Zaslon OpenR novog Méganea E-TECH Electric bez sumnje je najnapredniji i najdojmljiviji Renaultov tehnološki sustav u vozilu u posljednjih nekoliko godina. Stakleni zaslon dosad neviđenih dimenzija savršeno se stapa s obrisima kokpita. Njegovo sučelje temelji se na operativnom sustavu Android, a budući da uključuje Googleov ekosustav, upotrebljava se jednostavno kao pametni telefon. Rezultat je vidljiv na prvi pogled: zaslon je sedam puta odzivniji od zaslona prethodne generacije! Marc, voditelj upravljanja korisničkim iskustvom pri Renaultovu Odjelu za dizajn, vodi nas na hiperintuitivno digitalno putovanje.

Prvi automobil s dodirnim zaslonom, Buick Riviera, prošle je godine proslavio 35. rođendan. Međutim, elektronika u vozilu otad je znatno napredovala! Hardver je učinkovitiji, korisničko iskustvo još naprednije, aplikacije se neprestano ažuriraju, zasloni su visokorazlučivi, a navigacija je jednostavnija no ikad. No jedna se stvar u posljednje vrijeme nije mnogo mijenjala: multimedijski sustavi u vozilima sve su više nalik pametnim telefonima.

XXL zaslon u koji ćete uroniti

Renault je razvio elektroničku arhitekturu kakvu tržište još nikada nije vidjelo ne bi li modernizirao sustave za pomoć u vožnji i učinio ih vizualno preglednijima. Novi Mégane E-TECH Electric prvi je automobil u koji se ugrađuje takav zaslon.

Promatran s vozačeva sjedišta, digitalni multimedijski sustav sastoji se od dvaju međusobno povezanih zaslona koji zajedno tvore oblik slova L. Okomiti 12-inčni zaslon smješten je na središnjoj konzoli. "Položen je tako da bude vrlo pregledan za vozača, da se njime lako služi i da iskoristi sve mogućnosti multimedijskog sustava bez skretanja pogleda s ceste", objašnjava Marc. Vodoravni 12,3-inčni zaslon ugrađen je u armaturnu ploču iza upravljača.

Budući da dva zaslona zajedno mjere 774 cm2, površina prikaza maksimalno je povećana kako bi ponudila ekskluzivan i uranjajući doživljaj. To su najveći zasloni koje je Renault ikada ugradio u vozilo, a dimenzijama odgovaraju većim premium limuzinama.

To novo tehnološko dostignuće marke poklapa se s dolaskom najnovije platforme CMF-EV za električna vozila. Zahvaljujući njoj, inženjeri su premjestili jedinicu klima-uređaja u prostor motora i tako oslobodili dodatan prostor u kokpitu što im je omogućilo da pojednostave središnju konzolu i ugrade zaslon u ravnini s armaturnom pločom. Ručicu mjenjača i gumbe sustava MULTI-SENSE premjestili su na upravljač da bi poboljšali ergonomiju i dodatno oslobodili središnji dio putničkog prostora i središnju konzolu.