Prije službenog predstavljanja novih modela, na javnim cestama testiraju se zamaskirani prototipi kako bi njihove linije i dizajn još neko vrijeme ostali tajna. Zašto ne iskoristiti takvu priliku i pretvoriti kamuflažu u pravo umjetničko djelo? Upravo je na taj izazov pristao François, dizajner pri Odjelu za dizajn Renault Grupe, te nam otkrio kako je dizajnirao naljepnice koje skrivaju adute novog Australa.

Na društvenim mrežama, internetu i u specijaliziranim časopisima čitave godine traje lov na "špijunske snimke" (spyshots) nadolazećih modela. Takvih je snimki mnogo, a vozila na njima rijetko su kad do kraja ogoljena. Prototipi uhvaćeni na djelu dok se testiraju na javnim cestama uglavnom su prekriveni psihodeličnim crno-bijelim naljepnicama. Cilj je jasan: zaštititi nadolazeće modele od znatiželjnih pogleda i sačuvati veliko iznenađenje za službeno predstavljanje.

Kamuflažne naljepnice pomažu sakriti ili izobličiti linije novog modela i druge elemente njegova dizajna. Posebice se to odnosi na prednju masku, lukove blatobrana, poklopac motora, prednja svjetla i logotip marke.

Zbog svega toga su Renaultovi dizajnerski timovi primorani progutati ponos i privremeno poružniti svoja djela da bi pravi izgled novog modela ostao tajna sve do premijere.