Kako mogu pokrenuti punjenje svojeg Renaulta ZOE putem aplikacije MY Renault?

  • Prijavite se u aplikaciju MY Renault kako biste pristupili Z.E. povezanim uslugama.
  • Otvorite stranicu „Upravljačka ploča”.
  • Zatim otvorite karticu „Upravljanje punjenjem” u kojoj možete izraditi ili prilagoditi svoj raspored punjenja.
  • Odaberite dan (ili dane), vrijeme i trajanje punjenja.
  • Kliknite na „Spremi”. Uspješno ste zadali raspored punjenja svojeg vozila. 
  • Aktivirajte uslugu klikom na „Primijeni raspored punjenja”.

 

Napomena: U slučaju da je raspored punjenja aktiviran, neće biti moguće pokrenuti trenutačno punjenje.

 

Nakon što aktivirate raspored punjenja, možete provjeriti vrijeme, datum i trajanje idućeg punjenja na stranici „Moje vozilo”.

Kako s pomoću aplikacije MY Renault mogu upravljati radom klima-uređaja svojeg vozila?

Kako biste pokrenuli rad klima-uređaja izravno putem aplikacije za pametne telefone MY Renault, kliknite na gumb ispod podatka o dometu vozila i statusu baterije.

Za pristup različitim opcijama programiranja rada klima-uređaja, kliknite na karticu „Udobnost”.

Ako programiranje i dalje nije moguće, provjerite sljedeće:

  • Je li aplikacija ispravno povezana s vašim vozilom.
  • Nalazite li se u području povezanosti s internetom.
  • Za programiranje rada klima-uređaja ili grijanja nužno je priključiti vozilo na punjač i osigurati najmanje 20 % kapaciteta baterije.
  • Za trenutačno pokretanje grijanja ili hlađenja potrebno je najmanje 40 % kapaciteta baterije.

Koji su pametni telefoni kompatibilni sa Z.E. povezanim uslugama?

Da biste pristupili Z.E. povezanim uslugama u aplikaciji MY Renault, vaš pametni telefon mora sadržavati neku od tri najnovije inačice sustava Android ili iOS.

Na sljedećim poveznicama možete saznati koja je inačica instalirana na vašem pametnom telefonu i kako je ažurirati:

Kako putem aplikacije MY Renault mogu pristupiti Z.E. povezanim uslugama?


Da biste pristupili Z.E. povezanim uslugama, pratite sljedeće korake na pametnom telefonu:

  • Besplatno preuzmite aplikaciju „MY Renault” iz trgovine Apple Store ili Google Play.
  • Izradite račun za uslugu MY Renault.
  • Povežite svoje vozilo klikom na „Poveži moje vozilo”. Zatim ćete dobiti postepene upute za povezivanje vašeg pametnog telefona s vozilom.

Je li izrada korisničkog računa nužna za pristup My Z.E. uslugama?

Da. Za pristup Z.E. povezanim uslugama potrebno je izraditi korisnički račun putem aplikacije za pametne telefone MY Renault.

Kako mogu obnoviti pretplatu na Z.E. povezane usluge?

Pretplatu možete obnoviti tako da posjetite korisnički kutak na stranici MY Renault https://myr.renault.hr, a zatim i Trgovinu.

 

Zatim ćete moći pregledati status svojih usluga te ih, ako je potrebno, obnoviti ili se pretplatiti na nove usluge.

My Z.E. povezane usluge više nisu dostupne na internetu. Što trebam napraviti?

Internetska stranica MY Z.E. više se ne koristi. Unatoč tome, sve Z.E. povezane usluge dostupne su putem aplikacije MY Renault.

 

Za pristup Z.E. povezanim uslugama potrebno je izraditi korisnički račun putem aplikacije za pametne telefone MY Renault.

Gdje mogu pronaći svoj aktivacijski kod?

Aktivacijski kod potreban za izradu korisničkog računa MY Renault možete pronaći na sljedećim mjestima:

  • U pismu dobrodošlice koje ste primili od svojeg koncesionara prilikom preuzimanja vozila. 
  • Ako je vozilo opremljeno navigacijskim sustavom R-LINK Evolution, kupac će nakon izrade korisničkog računa za R-LINK Store primiti pismo dobrodošlice s aktivacijskim kodom. 
  • U porukama e-pošte primljenima nakon aktivacije aplikacije MY Renault.
  • U slučaju da niste primili kôd ili ste ga izgubili, obratite se Korisničkoj podršci kako biste ga ponovno dobili.

Usluge My Z.E. više ne funkcioniraju u mojem Renaultu ZOE. Što trebam napraviti?

Aplikacija My Z.E. sada je integrirana u aplikaciju MY Renault.


Kako biste pristupili uslugama, preuzmite aplikaciju MY Renault i izradite svoj korisnički račun. Ako unatoč tome ne možete pristupiti uslugama, provjerite je li vaša pretplata istekla.


Kako biste ponovno uživali u njima, možete ih besplatno obnoviti jednom godišnje putem trgovine R-LINK Store. Molimo vas da pogledate često postavljano pitanje „Kako mogu obnoviti svoje usluge?” u istom odjeljku za pomoć.

Upravo sam kupio rabljeni Renault ZOE. Kako mogu aktivirati Z.E. povezane usluge?

Kako biste aktivirali Z.E. povezane usluge, molimo vas da se obratite Korisničkoj podršci, priložite potvrdu o kupnji vozila i zatražite vlastiti ugovor o pretplati.

Kako funkcionira usluga planiranja rute?

Putem mobilne aplikacije MY Renault možete pronaći punionice na svom putu i tako isplanirati putovanje.

 

Unošenjem informacija o putovanju (status baterije, broj putnika, količina prtljage itd.) možete dobiti procjenu rute i vremena potrebnog za punjenje vozila.


Budući da je riječ o procjeni putovanja, ne možemo jamčiti raspoloživost punionica na odredištu.

Želim prodati svoj električni automobil. Što trebam napraviti sa svojim Z.E. povezanim uslugama?

Kako biste pripremili vozilo za prodaju, pratite sljedeće korake:

  • Uklonite svoje vozilo iz korisničkog računa MY Renault izravno putem aplikacije MY Renault. Napomena: Za više informacija, molimo vas da pogledate često postavljano pitanje „Kako mogu izbrisati svoje vozilo iz aplikacije MY Renault?”.

 

 

  • Resetirajte sustav R-LINK u vozilu kako biste izbrisali sve osobne podatke. 

Putem zaslona sustava R-LINK:

  •  otvorite glavni izbornik klikom na „Izbornik”
  •  odaberite ikonu „Sustav”
  •  u izborniku „Sustav” kliknite na strelicu s desne strane i potražite ikonu za povratak na zadane postavke
  • resetirajte sustav pritiskom na ikonu.

Napomena: Resetiranjem sustava vozila izbrisat će se svi uneseni podaci (prethodna odredišta, postavke radio-uređaja, popis uređaja povezanih putem Bluetootha itd.).
Vaše je vozilo sada spremno za prodaju. Ako želite, informirajte novog vlasnika vozila o mogućnosti aktivacije Z.E. povezanih usluga. Ovdje možete preuzeti vodič za aktivaciju Z.E. povezanih usluga u rabljenim vozilima i podijeliti ga s novim vlasnikom.

Upravo sam kupio/kupila rabljeni električni automobil. Kako mogu aktivirati povezane usluge?

Za aktivaciju Z.E. povezanih usluga potreban vam je aktivacijski kod. Kako biste to učinili, pratite sljedeće korake:

  • Preuzmite aplikaciju MY Renault i dodajte svoje vozilo u aplikaciju (Za više informacija pogledajte često postavljano pitanje „Kako dodati vozilo na korisnički račun MY Renault?”.).

 

 

 

  • Dvije su mogućnosti:
    - Vaše su Z.E. povezane usluge istekle. Možete ih obnoviti putem računala tako da posjetite odjeljak „Katalog” u trgovini R-LINK Store (Za više informacija pogledajte često postavljano pitanje „Kako mogu pristupiti internetskoj trgovini R-LINK Store?”.). Zatim ćete primiti poruku e-pošte s aktivacijskim kodom. Ne primite li aktivacijski kod u roku od 48 sati, molimo vas da se obratite našoj Korisničkoj podršci –
    Z.E. povezane usluge i dalje su aktivne i valjane. Obratite se Korisničkoj podršci kako biste ponovno dobili kôd.

 

 

  • Nakon što primite aktivacijski kod, dodajte svoje novo vozilo u aplikaciju MY Renault. Prilikom povezivanja aplikacije s vozilom dopušteno je unijeti samo jedan od dva aktivacijska koda koja ste primili. Po završetku postupka povezivanja moći ćete odmah pristupiti svojim uslugama.

Za više informacija, ovdje možete preuzet naš vodič kroz Z.E. povezane usluge i njihovu aktivaciju u rabljenim vozilima.

Posjedovao sam/posjedovala sam korisnički račun za usluge MY Z.E. Kako mogu pristupiti svojim uslugama putem aplikacije MY Renault?


Kako biste se i dalje služili Z.E. povezanim uslugama, besplatno preuzmite aplikaciju MY Renault putem internetske trgovine Apple Store ili Google Play. Jednostavno pristupite uslugama prateći sljedeće korake:

  • Unesite osobne podatke kako biste izradili račun. 
  • Povežite svoje vozilo s pomoću aktivacijskog koda i broja šasije (Ove informacije možete pronaći u pismu dobrodošlice koje ste primili od svojeg koncesionara prilikom preuzimanja vozila te u porukama e-pošte koje ste primili nakon aktivacije aplikacije MY Renault.).
  • Uživajte u uslugama na novoj aplikaciji MY Renault i izbrišite aplikaciju MY Z.E.