francuska electro pop vozila

RENAULT


"Izumiti budućnost znači graditi na 127 godina napretka. Vozilo vidimo kao održivo, inteligentno i povezano rješenje mobilnosti. Stvaramo vozila s kojima se uistinu može živjeti, u skladu s vremenom i očekivanjima svih."
Fabrice Cambolive 
CEO Renault     

Stražnji dio vozila Renault s modernim stražnjim svjetlima u obliku slova 4, fotografiran u krupnom planu.
KREATOR VOZILA ZA ŽIVOT
Više od 127 godina Renault stvara avangardna vozila i stavlja inovacije u službu vaših očekivanja. Dizajn, udobnost, tehnologija, sigurnost: naša vozila žive i razvijaju se zajedno s vama. Svaki Renault je iskustvo koje se doživljava.    
najprodavanije francusko vozilo na svijetu*             
br. 1      

međunarodna prisutnost
više od 120 zemalja

*U 2024. godini marka Renault je prodala 1.577.351 vozila (osobnih i gospodarskih). Interni izvor Renault 2025.


Unutrašnjost Renault vozila s panoramskim staklenim krovom, modernim upravljačem i velikim digitalnim zaslonom, fotografirana u toplom osvjetljenju.
TEHNOLOGIJA ZA BOLJI DOŽIVLJAJ
openR link multimedijski sustav s Google built-in¹, solarbay®² zatamnjeno panoramsko stakleno krovište, program human first³: svaka inovacija osigurava udobnost, zaštitu i užitak u vožnji. Naša vizija: tehnologija u službi ljudi.    
aktivni patenti*          
+ 12 000      

 

*Grupa Renault nikada nije prestala s inovacijama i danas broji više od 12.000 aktivnih patenata, koji predstavljaju intelektualni kapital tvrtke. Izvor: Renault, 2024.

E-TECH NA VRHU ELEKTRIFIKACIJE
Kao pionir električnih vozila u Europi, Renault primjenjuje svoju E-Tech tehnologiju na cijeli asortiman vozila: 100% electric, samopunjiva full hybrid i hyper hybrid plug-in vozila. S markom Renault, elektrifikacija znači napredak dostupan svima.    
elektrificirana vozila prodana u Europi 2024.
1 od 2*

prodaja hibridnih vozila u Europi 2024.**
br. 2

*Elektrificirana vozila marke Renault činila su 49% njegove prodaje u Europi 2024. godine. Interni izvor Renault 2025.

**Marka Renault bila je druga na europskom tržištu hibridnih vozila u 2024. godini. Interni izvor Renault 2025.


Unutrašnjost Renault vozila s prednjim i stražnjim sjedalima presvučenima tamnom tkaninom s narančastim šavovima, uz pogled na bočni prozor i plavo nebo.
ODRŽIVA PREDANOST⁴
Renault je posvećen na više načina: smanjenju emisija stakleničkih plinova⁵, korištenju recikliranih materijala⁶, materijala koji se mogu reciklirati⁷ te davanju drugog života vozilima kroz svoju europsku tvornicu posvećenu kružnom gospodarstvu: Re-Factory.    
minimalna stopa recikliranja naših vozila *             
85%      

cilj za 2030. godinu za reciklirane materijale ili materijale iz kružnog gospodarstva⁶ u našim vozilima
33% 

* Vozila su najmanje 85% reciklabilna u skladu s Direktivom 2005/64, poznatom kao Direktiva 3R.

** Kao ponderirani prosjek proizvodnih količina, uključujući materijale reciklirane u skladu s ISO 14021 i proizvodne ostatke ili otpad ponovno uklopljen u procese proizvodnje na industrijskoj lokaciji.

Pozornica s Renault logotipom i svjetlosnim efektima na velikom glazbenom festivalu, ispred koje se okuplja publika.
ELECTRO POP KULTURA
Francuska ikona već više od 127 godina, Renault njeguje veze s vama kroz snažna partnerstva, popularne događaje i velike kulturne projekte. Svaka inicijativa prilika je da se susretnemo i podijelimo svoju strast.

OTKRIJTE

NAPOMENE

¹Multimedijski sustav openR link prilagođava se vašem vozačkom profilu s funkcijama, uslugama i aplikacijama.

openR link s Google built-in omogućuje vam pristup personaliziranim itinerarima i aplikacijama, za vozačko iskustvo prilagođeno vašim potrebama.

openR link uključuje Google Maps za navigaciju u stvarnom vremenu, Google Asistent za glasovno upravljanje funkcijama i Google Play za aplikacije unutar vozila.

Google, Google Play, Google Maps, Waze i drugi brendovi registrirani su zaštitni znakovi tvrtke Google LLC.

²Opcionalno, ovisno o verziji.

³Program „Human first“, koji je Renault pokrenuo 2023., predstavit će široj javnosti sve sigurnosne inicijative brenda i pozicionirati Renault kao tehnološki i ljudski orijentiran brend.

⁴Renault brend je integriran globalno unutar Renault Grupe, koja ima politiku održivog razvoja zasnovanu na tri stupa: okoliš, društvo i socijalna pitanja. Interni izvor održivosti – Renault Group

⁵Renault Grupa obvezala se smanjiti emisije stakleničkih plinova iz nabave materijala i komponenti te korištenja vozila za 27% između 2019. i 2030., a izravne i neizravne emisije s lokacija Grupe za 62%.

⁶Do 2030. godine 33% materijala u našim vozilima potjecat će iz kružnog gospodarstva, kao ponderirani prosjek proizvodnih količina, uključujući reciklirane materijale u skladu s ISO 14021 te proizvodne viškove ili otpad vraćen u proizvodne procese unutar industrijskog pogona.

⁷Vozila će biti najmanje 85% reciklabilna u skladu s Direktivom 2005/64, poznatom kao 3R Direktiva.


NAŠE TEHNOLOGIJE

Unutrašnjost Renault vozila s modernim digitalnim kokpitom i velikim središnjim zaslonom osjetljivim na dodir
openR link
Multimedijski sustav openR link s ugrađenim Google uslugama nudi pristup širokom spektru povezanih servisa.
Vozač koristi središnji zaslon osjetljiv na dodir openR link sustava u Renault vozilu
multi-sense
Na tablet računalu openR link možete aktivirati tehnologiju multi-sense, koja omogućuje upravljanje svim ključnim voznim funkcijama vozila.    
Prikaz podvozja Renault vozila s dva različita sustava upravljanja kotačima
4control advanced
Upravljajte vozilom u svim uvjetima s ekskluzivnom tehnologijom 4control advanced, koja vam pruža jedinstveno iskustvo vožnje.