KONCEPTNO VOZILO MASTER H2-TECH

Pogled odozgo na konceptno vozilo Renault Master H2-TECH s vodikovim pogonom, parkirano unutar kružnog označenog prostora u modernom industrijskom okruženju.

Mobilnost na vodik za poslovne korisnike s Renault Master H2-Tech prototipom

Novi standard bez emisija¹ za najzahtjevnije potrebe.
700 km
dometa vožnje²  
5 minuta
za puni spremnik vodika (H2)³
7.5 ili 9 kg
spremnik za vodik (H2)
20 kWh
baterija³
Renault Master H2-Tech Prototype
veliki korak prema naprijed

Renault Master H2-Tech prototip puni se vodikom jednako brzo kao i vozilo s motorom s unutarnjim izgaranjem, za samo 5 minuta. Nakon punjenja, nudi nenadmašan domet do 700 km², zahvaljujući H2 gorivnim ćelijama, bateriji od 20 kWh i spremnicima goriva od 7,5 ili 9 kg, ovisno o vašim potrebama.

VODIKOVA MOBILNOST

Tovarni prostor vozila Renault Master H2-TECH s označenim dometom i kapacitetima.
najbolji domet u klasi⁴

Renault Master H2-Tech prototip nudi domet do 700 km² (prema WLTP standardima), bez obzira na vremenske uvjete. Gospodarsko vozilo s nultom emisijom¹ pruža najbolje performanse u svom segmentu.
Vozilo Renault Master H2-TECH s kutijom velikog kapaciteta parkirano u modernom zatvorenom prostoru.
spreman za sve izvedbe

Zahvaljujući visokoj energetskoj gustoći, Renault Master H2-Tech prototip je prirodno kompatibilan s najzahtjevnijim izvedbe, poput rashladnih vozila, vozila s hidrauličnim dizalicama i vozila s velikim obujmom.

OTKRIJTE VIŠE

Vozilo Renault FlexEV electric prikazano u pokretu u osvijetljenom urbanom okruženju.
električna vozila budućnosti
Tri laka gospodarska vozila Renault – Trafic, Master i Express Van – parkirana u industrijskom prostoru.
laka gospodarska vozila
Novi Renault Master u tamnoplavoj boji parkiran u zatvorenom prostoru s betonskom pozadinom.
novi Renault Master
NAPOMENE
¹bez emisija na cesti, bez dijelova podložnih trošenju, u skladu s certifikacijskim ciklusom WLTP. 
²prikazane vrijednosti dometa temelje se na WLTP protokolu. Mogu se razlikovati ovisno o stvarnim uvjetima korištenja i različitim čimbenicima, kao što su brzina, toplinska udobnost u vozilu, stil vožnje i vanjska temperatura. 
³vozilo u postupku homologacije. Sve tehničke specifikacije podliježu homologaciji. 
⁴verzija kombija, kategorija velikih kombija, Europa, Renault studija 09/2024.