ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

SAZNAJTE SVE O...

ČESTO POSTAVLJANIM PITANJIMA

 

Vi postavljate pitanja, mi vam dajemo odgovore.

Zanima li vas održavanje, dodatna oprema ili informiranje putem  interneta, odgovore ćete dobiti ovdje.

Gdje se nalazi najbliži Renault servis?

>Pronađite najbližu Renaultovu koncesiju i kliknite ovdje.

Mogu li kontaktirati Renaultov servis putem interneta?

>Da. Možete izravno kontaktirati Renaultov servis ispunivši ovaj obrazac.

Kako mogu stupiti u kontakt s Renaultovom Službom za odnose s kupcima?

>Službu za odnose s kupcima možete pronaći ovdje:
- email: kontakt-stranke.hrvatska@renault.hr,

- adresa: Radnička Cesta 47, 10000 Zagre,

- besplatni info telefon: 0800 15 16

Renaultov sam klijent i zanima me kako mogu koristiti promotivne ponude?

>Budući da ste Renaultov klijent, možete postati član na posebnom mjestu: MyRenault i i dobiti internet račun zvan Moj prostor. Ondje vas čekaju brojne usluge i promotivne ponude. Otvorite svoj My Renault račun već sada.

Gdje mogu kupiti Renaultove rezervne dijelove?

>Pošaljite vaš zahtjev preko interneta i stupite u kontakt s jednim od naših servisa

Koliko često moram odvesti moje vozilo na održavanje?

>Za svako vozilo predviđeni su redovni servisni pregledi  u određenim vremenskim razmacima, ovisno o tehničkim posebnostima vozila. Saznajte više u najbližem ovlaštenom servisu ili preko računa MyRenault pogledajte  vremenske intervale servisnih pregleda. (rubrika Moj virtulni servis).

Kolika je cijena održavanja u ovlaštenoj mreži?

>Želite li dobiti cjenik koji odgovara vašem vozilu, kontaktirajte najbliži Renaultov servis i pošaljite upit putem interneta ili pak pogledajte naš online katalog redovitog održavanja.

Imaju li dodatna oprema i Renaultovi dijelovi jamstvo?

>Svi naši zahvati imaju jednogodišnje jamstvo na rad i dijelove. Zamjena akumulatora ima trogodišnje jamstvo na rad i dijelove.

Poslao sam upit o informacijama putem formulara na kontakt koji je dostupan na internetskoj stranici. Kada mogu očekivati odgovor?

>Važno nam je  odgovoriti na sve upite u što kraćem roku. Zato se trudimo odgovoriti  u roku od 2 dana.

Trebao bih promijeniti gume. Imate li online katalog koji bih mogao pogledati?

> U ponudi imamo sve poznate proizvođače guma, a za detalje se obratite koncesiji Renault.

Napuklo mi je vjetrobransko staklo. Mogu li ga popraviti u ovlaštenom servisu?

>Naravno! Naši stručnjaci reći će vam može li se staklo popraviti ili ga morate zamijeniti. Također vam mogu pomoći oko administrativnih formalnosti koje se tiču osiguranja. Želite li saznati više, kliknite ovdje.

Gdje mogu pronaći odjeću i reklamni materijal Formule 1 i Renaulta (minijature auta, majice...)?

>Cjelokupnu ponudu odjeće i reklamnog materijala možete pregledati u našem online dućanu koji možete pronaći ovdje.

Moj automobil je stariji i tražim najbolji omjer cijene i kvalitete za njegovo održavanje. Možete li mi dati savjet?

>Budući da  vam želimo ponuditi  najbolje rješenje za vaše vozilo, predlažemo paketne cijene Motrio osmišljene posebno za vozila starija od 6 godina. Pogledajte naše paketne cijene Motrio ovdje.

Čuo sam o ekološkom i ekonomično prihvatljivom načinu popravka vozila. Gdje mogu dobiti više informacija?

>Ako je vaše vozilo starije od 4 godine, zaista možete uštedjeti zahvaljujući našoj ponudi tvornički obnovljenih dijelova na određenim popravcima. Tvornički obnovljeni dijelovi su obnovljeni proizvodi rabljenih mehaničkih elemenata te su preuzeti iz vozila identičnih vašem. Želite li saznati više, kliknite ovdje.