Svojim ciljevima, strategijom održivosti i predstavljanjem strateškog plana Renaulution, Renault Grupa i njezine marke pokrenule su golemu transformaciju te utrku za što većim količinama zamijenile ciljem stvaranja gospodarske, ekološke i društvene vrijednosti kako bi postigle ugljičnu neutralnost u Europi do 2040. i globalno do 2050.  

Ulogu u postizanju tih ciljeva imat će i konceptno vozilo Scénic Vision koje je Renault svijetu predstavio 19. svibnja 2022. na konferenciji ChangeNOW u Parizu. Vozilo utjelovljuje Renaultovu predanost održivom razvoju i odražava plan marke da dekarbonizira cijeli njegov životni vijek.

Jedinstveno, neponovljivo i svestrano: konceptno vozilo koje postavlja nova pravila

Scénic Vision otvara novi put prema održivijoj, sigurnijoj i uključivijoj mobilnosti. Riječ je o vozilu koje ostvaruje svoju viziju i istražuje nove vidike te predstavlja oličenje najnaprednijih tehnoloških zamisli za dekarbonizaciju i tri stupa strategije Renault Grupe za održivi razvoj: brige za okoliš, sigurnosti i uključivosti.

  • Ekološki dizajn i inovacije kružnog gospodarstva, uključujući više od 70 % recikliranih materijala, nekoliko zatvorenih petlji i 95 % materijala koji se mogu reciklirati, izravno pridonose očuvanju resursa. 
  • Svrha njegova hibridnog električnog pogona i pogona na vodik jest skratiti vrijeme punjenja i smanjiti ugljični otisak, uključujući onaj baterije. Renault Scénic Vision ima nultu stopu emisija pri proizvodnji i uporabi, a ugljični otisak 75 % je manji od otiska električnog vozila s konvencionalnom baterijom.  
  • Tehnologije u vozilu omogućuju još bolju razinu sigurnosti za vozača i putnike jer smanjuju učestalost nezgoda za do 70 %. U dizajnu ovog konceptnog vozila odražava se i želja timova da stvore jedinstveni automobil koji je pristupačan za sve i odgovara svima.