Renault nastavlja rasti na segmentima koji generiraju veću poslovnu vrijednost i odgovara na izazove elektrifikacije.
Renault se ubrzano okreće tržištu električnih vozila i jača svoj položaj u Europi. Paleta modela E-TECH (električna vozila i hibridi*) čini 30 % prodaje Renaultovih osobnih automobila u 2021. (17 % u 2020.).
Renault provodi selektivnu prodajnu politiku usmjerenu na rast poslovanja više vrijednosti:
Renault potvrđuje svoju globalnu strategiju:
Snažna i unosna baza koju je Renault izgradio 2021. godine pomogla je ubrzati rast marke u području elektrifikacije i C-segmentu, što dokazuju i dva nova modela: novi Méganea E-Tech Electric i novi Austral koje će Renault predstaviti 2022.
Renault potvrđuje svoj brzi zaokret prema tržištu elektrificiranih vozila
Renault potvrđuje svoju brzu preorijentaciju na elektrificirana vozila impresivnih rastom udjela prodaje električnih i hibridnih vozila od +52 % u segmentu osobnih vozila u Europi. Izvedbe E-TECH čine 30 % prodaje Renaultovih osobnih vozila u Europi u 2021., na tržištu koje čini 26 % ukupne prodaje.
U Europi se Renault smjestio na pobjedničko postolje u segmentu električnih vozila: u Francuskoj je prvi, u Italiji drugi, a u Njemačkoj treći.
Predstavljen 2012., Renault Zoe zadržao je snažan tržišni položaj u segmentu električnih vozila: najprodavaniji je model u Francuskoj i drugi najprodavaniji u Europi.