Kako bi na prikladan način zaključio proslavu 60. obljetnice kultne četvorke, Renault je u suradnji s centrom za razvoj ekosustava mobilnosti TheArsenale ponudio futurističku interpretaciju tog legendarnog modela.

Ove godine obilježavamo 60. obljetnicu Renaulta 4, automobila prodanog u više od osam milijuna primjeraka u više od stotinu zemalja tijekom razdoblja od 30 godina. Renault 4 nije samo automobil, već prava ikona. 

 

Kako bi proslavio 60. rođendan svoje uspješnice, Renault je čitavu godinu organizirao proslave koje su uključivale niz inicijativa. Za kraj, marka je odlučila udružiti snage s revolucionarnim dizajnerskim centrom TheArsenale kako bi zajedno stvorili konceptni automobil – futurističku i nekonvencionalnu interpretaciju četvorke. 

 

Originalni Renault 4 bio je jednostavan, učinkovit i svestran, a proizvodio se od 1961. do 1992. Riječima bivšeg čelnika Renault Grupe, Pierrea Dreyfusa, bio je to automobil koji su si, baš poput traperica, svi mogli priuštiti. Prava ikona u službi obitelji, tvrtki, žandarmerije i pošte, ali i brojnih mladih vozača koji su po prvi put sjeli za upravljač. Vrijednosti i kvalitete tog modela potaknule su tvrtku TheArsenale da se udruži s Renaultom, nanovo ga osmisli i – vine u visine. 

AIR4: leteći Renault 4

Suradnja Renault Grupe i tvrtke TheArsenale na ovom istinski jedinstvenom projektu urodila je rezultatima koji se teško mogu usporediti s bilo čim drugim.  AIR4 simbol je neovisnosti i slobode, nastao iz shvaćanja da prometna situacija postaje sve složenija i da nam oduzima dragocjeno vrijeme, a da je prostor iznad nas istovremeno slobodan i nedovoljno iskorišten. Za AIR4 zračni su putovi oni koji nas odvode u budućnost. 

 

AIR4 predstavlja nov pogled na kultni model i viziju tvrtke TheArsenale koja se prilično udaljava od postulata suvremenog automobilističkog dizajna. U cijelosti je izrađen od ugljičnih vlakana te zadržava iste linije i masu originalne četvorke, ali se od nje razlikuje novim dinamičnim performansama. Svojstva krutosti iz temelja su izmijenjena kako bi se omogućio potisak i uzlijetanje, na što su utrošeni sati ispitivanja i izrade procjena. Oslanjajući se na tehnike generativnog dizajna koje počivaju na umjetnoj inteligenciji, inženjeri tvrtke TheArsenale uspjeli su testirati terabajte podataka kako bi poboljšali i integrirali ideje svojih dizajnera, čak i prije početka testiranja u stvarnim uvjetima.