skrećemo vam pozornost da Facebook provodi izvješćivanje o aktivnostima i statistici u anonimiziranom obliku od posjeta "fan stranici" za potrebe upravljanja promocijom Renaultove aktivnosti, a može ih koristiti i za poboljšanje Facebook sustava oglašavanja. Više informacija o tome kako Facebook obrađuje osobne podatke možete dobiti ako pogledate njegovu politiku privatnosti koja je dostupna na  www.facebook.com/about/privacy
3.2.B UPRAVLJANJE NAŠIM POSLOVNIM ODNOSIMA
Cilj      Pravna osnova     
Upravljanje narudžbom vašeg vozila (uključujući praćenje od proizvodnje do isporuke), zahtjevom za registraciju, narudžbom dokumenata koji se odnose na vaše vozilo, ugovorima (održavanje, produljeno jamstvo, povezane usluge), popravcima, jamstvom (uključujući vaše zahtjeve za podršku), pomoć na cesti itd.  Ova obrada je opravdana ispunjenjem ugovora koji ste sklopili s nama.    
Upravljanje vašim korisničkim računima i načinima provjere autentičnosti.  Ova obrada je opravdana ispunjenjem ugovora koji ste sklopili s nama.     
Upravljanje vašim sudjelovanjem na forumima, zajednicama.     Ova se obrada temelji na vašoj privoli.
Upravljanje vašim pritužbama.     Ova se obrada temelji na našim legitimnim interesima (spriječavanje pravnog postupka).
Odgovaranje na vaše moguće zahtjeve za ostvarivanje prava u vezi s vašim osobnim podacima (pogledajte odjeljak o "vaša prava").     Ova se obrada temelji na našim zakonskim obvezama i može uključivati provjeru vašeg identiteta.     
Provođenje naših anketa o zadovoljstvu, odgovor na vaša mišljenja, kako bismo poboljšali zadovoljstvo naših  kupaca i naših proizvoda i usluga.     Ova se obrada temelji na našim legitimnim interesima (za poboljšanje naših proizvoda i usluga).     
Upravljanje našom konsolidiranom bazom podataka o kupcima / potencijalnim kupcima.     Ova se obrada temelji na našim legitimnim interesima (da imamo ažuran i konsolidiran pregled podataka).     
Upravljanje raznim operacijama koje se provode na vašem vozilu.     Ova se obrada temelji na našim legitimnim interesima (prateći kvalitetu naših proizvoda).     
Opoziv vozila zbog problema s kvalitetom. Ova se obrada temelji na našim zakonskim obvezama (propisi o neispravnim proizvodima) i na našim legitimnim interesima (za osiguranje kvalitete naših proizvoda).     
Kada ste u kontaktu s našim pozivnim centrima, cilj nam je maksimalno zadovoljiti vaše zahtjeve. Vaši pozivi mogu biti snimljeni kako bismo pružili dokaz naše poslovne komunikacije. Međutim, tome se možete suprotstaviti u bilo kojem trenutku i bez razloga.     
3.2.C UPRAVLJANJE USLUGAMA KOJE PRUŽA VAŠE POVEZANO VOZILO I APLIKACIJE U VOZILU
Cilj      Pravna osnova     
Osiguravanje vaše sigurnost na cesti (npr. hitni poziv, upozorenje na opasnost od sudara, detekcija napuštanja trake, ograničavač brzine i automatsko kočenje u nuždi).      Ova obrada je opravdana ispunjenjem ugovora koji ste sklopili s nama ili našim zakonskim obvezama.
Osiguravanje i upravljanje vašim uslužnim aplikacijama (ciljano oglašavanje, pomoć na cesti, prilagođeno osiguranje).    Ova je obrada opravdana, prema potrebi, vašom  privolom ili našim legitimnim interesima (pružanjem relevantnog sadržaja)  na koje možete prigovoriti ili ispunjenjem ugovora koji ste sklopili s nama.
Osiguravanje kibernetičke sigurnosti sustava.      Ova obrada je opravdana našim legitimnim interesom (da vam pružimo sigurne sustave). Ako se protivite takvoj obradi, ne možemo vam pružiti sigurne sustave.
Aktivacija povezane usluge i aplikacije u vozilu, upravljanje računom i ugovorom o povezanim uslugama. Ova obrada je opravdana ispunjenjem ugovora koji ste sklopili s nama.    
Sprječavanje krađe (prijava krađe, traženje ukradenih vozila). Ova obrada je opravdana ispunjenjem ugovora koji ste sklopili s nama.    
Osiguravanje mrežnih usluga i aplikacija za pomoć pri vožnji u vozilu (prethodna obavijest, ekološka vožnja, pomoć pri parkiranju). Ova obrada je opravdana ispunjenjem ugovora koji ste sklopili s nama.
Pregled na daljinu (pregled vozila i kontrolne ploče). Ova obrada je opravdana ispunjenjem ugovora koji ste sklopili s nama.
Osiguravanje povezanih usluga i navigacijskih aplikacija u vozilu.      Ova se obrada temelji na vašoj privoli.    
Upravljanje i osiguravanje usluga povezanih s baterijom te povezanih usluga i aplikacija u vozilu. Ova obrada je opravdana ispunjenjem ugovora koji ste sklopili s nama.  
Povezane usluge i ugrađene aplikacije:
Voditelj obrade vaših osobnih podataka je Renault s.a.s., a podatke prikuplja i izravno od vas, osobito kada kreirate osobni račun My Renault ili u svrhu osiguravanja povezanih usluga. Pozivamo vas da ovdje pročitate Renault politiku privatnosti. 

Neke povezane usluge ili aplikacije u vozilu na koje ste pretplaćeni koriste usluge koje pruža Google kako bi vam omogućile karte ili točke interesa u vašem vozilu ili pametnom telefonu. Za više informacija o tome kako Google obrađuje osobne podatke, pogledajte Googleovu politiku privatnosti dostupnu na https://business.safety.google/privacy/.

Kada vam Renault s.a.s. šalje poruke na zaslon vašeg vozila, želi vas obavijestiti o isteku jednog od vaših servisnih ugovora i predložiti njegovo produljenje.

Neke povezane usluge i aplikacije u vozilu mogu zahtijevati obradu podataka o vašoj lokaciji. Vaša privola za to mora se pribaviti prije obrade podataka. Privolu možete u bilo kojem trenutku povući i zaustaviti tu obradu.

Neka električna vozila zahtijevaju vaš broj mobilnog telefona kada povežete telefon s vozilom kako bi vam slala obavijesti o napunjenosti baterije. Na kartici ‘Moje obavijesti’ možete upravljati uvjetima za primanje poruka i odlučiti želite li primati obavijesti ili ne.

Informacije o aktivaciji vaših usluga, dijeljenju vaših podataka i kako ih postaviti pronaći ćete ovdje.
Posvećeni smo poštivanju vaše privatnosti. Međutim, želimo vas obavijestiti da je vaša odgovornost obavijestiti svakog drugog korisnika ili kupca vozila o uvjetima pod kojima će Renault s.a.s. obrađivati njihove osobne podatke.

Sukladnost sa zakonskim i regulatornim obvezama
Kao proizvođač vozila, Renault je dužan prikupljati određene osobne podatke u skladu sa zakonodavstvom i propisima koji vrijede u Europskoj uniji i pojedinim državama. Ti podaci nužni su za ispunjavanje zakonskih obveza i uključuju posebno:
  • eCall – sustav za hitni poziv koji se automatski aktivira u slučaju teške prometne nesreće i prosljeđuje osnovne podatke (lokacija, vrijeme, VIN, smjer vožnje) službama za pomoć. 
  • OBFCM (Onboard Fuel Consumption Monitoring) – praćenje potrošnje goriva i/ili energije u vozilu. Renault mora prikupljati tehničke podatke iz vozila i prosljeđivati ih nadležnim europskim tijelima. Ti se podaci dobivaju prilikom posjeta servisu putem dijagnostičkih alata. 
  • EDR (Event Data Recorder) – snimač podataka o događajima koji bilježi ključne informacije o vozilu prije, tijekom i nakon nesreće (npr. brzina, kočenje, stanje sigurnosnih pojaseva). Sustav je obvezan za nova vozila od srpnja 2024. i funkcionira slično „crnoj kutiji”. 
  • ISA (Intelligent Speed Assistance) – sustav za pomoć pri kontroli brzine koji prepoznaje ograničenja brzine i upozorava vozača ili automatski prilagođava brzinu. Obvezan je za nova vozila od srpnja 2024. 
  • LOM (Limited Operational Mode) – ograničeni način rada vozila koji se aktivira pri otkrivanju tehničkog kvara ili sigurnosnog problema. Sustav ograničava performanse vozila (npr. brzinu, snagu) kako bi osigurao sigurno funkcioniranje.
Renault mora osigurati da svi ovi sustavi rade u skladu s europskim propisima (npr. Uredba (EU) 2019/2144 za ISA, Uredba (EU) 2015/758 za eCall, UN Regulation No. 160 za EDR) i da se osobni podaci obrađuju u skladu s GDPR-om.

Ako ste vlasnik vozila, imate pravo prigovoriti određenim obradama podataka gdje to dopušta zakonodavstvo. To možete učiniti prema uputama u odjeljku 5. Koja su vaša prava ove politike.
3.2.D PROVOĐENJE STUDIJA I ANALIZA
Studije i analize provode se kako bismo izmjerili našu učinkovitost, ocijenili kvalitetu naših proizvoda i usluga te razinu zadovoljstva kupaca te ih kontinuirano poboljšavali.     
Cilj      Pravna osnova     
Pozivi da se odazovete na studije u kontekstu razvoja novih proizvoda i usluga te da izmjerimo imidž naše marke.      Ova se obrada temelji na vašoj privoli.    
Izrada analiza za mjerenje našeg komercijalnog učinka, uključujući učinkovitost naših marketinških operacija. Ova se obrada temelji na našim legitimnim interesima (za mjerenje uspješnosti naše aktivnosti). 
Istraživanje i razvoj novih proizvoda i usluga.       Ova se obrada temelji na našim legitimnim interesima (za poboljšanje naših proizvoda i usluga) na koje možete prigovoriti.    
Osiguravanje kvalitete naših vozila i dijelova, uključujući studije nezgoda i izdržljivosti.     Ova se obrada temelji na našim legitimnim interesima (za poboljšanje naših proizvoda) na koje možete prigovoriti.     
Provođenje analitike za mjerenje i optimizaciju naše operativne i financijske uspješnosti.Ova obrada provodi se na temelju našeg legitimnog interesa (poboljšanje uspješnosti našeg poslovanja). 
3.2.E UPRAVLJANJE NAŠIM MARKETINŠKIM AKTIVNOSTIMA
Cilj      Pravna osnova     
Slanje reklamnih kampanja (digitalnih ili drugih) i drugih vijesti.   Ova se obrada temelji na vašoj privoli i/ili našim legitimnim interesima (da vam pružimo relevantne informacije) na koje možete prigovoriti.    
Igre i natjecanja, događanja i sponzorstva. Ova se obrada temelji na ugovoru (prihvaćanje pravila).      
Internetsko ciljano oglašavanje, prilagođavanje sadržaja    Ova se obrada temelji na našem legitimnom interesu (podijeliti vaše podatke s partnerima za oglašavanje radi prikazivanja personaliziranih ponuda) čemu možete prigovoriti ili na temelju vaše privole na kolačiće pohranjene/čitane na vašem uređaju (pogledajte naša pravila o kolačićima Renault).       
Napredne analize za marketinšku prilagodbu (profiliranje) i poboljšanje znanja kupaca i tržišta.   Ova se obrada temelji na našim legitimnim interesima (da bolje upoznamo ponašanje naših kupaca i potencijalnih klijenata i/ili da vam pružimo relevantan sadržaj) na koje možete prigovoriti.
1. Koje aktivnosti provodimo u sklopu marketinga?
Naše marketinške aktivnosti omogućuju nam:
  • slanje reklamnih kampanja (primjerice e-mailom); 
  • prikazivanje oglasa na web stranicama koje posjećujete; 
  • prilagođavanje sadržaja web stranica Grupe Renault prema vašim interesima; 
  • analizirati određene podatke o vama kako bismo razumjeli vaše sklonosti i interese i ponudili vam relevantniji, personalizirani sadržaj (pogledajte dolje za više pojedinosti o profiliranju).
Vaše podatke prikupljamo i analiziramo za prilagođeno oglašavanje samo ako ste prihvatili instalaciju jednog ili više relevantnih kolačića opisanih u našim pravilima o kolačićima i ako njima možete upravljati u bilo kojem trenutku u našem namjenskom alatu. U slučajevima kada samo analiziramo naše online medijske kampanje, bez prilagođavanja oglašavanja, ne prikupljamo vaše podatke putem kolačića, već izravno od vas i naših partnera. Osim toga, ako se niste usprotivili profiliranju, vaše podatke koristimo i za personalizirani digitalni marketing. Marketinške poruke šaljemo putem e-pošte samo ako ste izričito pristali na njihovo primanje.

2. Odakle dolaze podaci koje obrađujemo za marketing? 

Za upravljanje našim marketinškim operacijama, a posebno prilagodbu oglašavanja i sadržaja koji vam prikazujemo, analiziramo vaše podatke iz više izvora i pomoću namjenskih računalnih alata. Naše analize temelje se na podacima koje nam izravno dostavljate vi (primjerice kupnjom vozila, prijavom na probnu vožnju na našoj web stranici ili podacima vezanim uz pregledavanje naših web stranica i korištenje naših mobilnih aplikacija) te od naših partnera (primjerice podaci o pregledavanju vaše Facebook stranice). Podaci koje pružaju naši partneri prikupljeni su pomoću instaliranih kolačića koje ste odobrili. Podaci koje koristimo mogu uključivati, ovisno o alatima, identifikacijske podatke (prezime, ime, kontaktne podatke), tehničke identifikatore (IP adresu vašeg uređaja, tehničke identifikatore koje vašem uređaju dodjeljuje grupa Renault ili naši partneri) te podatke o pregledavanju i povezivanju (posjećene stranice, posjećena web mjesta, klikovi).

3. Koji nam alati omogućuju izvođenje ovih operacija?

Koristimo različite alate za upravljanje gore navedenim marketinškim operacijama. Podaci koje koristimo za upravljanje marketinškim operacijama analiziraju se u našim vlastitim internim alatima i bazama podataka, kao i u alatima koje su razvili naši partneri (kao što su Facebook ili Google) i/ili podizvođači. U tim alatima obično čuvamo podatke koje smo prikupili pomoću kolačića najviše 25 mjeseci. Međutim, neki od tih alata ne zadržavaju nikakve podatke nakon dovršetka obrade. 

Upotreba analitike uz vaš pristanak: kako bismo optimizirali našu web stranicu i poboljšali korisničko iskustvo, pratimo i analiziramo način na koji korisnici koriste našu web stranicu. Za analizu koristimo alate partnera, poput MS Clarity i Google Analytics. 

MS Clarity nam omogućuje prikupljanje podataka o metrikama ponašanja, toplinskim mapama klikova na web stranici i drugim interakcijama te ponavljanjima sesija, što nam pomaže poboljšati izgled i sadržaj stranice za učinkovitije i korisniku prilagođeno pretraživanje informacija. 

Google Analytics koristimo za analizu prometa i ponašanja korisnika na našoj web stranici. Prikupljamo podatke kao što su IP adrese, podaci o pregledniku i demografski podaci. 

Podaci se prikupljaju pomoću kolačića i drugih tehnologija praćenja. Ako ne dopustite instalaciju kolačića, alati neće funkcionirati. Više informacija o tome kako partneri obrađuju vaše podatke pročitajte u izjavi o privatnosti partnera. 


Upotreba analitike bez kolačića: naša web stranica koristi alat Plausible Analytics kako bi razumjela ponašanje korisnika na web stranici s ciljem optimizacije prikaza sadržaja i poboljšanja korisničkog iskustva. 
Plausible ne koristi kolačiće, ne pohranjuje osobne identifikatore i ne omogućuje identifikaciju pojedinca, niti prati pojedinačne korisnike. Obrada podataka (npr. agregirani podaci o posjetima stranici, uređaju i pregledniku) temelji se na našem legitimnom interesu (članak 6(1)(f) GDPR) za poboljšanje funkcioniranja web stranice i korisničkog iskustva. Ne provodimo profiliranje, remarketing niti kombiniranje s drugim bazama podataka. 

Omogućena vam je opcija odbijanja takve obrade podataka putem isključivanja analitike na web stranici. Ako u pregledniku odaberete postavku „Do Not Track”, Plausible će automatski onemogućiti analitiku i neće prikupljati podatke o posjetu. 
Zbog navedenog nije potrebna privola korisnika (cookie consent) za provođenje analitike. Podatke ne dijelimo s trećim stranama i ne iznosimo izvan EU.

4. Kako nudimo personalizirani online sadržaj i ponude?

Ove alate možemo koristiti za profiliranje (procjenu preferencija naših kupaca) u skladu s važećim propisima o osobnim podacima. Vjerujemo da je u našem legitimnom interesu razumjeti preferencije naših kupaca i potencijalnih kupaca kako bismo im pružili sadržaj u skladu s njihovim potrebama ili preferencijama.
Na primjer, profiliranje nas može dovesti do toga da vam prikazujemo oglase o segmentu automobila koji biste možda preferirali (SUV umjesto gradskog automobila ili obrnuto). Profiliranje nam također omogućuje da vam izbjegnemo slanje promotivnih ponuda ako razumijemo da neće odgovarati vašim interesima ili da ograničimo broj prikaza istog oglasa. 
Preispitali smo interese jednih i drugih te poduzeli mjere kako bismo osigurali da vaša temeljna prava i slobode nisu povrijeđena. Dodatne informacije o ovom pitanju dostupne su na zahtjev. Ako ne želite primati ponude temeljene na profiliranju, možete iskoristiti sljedeće s pozivanjem na odjeljak 5 ‘Koja prava imate?’ 
Da biste saznali više:
O ulozi naših partnera u obradi vaših podataka 
Sa svakim našim partnerom imamo ugovor kojim su definirane naše obveze i odgovornosti u obradi Vaših osobnih podataka u skladu sa zahtjevima važećih propisa.
Prema ovim ugovorima, mi i naši partneri imamo različite uloge i odgovornosti u obradi vaših podataka: 
  • za prikupljanje podataka od posjetitelja web stranica Grupe Renault 
  • i prosljeđivanje podataka našim partnerima, zajednički smo odgovorni za obradu podataka s našim partnerima koji postavljaju kolačiće na naše web stranice. 
  • za analizu prikupljenih podataka i eventualnu daljnju obradu podataka, mi i naši partneri neovisni smo voditelji obrade podataka.
  • konačno, neki partneri djeluju kao obrađivači podataka i obrađuju podatke samo prema našim uputama. 


O partnerima Grupe Renault i njihovim politikama zaštite podataka

Za više informacija o tome kako Metine tvrtke (npr. Facebook) obrađuju vaše podatke, uključujući pravnu osnovu i kako ostvariti svoja prava s Metom, pogledajte Metinu politiku privatnosti: www.facebook.com/privacy/policy

Za više informacija o tome kako Googleove tvrtke obrađuju vaše podatke, pogledajte Googleova pravila o privatnosti: https://business.safety.google/privacy/ 

Kako biste saznali više o drugim partnerima Grupe Renault, možete vidjeti popis tih partnera u našim pravilima o kolačićima i konzultirati pravila o privatnosti tih partnera, koja su dostupna na njihovim web stranicama ili izravno u našim pravilima o kolačićima Renault ili u pravilnicima o privatnosti tih partnera na njihovim web stranicama.
3.3 TRAJANJE ČUVANJA VAŠIH OSOBNIH PODATAKA
U skladu s propisima, obvezujemo se čuvati vaše osobne podatke samo onoliko vremena koliko je potrebno za postizanje željenog cilja, ispunjavanje vaših potreba ili ispunjavanje naših zakonskih obveza.

Pri određivanju ovog vremena posebno uzimamo u obzir sljedeće:
  • duljina vašeg ugovora, 
  • vrijeme potrebno za obradu vašeg zahtjeva ili pritužbe, 
  • koliko je vaš korisnički račun bio otvoren, osim ako nije bio neaktivan 3 godine, 
  • vaš interes za naše robne marke, 
  • potreba da vodite evidenciju o vašim interakcijama s nama, kako biste učinkovito upravljali našim poslovnim odnosom. Ovo razdoblje će se razlikovati ovisno o tome jeste li kupili vozilo ili uslugu kao što je popravak, ili ste samo stupili u interakciju s nama bez sklapanja ugovora s nama, 
  • naše zakonske ili regulatorne obveze (to se posebno odnosi na tehničke podatke naših vozila). Ako imate ugovor s nama, vaši osobni podaci čuvaju se najviše 15 godina nakon vaše posljednje aktivnosti.
Ako nemate ugovor s nama i dali ste pozitivnu privolu, vaši osobni podaci čuvaju se najviše 3 godine nakon vaše posljednje aktivnosti.Kada više ne trebamo koristiti vaše osobne podatke, oni se brišu iz naših sustava i zapisa ili postaju anonimni tako da vas više ne možemo identificirati.Međutim, možda će biti potrebno arhivirati neke od vaših osobnih podataka kako bismo mogli odgovoriti na bilo koji pravni postupak, tijekom zastare predviđene mjerodavnim zakonodavstvom.  
4. TKO IMA PRISTUP VAŠIM OSOBNIM PODACIMA
Društvo GA Croatia d.o.o. i ovlašteni distributeri i/ili serviseri osiguravamo da imaju pristup vašim podacima samo osobe koje su propisno ovlaštene za obradu vaših osobnih podataka za svoje funkcije i zadatke.

Društvo GA Croatia d.o.o. može dijeliti vaše osobne podatke s povezanim društvima Grupe Renault, kao što su Renault s.a.s i Nissan Automotive Europe S.A.S.. Na primjer, kada kod nas kupite vozilo i ono zahtijeva popravak koji spada pod jamstvo proizvođača, s njima dijelimo jedinstveni identifikacijski broj vašeg vozila (VIN) i identifikatore drugih komponenti vozila (koji se mogu povezati s vama kao vlasnikom ili najmoprimcem vozila) radi izdavanja povrata vaših troškova (npr. troškovi rada i troškovi zamjene dijelova i/ili dodatne opreme vozila u okviru jamstva).

Kako bismo obradili sve ili dio vaših osobnih podataka, pozivamo provjerene pružatelje trećih strana koji djeluju kao obrađivači u skladu s našim uputama i isključivo u naše ime 
  • pružatelji koji pružaju hosting, rad ili održavanje naših baza podataka, web stranica i mobilnih aplikacija; 
  • pružatelji koji pružaju usluge provjere identiteta;
  • pružatelji koji pružaju upravljanje odnosima s klijentima (pozivni centri, komunikacijski alati, itd.); 
  • pružatelji koji pružaju usluge povezanih s našim marketingom, uključujući slanje komercijalnih ponuda; 
  • pružatelji koji pružaju organizaciju natjecanja, nagradnih igara i događanja; 
  • pružatelji koji pružaju provođenje studija i anketa.
Vaše osobne podatke možemo dijeliti i s kupcem ili potencijalnim kupcem našeg poduzeća ili njegovih dijelova, ili s pružateljem druge vrste spajanja, reorganizacije ili sličnog poslovnog događaja, ako je takav prijenos potreban za provedbu ili pripremu takvog postupka i u skladu s propisima o zaštiti podataka.

U nekim slučajevima možemo podijeliti neke od vaših osobnih podataka s partnerima koji će ih koristiti u vlastite svrhe. U tom slučaju, ovi partneri će djelovati kao voditelji obrade podataka i njihova politika obrade osobnih podataka primjenjuje se na prenesene podatke. Osiguravamo da tražimo vaš pristanak za ovo dijeljenje kada to zahtijeva zakon, ili barem da vam omogućimo prigovor.
Određene podatke o vama možemo dijeliti i s ovlaštenim trećim stranama (tj. tijelima, upravama i/ili organima koji su prema zakonima ili propisima ovlašteni naložiti nam dostavu dokumenata ili informacija koje sadrže osobne podatke), kako bismo ispunili bilo koju zakonsku obvezu (poput naplate prometnog prekršaja nakon probne vožnje) ili odluku u upravnom ili sudskom postupku.

Za svu ovu razmjenu podataka jamčimo da radimo samo s tvrtkama od povjerenja i štitimo te odnose (kroz ugovore, revizije, jamstva, sigurnosne testove itd.).

Nudimo vam mogućnost korištenja vaših podataka u vezi s društvenim mrežama. U tom slučaju podijelite s nama podatke o svom profilu. Dijeljeni osobni podaci ovise o postavkama platforme društvenih mreža. Naglašavamo da ove društvene mreže koriste svoje politike privatnosti.  
5. KOJA SU VAŠA PRAVA?
5.1 VAŠA PRAVA

Imate nekoliko prava prema propisima o zaštiti osobnih podataka:

Pravo na prigovor na obradu vaših osobnih podataka, pod uvjetom da imate razloge povezane s vašom konkretnom situacijom, i pravo zahtijevati ograničenje obrade vaših osobnih podataka, u nekim slučajevima kako je predviđeno propisima. 

Pravo na prigovor bilo kakvom komercijalnom obavještavanju: u bilo kojem trenutku možete zatražiti da ne primate našu komunikaciju u vezi s našim ponudama, vijestima i događajima. Ovo se pravo može, posebice, ostvariti putem veze za odjavu u svakoj marketinškoj e-pošti. Također možete prigovoriti profiliranju.

Pravo na povlačenje vaše privole u bilo kojem trenutku, u svrhe za koje smo dobili vašu privolu, ne dovodeći u pitanje zakonitost obrade podataka koja se obavlja na temelju privole do njenog opoziva.

Pravo na informacije: imate pravo na jasne, transparentne i razumljive informacije o tome kako koristimo vaše osobne podatke i o vašim pravima. Ovaj dokument o 'politici privatnosti' primjer je toga.

Pravo pristupa vašim osobnim podacima: imate pravo dobiti informacije u vezi s obradom vaših osobnih podataka (uključujući podatke koji se koriste, u koje svrhe itd.) i njihovu kopiju.
Pravo na ispravak: imate pravo ispraviti svoje podatke ako su netočni ili nepotpuni, unatoč našim naporima da ih održavamo ažurnima, što nam omogućuje da ispunimo svoju obvezu da imamo ažurne podatke o vama.

Pravo na prenosivost vaših podataka, tj., pod određenim uvjetima, pravo na primanje osobnih podataka koje ste nam dostavili, u strukturiranom, uobičajeno korištenom kompjuteriziranom formatu, te na njihovo prosljeđivanje trećoj strani ako je tehnički moguće.

Pravo na brisanje (ili pravo na zaborav): imate pravo na brisanje ili brisanje vaših podataka. Ovo pravo može biti ograničeno u svjetlu naših ugovornih ili zakonskih obveza (ugovor u tijeku) (osobito sprječavanje pravnog postupka).

Pravo na definiranje općih ili posebnih smjernica u vezi s određenim vrstama obrade, s obzirom na zadržavanje, brisanje i priopćavanje vaših osobnih podataka u slučaju vaše smrti. Ove smjernice možete promijeniti ili izbrisati u bilo kojem trenutku. Ove posebne smjernice možete podijeliti s nama pisanjem na donju adresu.

Konačno, imate pravo podnijeti pritužbu Agenciji za zaštitu osobnih podataka (AZOP) na obradu vaših osobnih podataka. Potičemo vas da nas kontaktirate prije bilo kakvog zahtjeva kako bismo zajedno pokušali riješiti vaš problem.


5.2 KAKO OSTVARITI VAŠA PRAVA? 

Kako biste ostvarili bilo koje od svojih prava ili u slučaju da se protivite obradi vaših osobnih podataka na temelju našeg legitimnog interesa, možete nam u bilo kojem trenutku poslati svoj zahtjev na adresu HR-Renault-AS@grandautomotive.eu.

Možete se odjaviti od primanja naših poruka u bilo kojem trenutku slanjem zahtjeva putem e-pošte, a također se možete odjaviti u bilo kojem trenutku u budućnosti putem poveznice koja se pojavljuje u podnožju svake e-mail poruke koju vam šaljemo.
Svoja prava možete ostvariti i poštom na adresu: GA Croatia d.o.o., Kontakt s kupcima, Ulica Julija Knifera 10, 10020 Novi Zagreb.

Možemo zatražiti određene informacije ili dokumente (osobni dokument, prometna dozvola) kada vas ne identificiramo ili ne identificiramo podatke o vašem vozilu.

Za sva pitanja u vezi s obradom podataka ili vašim pravima, ili u slučaju zloupotrebe vaših podataka molimo kontaktirajte ovlaštenu osobu za zaštitu podataka u GA Croatia d.o.o na e-mail adresu: HR-Renault-zop@grandautomotive.eu.

Ako dođe do kršenja zaštite vaših osobnih podataka koji mogu predstavljati visok rizik za vaša prava i slobode, o tome ćemo vas obavijestiti odmah, a po mogućnosti u roku od 72 sata.

Prilikom rješavanja pritužbi u vezi s obradom osobnih podataka koje ne možemo riješiti izravno sa vama, surađujemo s nadležnim regulatornim organima. Imate pravo na pravnu zaštitu. Možete kontaktirati Agenciju za zaštitu osobnih podataka (AZOP). Prije svake prijave molimo kontaktirajte nas kako bismo zajedno riješili vaš problem.  
6. KAKO SE VAŠI OSOBNI PODACI ČUVAJU?
Vaši osobni podaci pohranjeni su na sigurnim poslužiteljima. Uvodimo i zahtijevamo od naših procesora i partnera odgovarajuće mjere sigurnosti podataka i zaštite podataka u skladu s najnovijim tehnologijama.

Kada obrada osobnih podataka uključuje prijenos podataka, osiguravamo da se taj prijenos provodi pod odgovarajućim uvjetima koji osiguravaju odgovarajuću razinu zaštite, sigurnosti i povjerljivosti.

Kada se izradi digitalni račun, unos lozinke koja poštuje naše sigurnosne standarde je obavezan i dio je naše politike privatnosti. Vaša je odgovornost čuvati to u tajnosti.

Koliko je to moguće, vaši se podaci obrađuju u Europskom gospodarskom prostoru (EGP). Međutim, budući da se neki od naših pružatelja usluga ili njihovi obrađivači nalaze u zemljama izvan EGP-a, vaši osobni podaci mogu se obrađivati u tim zemljama. Neke od ovih zemalja mogu imati drugačije propise o osobnim podacima od onih u Europskoj uniji. U tom slučaju, (i) posvećujemo posebnu pozornost osiguravanju da se ovaj prijenos izvrši u skladu s primjenjivim propisima i (ii) postavljamo zaštitne mjere koje osiguravaju odgovarajuću razinu zaštite vaše privatnosti i temeljnih prava (osobito korištenjem standardnih ugovornih klauzula Europske komisije). Na jednostavan zahtjev poslan na adresu navedenu u rubrici "Koja su vaša prava?" odjeljak, možemo vam pružiti više informacija o takvim prijenosima.  
7. AŽURIRANJE POLITIKE PRIVATNOSTI
Redovito provjeravamo usklađenost naše Politike privatnosti. Naša Politike privatnosti može se mijenjati tijekom vremena. U skladu s ovom Politikom privatnosti, nećemo smanjiti vaša prava bez vaše izričite privole. Na ovoj internet stranici objavit ćemo sve izmjene ove Politike privatnosti, a u slučaju većih promjena pružit ćemo vam obavijest.
Verzija studeni 2025.