Grupa Renault

Renault privlači nove kupce elektrificiranom ponudom i poslovnim modelom usmjerenim na stvaranje visoke vrijednosti

  • Renault je u svijetu prodao do 1.466.729 vozila*, od čega 832.605 u Europi i 634.124 na međunarodnim tržištima.
  • Renault je treća najprodavanija marka na tržištu 100 % električnih vozila te druga najprodavanija marka na europskom tržištu potpunih hibrida. • Poboljšan miks modela sa snažnim rastom u C-segmentu u Europi (+21 %) ostvaren je zahvaljujući uspjesima Meganea Conquest i Meganea E-TECH Electric.
  • Poboljšan je i prodajni miks, pri čemu je više od polovice prodaje u Europi ostvareno na tržištu privatnih kupaca, dok je u Francuskoj marka zauzela vodeći položaj.
  • 43 % prodaje izvan Europe ostvareno je zahvaljujući sjajnim rezultatima u Latinskoj Americi (+8 %), Turskoj (+23 %) i Maroku (+11 %).
  • U Hrvatskoj je Renault zauzeo prvo mjesto na tržištu lakih gospodarskih vozila
*Vrijednosti ne uključuju prodajne rezultate za Rusiju.