• HYVIA i dalje zauzima vodeći položaj u području zelene mobilnosti temeljene na vodiku. Tvrtka je prošli mjesec predstavila Renault Master Van H2-TECH, a sada se vraća s dva prototipna laka gospodarska vozila s pogonom na vodik koja se mogu pohvaliti nultom stopom emisija CO2, većim dosegom i vremenom punjenja od samo pet minuta!
  • Renault Master šasija s kabinom H2-TECH, predstavljen je na međunarodnom sajmu Solutrans koji se održava od 16. do 20. studenoga u izložbenom centru Eurexpo Lyon u Francuskoj. Osim 250 km dosega, model nudi i bogate opcije prilagodbe po mjeri. Stvoren je da ispuni potrebe profesionalaca u potrazi za prilagođenim vozilom pa se tako, na primjer, može preraditi u hladnjaču s utovarnim kapacitetom od 19 m3.
  • Prototipna izvedba minibusa s pogonom na vodik, Renault Master City Bus H2-TECH, prvi je put predstavljena na sajmu Salon des Maires koji se održava od 16. do 18. studenoga u izložbenom centru Porte de Versaillesu u Parizu. Ovaj gradski minibus može prevesti do 15 putnika i ostvaruje do 300 km dosega. To ga čini savršenim rješenjem za poduzeća te lokalne uprave i prijevoznike.
  • Opremljen je gorivnom ćelijom snage 30 kW koja će se također sastavljati u Francuskoj. Ondje će se, osim toga, proizvoditi vozilo i električni motor te provoditi ugradnja vodikovih gorivnih ćelija.
  • Oba modela stižu na tržište 2022. godine, zajedno s rješenjima za proizvodnju zelenog vodika i njegovu distribuciju.

"HYVIA nezaustavljivo napreduje. Potaknuti željom da odgovorimo na različite potrebe poslovnih flota i područja, u samo šest mjeseci postojanja predstavili smo tri laka gospodarska vozila s pogonom na vodik: kombi, šasiju s kabinom i minibus. Povrh toga smo predstavili i stanicu za opskrbu vodikom kako bismo svojim kupcima ponudili praktično rješenje u područjima u kojima je infrastruktura takvih punionica još u povojima. HYVIA predano stvara konkretna rješenja kako bi odgovorila na izazove zelene mobilnosti temeljene na vodiku i pridonijela ugljičnoj neutralnosti prometa." David Holderbach, direktor tvrtke HYVIA 

Renault Master šasija s kabinom H2-TECH

  • Budući da ostvaruje doseg od oko 250 km, profesionalcima omogućuje da povećaju doseg pri većem opterećenju i intenzivnijoj upotrebi.
  • Prilagođen za prerade. Ova izvedba hladnjače s utovarnim kapacitetom od 19 m3 i nosivošću od 1000 kg posebna je po tome što je prikladna za prijevoz velike količine robe, dobara i paketa.
  • Master šasija s kabinom H2-TECH opremljen je gorivnom ćelijom snage 30 kW, baterijom kapaciteta 33 kWh i spremnicima s ukupno 3 kg vodika (dva spremnika obujma 1,5 kg) pod tlakom od 700 bara.
  • Vozilo se odlikuje ugrađenom tehnologijom temeljenom na vodiku te poboljšanim radom gorivnih ćelija i protokom vodika. 

Renault Master City Bus H2-TECH

  • Master City Bus H2-TECH ostvaruje doseg do 300 km i može prevesti do 15 putnika (9 sjedećih i 6 stajaćih mjesta), uključujući osobe u invalidskim kolicima.
  • Ispunjava potrebe poduzeća, lokalnih uprava i prijevoznika.
  • Master City Bus H2-TECH opremljen je gorivnom ćelijom snage 30 kW, baterijom kapaciteta 33 kWh i spremnicima s ukupno 4,5 kg vodika pod tlakom od 350 bara.

Ukratko: cjeloviti ekosustav tvrtke HYVIA bit će dostupan 2022. godine

Tvrtka će 2022. godine u cijelosti uvesti svoj ekosustav:

  • Renault Master Van H2-TECH:  veliki kombi za prijevoz robe i paketa s 12 m3 obujma teretnog prostora i dosegom do 500 km.
  • Renault Master šasija s kabinom H2-TECH: za različite prerade, uključujući hladnjaču kapaciteta 19 m3 i dosegom od 250 km.
  • Renault Master City Bus H2-TECH: gradski minibus za prijevoz do 15 putnika, s dosegom od otprilike 300 km.• Stanica za opskrbu vodikom tvrtke HYVIA: za brzo punjenje (do pet minuta), jednostavno kao i punjenje vozila s termičkim motorom kako bi vozači više vremena provodili na cesti.
  • Proizvedeno u Francuskoj:

- Renault Master proizvodi se u tvornici Batillyju u Francuskoj.

- Ugradnju električnih rješenja i rješenja temeljenih na vodiku provodi PVI, podružnica Renault Grupe u Gretz-Armainvilliersu.

- Električni motor proizvodi se u tvornici Cléon. o Sastavljanje gorivnih ćelija i stanica za opskrbu vodikom provodit će se u tvornici u Flinsu.o I još mnogo toga. 

 

*U vožnji se ne ispuštaju ni CO2 ni drugi zagađivači zraka, u skladu s normom WLTP.